Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! ביום שישי בבוקר עשיתי לאיביזה של חבר פרוייקט רציני, אין הרבה תמונות, אך הן מדברות בעד עצמן!

 

אחרי שטיפה ולפני תחילת עבודה

5asugu6y.jpg

 

ידית לפני

epazagyp.jpg

 

ידית אחרי

qu7ytenu.jpg

 

אחרי עבודה

pera2abe.jpg

 

u8y4a5a7.jpg

 

bygydane.jpg

 

a5e9u2e9.jpg

 

by7erede.jpg

 

ume7aveh.jpg

 

8e7uqy7e.jpg

 

zene4uje.jpg

 

השתמשתי בהתקן מברגה של מגס, קומפאונד של מגס, פוליש של מגס ווקס של מגס גם כן..

כמה שבועות לפני גם העלמתי לו שפשוף על הכנף:

לפני

3aja3uba.jpg

 

אחרי

y6avuba9.jpg

 

תגובות בונות יעזרו לי מאוד, תודה ומקווה שנהנתם (:

פורסם

טוב, תרשה לי לחייך :)

תמיד טוב לראות איביזה ולא משנה איזו.

השחורות יפות מאוד, המדבקה הלבנה מאחורה היא מינימלית אבל זה כל מה שצריך לרכב הזה, הוא יוצא יפה כבר מהמפעל אבל זה לא פייר כי אני משוחד, יש לי אחת כזו בבית.

פעם ראשונה שנתקלתי בכינוי שלך אבל לפי התמונות עושה רושם שיש לך ידע כשלהו בתחום.

 

עכשיו לביקורת : היית יכול לפרט יותר את שלבי העבודה שהיינו יודעים מה עשית בדיוק ועם איזה חומרים.

אני אישית אוהב הרבה תמונות כי כך אפשר לראות איך הרכב מתקדם משלב לשלב ואיך הכל צריך להראות.

אני מבין שהתמקדת רק בפוליש כי זו עבודה שמצריכה הכנה וזמן אבל היית מסנג'ר את החבר שיקח מברשת וחומר לג'אנטים ויעביר יד באיזור כי זה נראה מלוכלך.

תודה רבה על השיתוף.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם (נערך)

כן הג׳אנטים זו כבר בעיה אחרת באיביזה שלו...

 

השלבים היו לפי הסדר הבא:

שטיפה

פלסטלינה

קומפאונד

פוליש

ווקס

 

תודה רבה על התגובה, אני חדש בתחום אבל הצלחתי ללמוד דבר או שניים מהמקצוענים הגדולים (:

מעריך המון!

עריכה אחרונה על ידי Liav-H
פורסם

פלסטלינה סינית עם חומר סיכוך של מגס - quick detailer

קומפאונד של מגס- ultimate compound

פוליש של מגס- ultimate polish

ווקס קרנובה של מגס לא נוזלי- gold class

אגב, העבודה על הכנף הייתה ידנית ומייגעת חחחח

פורסם
אשמח באם תוכל להיות יותר ספציפי לגבי החומרים שעשית בהם שימוש.

 

העבודה על הכנף יצאה מעולה.

בהחלט,מאוד הופתעתי לטובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קצת יותר מעברים ממכונה רצינית אחרת, אך העבודה הרבה יותר פשוטה מעבודה ידנית שעשיתי עד עכשיו..

×
×
  • תוכן חדש...