Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה נכון,תלוי גם בחלק.

אני מדבר על המקרה הצפציפי שהרכב הוא חדש והרכבים שבפירוקיות הם גם חדשים,ברכבים ישנים זה יחסית זניח.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא הייתי משלם מחיר כזה. אני מוצא בפירוקיות חלפים במצב טוב מאוד לרכבים ישנים (נכון לוקח זמן)

אין סיבה לא למצוא מראה כזו במצב חדש במחיר סביר.

פורסם (נערך)

חבר'ה, אתם מפספסים את הפואנטה. לא צריך ללמד אותי על פירוקיות וקומבינות ואתרים כאלה ואחרים ואיך לחסוך. הרכב שבסמלון כבר לימד אותי כמעט הכל.

הפואנטה היא שריכוזיות מטורפת במשק והיעדר תחרות מביאים לכך ששכר מינימום חודשי לא מספיק פה בשביל להחליף זוג מראות מקוריות ברכב עממי, במקום שהכי טבעי לחפש אותן - מוסך של המותג המדובר.

וכל מי שחושב שהמראה המקורית של יוניון מוטורס שווה פי 10, או פי 8, או פי 6, או פי 4, או פי 2 ממראה תחליפית מתוצרת אירופית - תורם תרומה חשובה להנצחת הקומבינה הזו על חשבוננו הנהגים. זו דעתי.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
אם האיכות ברמה זהה ומעלה אז המחיר צריך להיות כמה שיותר זול,להשוות כבר אין צורך.

 

זה ברור, אבל בוא נסכים שכנראה המראה התחליפית בעלת האיכות הלא ידועה כנראה לא תתחרה עם המקורית, מה גם שזה לא כולל משלוח מיסים צביעה והתקנה.

פורסם

אם הנזק היה רק מראה ממש לא חכם לתבוע את הביטוח .

התביעה תעלה לך בייקור הפרמייה ב-3 השנים הבאות ,שבכל אחת מהן תשלם יותר על הביטוח.

מהלך חכם יותר (אעפ"י שהרכב בן שנה וחצתי ורכב עד גיל שנתיים צ"ל מתוקן בחלקים מקוריים ובלה בלה...) היה דווקא,לקנות מראה דומה פירוק מקומי (ואפשר להשיג מראות,אולי אפילו משנתון יותר נמוך כמו 2010,2011 גם מתאימות).

בקיצור- יכלת לחסוך כאן די הרבה כסף.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

מהבדיקות שאני עשיתי למחירי חלפי טויוטה מקוריים בישראל מול חלפי טויוטה מקוריים בTOYODIY ובאיביי אוסטרליה ואנגליה לא ראיתי פערי מחירים משמעותיים, אם בכלל, שמצדיקים קנייה מחו"ל. בחלפים מסוימים המחירים כאן להפתעתי היו אפילו זולים יותר, ועוד לא דיברנו על משלוח, מסים, אישורי משרד התחבורה וכו'.

אני לא רואה לנכון להשוות עלויות חלפים מקוריים מול תחליפיים כי מבחינתי ולאור נסיוני התחליפי הוא לא אופציה בכלל למי שאיכפת לו מאיכות הרכב שלו.

כאב לי, מן הסתם כמו לכל אחד אחר בסיטואציה דומה, לשלם ליוניון מוטורס 1600 ש"ח לסט טיימינג להיילקס שלי, מול התחליפי שהציעו לי ב180 ש"ח, אבל מבחינתי זה כסף שהושקע נכון.

 

הנ"ל נכון במיוחד לחלפים מכניים. לגבי חלקים קוסמטיים וכדומה יתכן שכן הייתי מוכן להתפשר על תחליפי במקרים נקודתיים.

 

בחלפים מקוריים להונדה XR600 שלי הסיפור נראה אחרת לגמרי ואותם כן קניתי בארה"ב בכ40 אחוז ממחירם בישראל. כל מקרה צריך להיבדק ולהיות מטופל לגופו.

עריכה אחרונה על ידי חנן-ג'יפולוג
פורסם

חנן, בתור בעל טויוטה שלא קונה כלום בארץ, 5 פילטרי שמן מקוריים 150 ש"ח לעומת 80 לאחד בארץ.

פלאגים מקוריים 200 באיביי לעומת 600 בארץ, ותאמין שזה רק קצה הקרחון.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
חנן, בתור בעל טויוטה שלא קונה כלום בארץ, 5 פילטרי שמן מקוריים 150 ש"ח לעומת 80 לאחד בארץ.

פלאגים מקוריים 200 באיביי לעומת 600 בארץ, ותאמין שזה רק קצה הקרחון.

בחלקי גוף ההפרשים יהיו עוד יותר גדולים.

פשוט בזבוז של כסף לקנות בארץ.

פורסם

אתם שוכחים משו אחד. המחירים אלו ניקבעים,על ידי היבואן טויוטה. לא על ידי המוסך. לגבי המחיריים,יש המון פערי תיווך פה בארץ, ואין מה לעשות. צריך לעשות סקר שוק ורק אז ליקנות

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם (נערך)
חנן, בתור בעל טויוטה שלא קונה כלום בארץ, 5 פילטרי שמן מקוריים 150 ש"ח לעומת 80 לאחד בארץ.

פלאגים מקוריים 200 באיביי לעומת 600 בארץ, ותאמין שזה רק קצה הקרחון.

 

מכיוון שאני גם מעוניין לחסוך ולא בוחל בקנייה ברשת אשמח לקבל מק"ט וקישור.

עריכה אחרונה על ידי חנן-ג'יפולוג

×
×
  • תוכן חדש...