Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הזה לא מהנה יותר לנהיגה מלוטוס אליז, יקר ממנה ומצוייד בפחות (הטח בהשוואה למחיר). אז בעצם הדבר שהכי טוב ברכב הזה הוא....העיצוב? כי ככה הרכב נתפס אצלי- כיצירת אומנות שהיא אומנם נחמדה ויפה אבל לא באמת שימושית. סוג של ציור שתולים על הקיר ומתפעלים מהיופי שלו אבל לא באמת הרבה מעבר.

ולפני שאני רץ לתפוס מכסה מפני עדר האלפיסטים אני חייב לציין- שלפעמים זה בהחלט מספיק! אני אישית מת לפיג'ו RCZ שהיא גם לא ספורטיבית במיוחד וזה רק בגלל איך שהרכב נראה. אם רכב, או הציור כדוגמא מלמעלה, לוחץ על הנקודות הנכונות ועושה לי טוב- מה אכפת לי משאר הדברים? וזה בעצם למה אנחנו חובבי רכב לא?

לפחות תדייק,דווקא הRCZ קיבלה תשבוחות על היכולות הדינמיות שלה ועל ההנאה שהיא מספקת,ובגלל זה לפחות החלק היותר הארדקור בפורום[אם] היה בוחר בה,ולא בגלל העיצוב למשל.

ההוכחות בדרך..

עריכה אחרונה על ידי GUGY
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המותג לא מעניין אותי אלא מה אני מקבל.

במקרה של המכונית הזו מקבלים עטיפה יפה מאוד עם ביצועים לא רעים בכלל שהתקבלו בגלל הורדת משקל (זו הדרך הנכונה יותר לקבלת ביצועים). אז כן גם אם היה ממותג כטאטא נאנו הייתי קונה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להבין הרבה, אבל איך בדיוק הגעת מזה:

 

הרכב הזה לא מהנה יותר לנהיגה מלוטוס אליז

 

לזה:

 

פרט לעיצוב והא לא מציע שום דבר אחר- לא חווית נהיגה מיוחדת ולא שימושיות. ולכן הרכב הזה שווה ערך לסוג של תכשיט.

 

האם כל רכב שאינו מהנה כמו לוטוס אליז לא מספק חוויית נהיגה מיוחדת? האם אתה מבין שלפחות לפי ביקורות בעיתוני רכב נחשקים הגדרת כמעט כל רכב ספורטיבי עלי אדמות ככזה שמספק חוויית נהיגה סתמית?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו באמת חושב שהאלפות של השנים האחרונות מזכירות במשהו את אותן אלפות של לפני 20-30 שנה?

אלפא ממש לא שמרה על ה-DNA שלה ועל היחודיות שלה, לא משנה כרגע אם זה יותר פיאט או יותר אלפא או מי שולט בחברה, העובדה היא שאלפא הלכה בדרך לא נכונה בעיקר בשנים האחרונות. הגולייטה והמיטו מכוניות חביבות אבל לא מלהיבות מידי אפילו בגירסאות התלתן (וכן נהגתי). אי אפשר להשוות אותן לאלפות כמו ה-75 המנוחה במונחים של התנהגות כביש ויכולת דינאמית וכל הקשור בניהוג. בניגוד ליצרנים כמו BMW ששומרים באדיקות עד היום על המאפיינים שלהם אפילו בגירסאות כניסה כמו סידרה 1 (למשל שמים את הנהג בחזית + הנעה אחורית).

איפה נעלם הצליל הצרוד הגברי והאופייני של האלפות?

הנעה אחורית?

התנהגות כביש יוצאת דופן?

עיצוב? - המיטו והגולייטה נשיות מידי לטעמי, אלפא אמיתית צריכה זוויות חדות כמו ה-159 למשל.

איפה נעלמו מנועי ה-V6 המפורסמים שהיו מנגנים סימפוניות?

 

בקיצור הדבר האחרון שנשאר באלפות החדשות מה-DNA של הישנות זה הכפתור DNA :|.

צר לי על אותם בעלי מיטו \ גולייטה שחושבים שבידהם מסתתרת איזה בייבי פרארי ויוצאים בחירוף נפש להגן על המותג.

 

בנוגע ל-4C עושה רושם של ניצני חזרה למקורות אבל במחירים כאלו כנראה שהמקורות ישארו אצלי בעלי ממון וחבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו באמת חושב שהאלפות של השנים האחרונות מזכירות במשהו את אותן אלפות של לפני 20-30 שנה?

 

לא חושב (אולי אנשי השיווק של אלפא\פיאט). סתם בשביל לסבר את האוזן, מבחינתי האלפות הטהורות הסתיימו בדור של ה-105 ואולי 116. רוב חובבי האלפא חולקים עלי, אבל כל אחד ודעתו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ZX, כמו הרכב שלי :wink:

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משעשע לפעמים לראות איך מנסים להתווכח באמצעות סיסמאות מופשטות (אלפא כיישות תאגידית כן קיימת, לא קיימת) או רציונליות פרופר (המתג מאונו, פתח האוורור מפז'ו 106) בעניין שהוא אינו מופשט או רציונלי מטבעו אלא רגשי ולעתים אפילו גחמתי.

 

זה שאלפא לא קיימת זו עובדה, לא סיסמא.

זה שיש אנשים שמתכת עם לוגו עושה להם ריגושים, מצטער, לא מבין את זה ולא מזדהה עם זה.

 

לא ברכבים, לא במצלמות, לא באופניים, לא במערכות אודיו ביתיות... לא בשום תחביב שיש לי.

לא מעריך את התכונה לפיה לוגו גורם למישהו הרגשה טובה. זו נראית לי תכונה מאוד לא אינטילגנטית, ואני כותב זאת בלשון המעטה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, אתה מצמצם את העניין כדי לשרת את דעתך.

 

לא (רק) הלוגו גורם לאנשים מסוימים לרצות את הרכב, אלא חווית הבעלות והשימוש (שיכולה אגב להתחלף כל חודשיים שלושה). זה יכול להיות עיצוב, ביצועים, תחושה, צליל, יעילות כלכלית, רצון לשחזר נעורים אבודים, פיצוי על פין קטן או כל דבר אחר.

 

למה יש שפוטים של במוו כשמרצדס נותנת בדיוק אותה חוויה (לפחות בעיני הדיוט כמוני)? מדוע יש אנשים שנשבעים בהונדה למרות שטויוטה אפורה באותה מידה? מדוע אנשים מעדיפים לקסוס 250 כשמזדה 6 עושה את אותה עבודה?

 

מותג+תחושה+בזין שלי. זה הכל.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאלפא לא קיימת זו עובדה, לא סיסמא.

זה שיש אנשים שמתכת עם לוגו עושה להם ריגושים, מצטער, לא מבין את זה ולא מזדהה עם זה.

 

.

אלפא קיימת - ראה בכביש .

אם היא מייצרת פה או שם , זה בהתאם למצב השוק הגלובלי - זה מה יש .

כך עובדים היום - כלל הרכבים גם בעלי המותג - מורכבים מרכיבים של יצרני חוץ או חברות בנות בתאגיד .

 

מותג אלפא כיחוד עיצובי או סמל , לא יעמוד אם החבילה הצמודה אליו לא תהיה נחשקת ע"י הצרכן .

החבילה המצורפת למותג ולעיצוב היא הביצועים האמינות והשימושיות - כאשר אלה הנקודות הנבדקות .

 

מספיק שישמר לאלפא גרעין מומחים + ארכיון מסודר - כשם שמזראטי שמרה על הרוח הנ"ל בשנות ה 90-2000 כאשר הייתה בקשיים .

וראה היום , מזראטי מאפשרת רוח גבית לאלפא ולפיאט - וזאת אחרי שאמרו כי היא מותג אשר עבר זמנו .

 

לאחד החבילה מתאימה לאחר לא - לכן זה שוק חופשי .

 

התפרסם היום , כי המל"ט ההרון , מונע עם מנוע דיזל של פיאט - מה זה אומר .

סה"כ זה אומר , כי הוא נבחר כרגע כמתאים לדרישות הצרכן/היצרן .

 

אייל .

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות תדייק,דווקא הRCZ קיבלה תשבוחות על היכולות הדינמיות שלה ועל ההנאה שהיא מספקת,ובגלל זה לפחות החלק היותר הארדקור בפורום[אם] היה בוחר בה,ולא בגלל העיצוב למשל.

ההוכחות בדרך..

זה אתה שצריך לדייק. הפיג'ו אומנם תיסע מהר אבל תעשה זאת ללא הרבה הנאה. חלק מזה נעוץ בהנעה הקדמית אבל חלק מזה לא. עובדה שיש רכבי הנעה קדמית מאוד מהנים (אפילו ה208 gti מהנה יותר). מה שכן הפיג'ו מאוד יפה, נוסעת מהר (במיוחד בגרסת הR) ולדעתי גם בנויה היטב.

 

אני יכול להבין הרבה, אבל איך בדיוק הגעת מזה:

 

 

 

לזה:

 

 

 

האם כל רכב שאינו מהנה כמו לוטוס אליז לא מספק חוויית נהיגה מיוחדת? האם אתה מבין שלפחות לפי ביקורות בעיתוני רכב נחשקים הגדרת כמעט כל רכב ספורטיבי עלי אדמות ככזה שמספק חוויית נהיגה סתמית?

לפני מספר עמודים הייתה השוואה בין שתיהן. לפי ביקורות הלוטוס מהנה יותר. זה אומר שאין זכות קיום יותר לרכבים? ממש לא!

לדעתי (האישית. לא מחייבת אף אחד) מי שיכול לרכוש את הרכב הזה ירכוש אותו כדי להשוויץ ברכב הזה. לא מעניין אותו שהאליס תיהיה מהירה יותר, שלמבו מהירה יותר ולא כלום. מי שירכוש (או לפחות הרוב) ירכוש אותה כי הוא יכול. מי שירכוש אותה לצורך הנאה מנהיגה לא יתאכזב אומנם כי בכל אופן מדובר ברכב כן מתנהג וכן מהנה, אבל כן האליז יותר מהנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה די מתחמק מהתשובה. את הביקורות לפיהן האליז מהנה יותר גם אני קראתי. לא חוכמה גדולה בהתחשב בכך שהאליז היא כבר באבולוציה השלישית שלה ובהתחשב בכך שהיא רכב ספורט מצוין, שלא לומר מדהים, לכל הדעות (לפחות אלה שיצא לי לקרוא). מכאן ועד לפסול את ה-4C כחוויית נהיגה לא מיוחדת זה מאד מרחיק לכת, וזה מה שעשית.

 

אגב, ביקורת לפיה כל מי שרוכש רכב יקר עושה את זה כדי להשוויץ קיימת על כל רכב יקר. כמה מתוך רוכשי 911, למשל, עושים את זה מכיוון שהם מעוניינים בתכונות הטרומיות שלה? ועם זאת, יש גם כאלה. תתפלא, אבל גם (להבדיל אלפי הבדלות) יש כאלה שרוכשים אייפון כדי להנות ממה שהוא מציע, פרט לפוזה. אני אפילו מכיר כאלה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה כתוב בכל כך נחרצות שהאליס מהנה יותר? בכל המבחנים שהשוו בין הרכבים נמנעו מלהציג את התוצאות כך.

 

משום מה התובנה הזאת התפספסה כאשר ריפרפתי בעשרות המבחנים של ה 4c.

 

ד״א למישהו יש את כתובת אולם התצוגה של יבואן הלוטוס לשם רכישה? איזה מספר ברחוב המסגר בבקשה??

 

אז זהו שאין, אבל לאלפא יש! וזה כנראה רבותי, כל ההבדל בין להתפלסף ובין לרכוש. מה גם של אלפא יש חלונות אטומים למים ומזגן. תנסו את אלה באליס, מלומדי, ותחזרו עם רשמים.

 

אני בטוח שבפעם הראשונה -וכנראה בכל פעם אחר כך- שה4c תעבור לידכם, הלב שלכם ייחמץ. ואני בטוח שכל הקירקושים ששמענו עד כה בשירשור לא ישכנעו גם אתכם שהבחירה שלכם ברכב x עדיפה על ה 4c.

 

 

כפי שלמדנו בשירשור המייגע הזה- הפורום סובל הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מי שמדבר ויש מי שעושה, אם לחדד את הדברים שלעיל.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אתה שצריך לדייק. הפיג'ו אומנם תיסע מהר אבל תעשה זאת ללא הרבה הנאה. חלק מזה נעוץ בהנעה הקדמית אבל חלק מזה לא. עובדה שיש רכבי הנעה קדמית מאוד מהנים (אפילו ה208 gti מהנה יותר). מה שכן הפיג'ו מאוד יפה, נוסעת מהר (במיוחד בגרסת הR) ולדעתי גם בנויה היטב.

 

ZX,אני לא יודע מאיפה אתה מקבל את האבחנות שלך לגבי רכבים,אני מציע לך לקרוא את המבחנים הנ"ל,זה אומר הכל.

 

קבל מגוון ציטוטים מתוך מבחנים לRCZ [לדגם הרגיל,לא לR..].

 

 

מוואלה רכב:

"על הכביש המהיר המתלים הקשיחים מורגשים היטב, בעיקר כאשר האספלט הופך גלי. באופן אישי, אני מעדיף כיול שכזה, אחרים יתלהבו ממנו פחות. אלא שעם ההגעה לכביש המפותל, הם ישכחו לה את הקופצנות העצבנית כי ה-RCZ היא הפיג'ו המודרנית הכי קרובה למה שהכרנו פעם במכוניות ההן. יחידת הכוח המוצלחת ותיבת ההילוכים היעילה משתלבים היטב עם השלדה הזו שלא ממש מרגישה מוטרדת מהמהירות בה היא מוכנסת לפניה. ההגה חד ומדוייק ואולי הוא המתקשר ביותר שהחזקנו ביד בעידן התגבור החשמלי מבית פיג'ו. אבל עזבו הגה, מספיקה דוושת הגז כדי לכוון את הקופה לכיוון הרצוי ורק תבקשו וגם הישבן המעוצב יצא החוצה במחול מבלי שתרגישו לרגע שאתם עלולים לאבד אותו.

 

"מתוך AUTO1:

 

 

בנהיגה בכביש הפתוח הפיג'ו מראה יכולות קרביות יפות , המנוע מושך בצורה לינארית בצורה מרשימה, בפניות מהירות הRCZ מרגישה ונשארת יציב, התגובות להיגוי מהירות וחדות. הבלמים עומדים יפה בעבודה הרבה שלהם ומספקים עוצמה טובה. לסיכום, הפיג'ו היא לא רק פנים יפות, היא מקנה חווית נהיגה טובה ומיוחדת וככזו כמעט שאין לה מתחרים.

 

מתוך EVO feb 2013:

 

What’s it like to drive?

 

With tough competition from the Audi TT and VW Scirocco, the RCZ has never quite topped the coupe class – but that doesn’t stop it from being a good car to drive.

 

The end product is actually more than the sum of its parts; the ride is firm and particularly fiddly through town, the electric power steering vague, and while the gearbox has a slick, satisfying shift, its six ratios feel too tall. Once in its flow, though, the RCZ is very capable and enjoyable. There is masses of grip, it’s well balanced, and away from rutted urban roads, the taut ride results in keen responses and impressively flat cornering. The remaining bugbear is that steering: with so little feel, it’s hard to tell when front-end grip is finally waning. The brakes, on the other hand, are impressively strong.

 

The engine, like in all its other applications, shines brightly. It’s as punchy as all good modern petrol turbos, but is keener to rev than most, and you’re rewarded for hanging on until the 6000rpm red line with a rorty (if slightly artificial) soundtrack and the full 197bhp.

עריכה אחרונה על ידי GUGY
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה די מתחמק מהתשובה. את הביקורות לפיהן האליז מהנה יותר גם אני קראתי. לא חוכמה גדולה בהתחשב בכך שהאליז היא כבר באבולוציה השלישית שלה ובהתחשב בכך שהיא רכב ספורט מצוין, שלא לומר מדהים, לכל הדעות (לפחות אלה שיצא לי לקרוא). מכאן ועד לפסול את ה-4C כחוויית נהיגה לא מיוחדת זה מאד מרחיק לכת, וזה מה שעשית.

 

אגב, ביקורת לפיה כל מי שרוכש רכב יקר עושה את זה כדי להשוויץ קיימת על כל רכב יקר. כמה מתוך רוכשי 911, למשל, עושים את זה מכיוון שהם מעוניינים בתכונות הטרומיות שלה? ועם זאת, יש גם כאלה. תתפלא, אבל גם (להבדיל אלפי הבדלות) יש כאלה שרוכשים אייפון כדי להנות ממה שהוא מציע, פרט לפוזה. אני אפילו מכיר כאלה.

 

קודם כל לא מתחמק משום שאלה ועניתי שהרכב לא מספק חווית נהיגה סתמית. הוא כן מהנה לנהיגה, הוא כן זריז, הוא כן כיפי.

אני התכוונתי שאם לוקחים ראש בראש רק בנהיגה לשם הכיף הלוטוס יותר כיפית (וגם הקיימן לדעת חלק מהמבחנים).

ובכל זאת לדעתי הרכב הזה הוא יותר תכשיט ומי שירכוש אותה (בעיקר בחו"ל) הוא אדם שיחזיק איזו אריאל/קייטרהם/משהו בסגנון לשם ההנאה והרכב הזה ישמש בעיקר תכשיט. וזה תכשיט מאוד יפה, שגם אני הייתי שמח להיות הבעלים שלו והוא כן יגרום להנאה כשתתקוף איתו את הסיבובים.

מקווה שעכשיו עניתי, ואם לא אז פשוט כי לא הבנתי את השאלה.

 

וברור שאנישם קונים מותגים ורכבי יוקרה הרבה ובעיקר עבור התדמית, ועז זה האלפא הזו הולכת לשחק חזק! כי אין הרבה מכוניות שהן הרבה יותר יפות ממנה, לפחות לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...