Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש...

 

אין כבר הרבה שנים.

אם יש, תביא כתובת.

 

אין לאלפא לא מפעל ולא מרכז פיתוח.

הם קיימים רק בהזייה שלך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם תסתכל הפוך, בעל ה Z4 מקבל רכב הרבה יותר מפואר, יום יומי לחלוטין, משלם אלפי שקלים פחות ואני בכלל לא בטוח שביום מסלול, יהנה בצורה משמעותית פחות מבעל האלפא.

 

ברור שכל אחד והטעם וההעדפות שלו.

 

אין הסתכלות הפוכה, כי קשה לי להאמין שמישהו מרוכשי המכוניות מתלבט ביניהן. זה לא עניין של העדפה (ביניהן) אלא של שיקולי רכישה בשלב הרבה יותר מקדמי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרשת מלאה במבחנים השואתיים בין Z4 לבין בוקסטר/קאיימן, אז איך הקאיימן מתחרה ב 4C וה Z4 לא?

באמת שהשאלות רציניות, לא באות לעקוץ.

 

פשוט אני רואה שבאנגליה ה BMW Z4 sDrive35i Roadster M Sport עולה 42K פאונד. מחיר מעניין.

זה נכון, אכן יש לא מעט השוואות מול הקאיימן. מצד אחד, אם יש לך כסף לרכוש לעצמך רכב סופ"ש מהנה, שתיהן בתקציב דומה (פחות או יותר), מצד שני הן שונות מאוד אחת מן השניה.

 

ייתכן שלאור העובדה שהקאיימן היא המוצלחת ביותר בקטגוריה שלה (לפחות מבחינת ניהוג) בוחרים בה לייצג את הסגמנט אליו היא משתייכת אל מול ה-4C.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא היא לא יצרן קטן שחולק חלקים, כי היא... לא יצרן. אין בית חרושת. יש והם אפילו מייצרים מיטו וג'ולייטה. תוך שנתיים יופיע היצע דגמים נרחב בהרבה ואז כמובן שמפעלים נוספים יכנסו לעבודה.

היא גם לא מרכז פיתוח, כי אין מהנדסים שעובדים באלפא. אכן, המנועים והשלדות נוחתים מן השמיים.

היא גם לא חברה, כי אין יישות כלכלית שקוראים לה אלפא. Alfa Romeo Automobiles S.p.A

 

 

לגבי הרכיבים "המזהמים", זו התייחסות סנטימנטלית ובעיקר מוזרה.

מה זה משנה, במכונית נהיגה, אם הידיות של האיתות שייכות לרכב אחר במקור.

בהחלט. אם כי טיבם אמור להבחן ללא קשר לשימושם ברכב אחר נוסף.

 

אין כבר הרבה שנים.

אם יש, תביא כתובת.

 

אין לאלפא לא מפעל ולא מרכז פיתוח.

הם קיימים רק בהזייה שלך.

מסתבר שאני נוסע בהזייה. איך ייתכן שהזייה צורכת דלק? אם הזייה אז עד הסוף!

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הרכיבים "המזהמים", זו התייחסות סנטימנטלית ובעיקר מוזרה.

מה זה משנה, במכונית נהיגה, אם הידיות של האיתות שייכות לרכב אחר במקור.

 

מה, אתה תהיה מוכן לשלם פי כמה וכמה על רכב, רק כדי שהחלקים שלו יהיו יחודיים לגמרי?

בזה הרגת את רעיון מכונית הספורט העממית לגמרי ולתמיד.

ידיות איתות זה דבר אחד, רכיבים עיקריים כמו מנוע, תיבת הילוכים ומתלים זה דבר אחר, גם שים לב להקשר אליו יוחסו הדברים.

אם תשאל אותי אישית - אז כן לי היה מפריע אם הייתי רוכש רכב עם תכונות אקסקלוסיביות ומחיר מפולפל - רק כדי לגלות שבשקט-בשקט מתחת לשכבות האיפור מסתתרים מנוע ותיבת הילוכים שזהים לאלה של השכן, שרכש אותם ברכב שעלה שליש מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן - הערה נכונה לגמרי, אם כי כשרכשתי את הרכב היה בו פריט ייחודי (דאז) של מנוע עם 5 שסתומים לצילינדר, מנוע שזלג בהמשך גם לדגמים אחרים של הקונצרן. מאידך, האודי עלתה 10-15% יותר מהפאסאט המקבילה וזו פרמיה שהייתי מוכן לשלם תמורת תוספת העיצוב והאווירה היוקרתית יותר שבעיני הייתה באודי. כשהפרמיה עולה ל- 200-300% יותר מרכב שגם בו ניתן למצוא מנוע וגיר זהים - אני הייתי מקבל תחושת בטן לא נעימה מכך, צריך גם להבין שמכוניות כאלה נרכשות באופן אמוציונלי ולכן גם התגובה על המצאות רכיבים "זולים" ברכב היא אמוציונלית, אין כאן "נכון" או "לא נכון".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שאני נוסע בהזייה. איך ייתכן שהזייה צורכת דלק? אם הזייה אז עד הסוף!

 

אוי, איך אתה אוהב לשנות נושא.

 

אתה נושא ברכב שפותח בקונצרן פיאט, בבית חרושת של פיאט, עם מנועים של פיאט.

וסמל של אלפא.

 

בית החרושת האחרון שייצר את האלפא האחרונה, ה-159, מייצר היום פנדה.

שאר האלפות מיוצרים בבתי חרושת של פיאט.

 

ב-Alfa Romeo Automobiles S.p.A אין עובד אחד שמתעסק בפיתוח או ייצור מכוניות.

 

http://europe.autonews.com/article/20140127/BLOG15/140129807/alfa-calls-new-architecture-giorgio

 

אלפא לא יותר קיימת מבוגאטי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי - ההסתכלות על מנוע/גיר ככאלה שניתן (כנראה, יהיה. עדיין לא) למצוא בג'ולייטה שמשירה אותך עם עודף מרבע מיליון היא צרה, מדי. באותה נקודת מבט נפסלת על אתר לוטוס אליז, כי את המנוע/גיר שלה אפשר למצוא בטויוטה סליקה, וכל דגמי קייטרהאם למיניהם, גם אריאל אטום. הזכירו בשרשור הזה את ה-KTM X-BOW - גם היא נפסלת על אותו העיקרון, כי באיביזה קופרה 2008 אתה מקבל את אותו המנוע הלכה למעשה. אני כבר לא יודע מה להגיד על דה-תומאסו קלאסיות, שבכלל השתמשו במנועי פורד עם מוטות דחיף :wink:

 

מכוניות ספורט רבות משתמשות בחלקי מדף - לעתים קרובות זה אכן מביא ביקורות (יגוארים/אסטונים של שנות ה-90, לדוגמא), אך אני לא חושב שניתן לפסול פרארי F40 על פתחי אוורור של אלפא 33, או דלתא S4 על לוח מחוונים של אונו טורבו.

 

פאלו - מה המטרה של ההערות? הרי בין אם היא מיוצרת על ידי Alfa Romeo SpA או כל יישות משפטית אחרת, היא תהיה פריט אספנים נחשק וכנראה גם רכב לא רע לנהיגה. מה הבעיה?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי - ההסתכלות על מנוע/גיר ככאלה שניתן (כנראה, יהיה. עדיין לא) למצוא בג'ולייטה שמשירה אותך עם עודף מרבע מיליון היא צרה, מדי. באותה נקודת מבט נפסלת על אתר לוטוס אליז, כי את המנוע/גיר שלה אפשר למצוא בטויוטה סליקה, וכל דגמי קייטרהאם למיניהם, גם אריאל אטום. הזכירו בשרשור הזה את ה-KTM X-BOW - גם היא נפסלת על אותו העיקרון, כי באיביזה קופרה 2008 אתה מקבל את אותו המנוע הלכה למעשה. אני כבר לא יודע מה להגיד על דה-תומאסו קלאסיות, שבכלל השתמשו במנועי פורד עם מוטות דחיף :wink:

 

רומן, כשאתה צודק אז אתה צודק... :lol:, העניין הוא שאתה צודק מבחינה רציונלית ואילו הנקודה שלי אמוציונלית נטו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי - ההסתכלות על מנוע/גיר ככאלה שניתן (כנראה, יהיה. עדיין לא) למצוא בג'ולייטה שמשירה אותך עם עודף מרבע מיליון היא צרה, מדי.

 

מסכים.

יותר מכך, אני מעדיף מכונית שמצליחה להגיע לביצועים בגלל תת-משקל ומנוע רגיל, מאשר עם ממוטה עם מנוע מוגזם. מכוניות קלות מתנהגות טוב יותר בכל הבחינות, בשל המשקל הקל. יותר קל לאחוז איתן, יותר קל לבלום איתן והעברות המשקל מהירות יותר.

הכיוון של משקל קל במקום אקזוטיקה בחלקים הנעים הוא נכון, הוא כלכלי והוא מייצר כיף.

 

פאלו - מה המטרה של ההערות? הרי בין אם היא מיוצרת על ידי Alfa Romeo SpA או כל יישות משפטית אחרת, היא תהיה פריט אספנים נחשק וכנראה גם רכב לא רע לנהיגה. מה הבעיה?

 

אלו לא הערות, זה דיון עם איש שמסרב להכיר בכך שאין יצרן מכוניות בשם אלפא רומיאו, שהוא חלק מקונצרן פיאט.

 

כל זה לא מעלה ולא מוריד מערך הרכב, אבל, כאמור, לא על זה הדיון.

האיש עדיין חי בפנטזיה שיש יצרן רכב בשם אלפא רומיאו, שממשיך את המסורת, כש... אין.

החברה הזו מתה. ה-DNA שלה נמוג.

המוצרים שנושאים את שמה היום, אין להם שום קשר לאילו שקדמו להם. הם לא אבולוציה של אלפות העבר. הם, במקרה הטוב, ניסיון שחזור של רוחו של דבר שמת. כמו המיני החדשה (שהיא מכונית טובה לכשעצמה) או החיפושית החדשה (שהיא מכונית בדיחה לכשעצמה).

 

אותי אתה לא צריך לשכנע, כי זה לגמרי לא מעניין אותי מי מייצר את המכונית או מה ההיסטוריה שלו. אבל למי שכן, רצוי לדייק. מה שיש בתמונה של הסמלון שלך - זו אלפא. שתכננו מהנדסים של אלפא. שיוצרה בבית חרושת שמייצר אלפות. נכון, עם שיתוף כזה ואחר של חברות אחרות בקונצרן פיאט, אבל הרכב הוא אלפא.

האלפות של היום הם מוצר מדבקה.

(לא שלהיות מוצר מדבקה של מזראטי זה רע...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou, אני מבין את הטיעון שלך אבל גם מבין את הטיעון של CS. בשורה התחתונה, מתיחת הגבול הזו בין המותגים היא שרירותית. ב-156 נעשה שימוש בבלוק של פיאט, כשהראש מנוע היה של אלפא. אז האם מדובר במנוע של פיאט או של אלפא?

 

חבל לכלות זמן ומאמץ בויכוח עקר. מה שכן, זה מרגיש שאתה מנסה "לכבות" את מעט ההתלהבות שיש לאלפיסטים מהרכבים שלהם. אולי זה מוצדק, כי אתה מבכה את קו ההתפתחות של תעשיית הרכבים הספורטיביים-עממיים, אבל נראה לי שהשלב שבו זה הגיע בשרשור הוא תזמון מוצלח להניח לכל זה.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאלו, המכונית שלי היא דוגמא מאד לא טובה. ה-156 היא אבולוציה (מאד רחוקה, בערך בקנה מידה של ההבדל בין הבראבו לג'ולייטה, שם משותף קטע אחד מהרצפה בלבד) של רצפת הטיפו. המנוע שמניע אותה מבוסס על בלוק מודולארי שמשרת דגמים רבים בקונצרן, לא רק אצל אלפא. כך שטכנית לפחות, גם היא לא "טהורת-גזע". הדוגמא שלך, מעבר לנימה המתריסה (שמשום-מה תקפה רק לאלפות), פשוט לא נכונה.

 

אם נלך לפי שיטתך, צריך להשמיד כל זכר למותגי אודי, סיאט וגם VW, שכן אי אפשר להבדיל ביניהם וצריך לארגן איזה סמל מותגי של VAG על כולם. כך גם עם כל מוצרי הג'נרל מזה איזה ששים שנה. סאאב 900 NG צריכה להזדכות על הסמל גם כן. אני יכול להמשיך לנצח עם זה, אבל אני מאמין שאני די ברור.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou, אני מבין את הטיעון שלך אבל גם מבין את הטיעון של CS. בשורה התחתונה, מתיחת הגבול הזו בין המותגים היא שרירותית. ב-156 נעשה שימוש בבלוק של פיאט, כשהראש מנוע היה של אלפא. אז האם מדובר במנוע של פיאט או של אלפא?

 

אתה לא יכול לטעון שעכשיו לילה וגם בוקר, בו"ז.

 

אתה בכלל לא קראת את מה שאני כותב.

אין יותר שומדבר שהוא אלפא, כי אין יותר אף עובד תכנון וייצור שעובד באלפא.

אלפא לא קיימת.

 

מה כלכך קשה להבין.

אין פעילות תכנון וייצור תחת החברה הקרויה אלפא רומיאו.

 

מי שמתכנן את האלפות הבאות עלינו לטובה זה צוות אקראי, שנאסף בתוך פיאט - קרייזלר. אף אחד מהם לא עובד בחברה שקוראים לה אלפא רומיאו

המכוניות ייצורו באחד מבתי החרושת של קבוצת פיאט.

 

ל-156 היה מנוע שהיה ייחודי לה, והייחוד הזה תוכנן באלפא, שהיתה לה טכנולוגיה שלה בלבד.

היום אין יותר אלפא.

היום התואר מנכ"ל אלפא הוא תואר של כבוד, של ניהול המותג, לא תואר תפעולי (מנכ"ל אלפא הוא ה-CTO של קבוצת פיאט).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאלו, המכונית שלי היא דוגמא מאד לא טובה. ה-156 היא אבולוציה (מאד רחוקה, בערך בקנה מידה של ההבדל בין הבראבו לג'ולייטה, שם משותף קטע אחד מהרצפה בלבד) של רצפת הטיפו. המנוע שמניע אותה מבוסס על בלוק מודולארי שמשרת דגמים רבים בקונצרן, לא רק אצל אלפא. כך שטכנית לפחות, גם היא לא "טהורת-גזע". הדוגמא שלך, מעבר לנימה המתריסה (שמשום-מה תקפה רק לאלפות), פשוט לא נכונה.

 

זו דוגמא לפלטפורמה של קונצרן, אותה לקחה חברת הקונצרן, אלפא רומיאו, ופתחה אותה, במרכז הפיתוח של אלפא רומיאו, עם מהנדסים של אלפא רומיאו שקיבלו משכורת מחברת אלפא רומיאו, ותכננו רק מכוניות אלפא רומיאו.

מרכז התכנון הזה כבר נסגר.

את האלפות של היום מתכננים מהנדסים שעובדים בפיאט. היום על אלפא, מחר על אבארט, מחרתיים על דובלו.

 

המכונית גם יוצרה בבית חרושת שהיה שייך לחברת אלפא רומיאו וייצר מכוניות אלפא רומיאו, מימים ימימה.

 

גם לא טענתי בשום מקום שהיא "טהורת גזע".

היא כן מוצר של חברת אלפא רומיאו, כשפעם היתה יישות כזו בתוך קונצרן פיאט.

 

אם נלך לפי שיטתך, צריך להשמיד כל זכר למותגי אודי, סיאט וגם VW, שכן אי אפשר להבדיל ביניהם וצריך לארגן איזה סמל מותגי של VAG על כולם. כך גם עם כל מוצרי הג'נרל מזה איזה ששים שנה. סאאב 900 NG צריכה להזדכות על הסמל גם כן. אני יכול להמשיך לנצח עם זה, אבל אני מאמין שאני די ברור.

 

אתה עו"ד, די בקיא בפרטים אם כך.

תאיר את עיני איפה קבעתי שיש שיטה או שצריכה להיות שיטה.

 

אני קבעתי עובדה: אין יותר חברה בשם אלפא רומיאו, שמתכננת ומייצרת מכוניות. כשם שאין חברה כזו בשם בוגאטי או MG או Mini. יש רק מותג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...