Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפה קונים כמה מאות ברגים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רשימה עם כמה מאות ברגי אלן שאני צריך השבוע. יש מקום מועדף באיזור המרכז, שלא יעשה לי טובה שהוא בכלל מוכר לי?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

שתי אופציות עולות לי לראש, הראשונה היא קינג בורג ברחוב הגדוד העברי 9. והשניה היא חנות של משפחה דתיה ונחמה צמוד למועדון הבורסה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם (נערך)
יש לי רשימה עם כמה מאות ברגי אלן שאני צריך השבוע. יש מקום מועדף באיזור המרכז, שלא יעשה לי טובה שהוא בכלל מוכר לי?

אני קונה רק אצל 'כל תבריג' בת"א (לבחור המבוגר קוראים מנשה).

 

כול הברגים אשר משווקים על ידו הם תוצרת חברות מוכרות ועומדים בתקני DIN/ISO.

 

רצוי שתבוא עם רשימה מסודרת עם הפרטים הבאים:

 

1. סוג הפלדה שממנו עשוי הבורג או קבוצת חוזק (נירוסטה, או ברגים מקבוצת חוזק 8.8.

2. סוג הציפוי של הבורג קרי השחרה (בורג שחור) או עם ציפוי אבץ.

3. מידות ההברגה.

4. אורך הבורג.

5. סוג הבורג.

6. בורג אלן עם תבריג לכול אורכו (עד ראש הבורג) או תבריג רק בחלק מהקנה.

7. בורג עם ראש אלן רגיל או עם ראש אלן נמוך.

 

הכי חשוב - המחיר אצלו נתון לדיון.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

~

בית הבורג ברח' בית אלפא בת"א מחזיקים מנסיוני את המגוון הכי גדול באזור המרכז, אבל הם יקרים יחסית.

זה וקינג בורג מומלצים בג'יפולוג למשפצים שזקוקים לקשיחים בכמויות קטנות.

 

אם מדובר בברגי אלן סטנדרטיים, הייתי מתחיל מכל חנות גדולה של אספקה טכנית בסגנון של "צלח" באור יהודה,

בד"כ יש שם ברגיות מלאות בכל טוב שהן חלק קטן מהעסק ואיש לא מגלגל עיניים כשאתה בא לקנות כמות קטנה.

 

מקומות נוספים באזור המרכז: זייפר צפון באזה"ת הישן של נתניה ומ.נ.מ באזה"ת של כפר סבא.

פורסם

תאמינו לי בשביל כזה פורום דפוק אתם ממש בסדר. תודה רבה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אם הכמות היא באמת כמה מאות, אני מציע שתפנה לספק גדול ולא לחנות מקומית.

 

אני ממיץ על "סקופ" הם נמצאם באזור תעשייה כנות, אבל שולחים לכל מקום בארץ ברמה של מהיום למחר בבוקר.

 

שירות מצויין ומחירים עוד יותר.

 

 

 

בהצלחה

 

 

נתי

פורסם
אני קונה רק אצל 'כל תבריג' בת"א (לבחור המבוגר קוראים מנשה).

 

כול הברגים אשר משווקים על ידו הם תוצרת חברות מוכרות ועומדים בתקני DIN/ISO.

 

רצוי שתבוא עם רשימה מסודרת עם הפרטים הבאים:

 

1. סוג הפלדה שממנו עשוי הבורג או קבוצת חוזק (נירוסטה, או ברגים מקבוצת חוזק 8.8.

2. סוג הציפוי של הבורג קרי השחרה (בורג שחור) או עם ציפוי אבץ.

3. מידות ההברגה.

4. אורך הבורג.

5. סוג הבורג.

6. בורג אלן עם תבריג לכול אורכו (עד ראש הבורג) או תבריג רק בחלק מהקנה.

7. בורג עם ראש אלן רגיל או עם ראש אלן נמוך.

 

הכי חשוב - המחיר אצלו נתון לדיון.

 

יושבים בדרך בגין, נכון?

זוג מקסים, מבחר עצום!

פורסם

אכן כן.

 

אולי rooe התכוון לכמה מאות ברגים כאשר מכול מידה הוא זקוק רק 10-50 ברגים ואז עדיף באמת לקנות אצל 'כל תבריג'.

אם מדובר על כמות של 100 או 200 למידה אחת של בורג אז בהחלט ניתן לרכוש קופסא של 100 או 200 ישירות מהייבואנים בתנאי שגודל ההזמנה הוא סביב 400-600 שקלים או קרוב לזה.

איזה כייף לי :)

פורסם

על איזה ברגים מדובר?

אם זה 1000 ברגים M5x20 למשל אז זה גרושים אבל אם אתה צריך 500 ברגים M24x250 מסופר דופלקס אז לך לחפש בנק לשדוד.

 

יש את הבורג, פלבורג, אלקא פסטנרז ועוד כמה אבל תלוי מה בדיוק אתה צריך.

 

סקופ די יקרים בצריכה של ברגים בלבד בגלל מבנה המערכת שלהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...