Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון לדהיום, אין שום חשיבות למיקום ההנעה.

עברו חלפו הימים שהיתה עדיפות דינאמית למכוניות הנעה אחורית או עדיפות בבטיחות למכוניות בעלות הנעה קדמית.

השיקול היחיד במיקום ההנעה הוא יוקרה בלבד.

צרם , צרם לי מאוד לראות אדם עם אהבה והבנה לתחום כותב דבר כזה .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

להזכירך פולקסווגן רצו לרכוש את אלפא מידי פיאט, אפילו בחצי שנה האחרונה.

 

את המותג אלפא.

בתוספת בית החרושת שמייצר פנדות (אולי, תלוי את מי שואלים.

 

תנסה לדייק בבקשה, הפורום לא סובל פנטזיונרים

 

אתה קראת לי פנטזיונר, אבל בוא נראה אם אתה מוכן לשים כסף איפה שהפה הגדול שלך נמצא.

אלפייה על כך שמה שאני אומר זה רק עובדות.

 

התערבנו?

 

[בינתיים אני מחכה לכתובת של משרד התכנון שמתכנן אלפא רומיאו ועוד אחת של מפעל בבעלות אלפא, שמייצר אלפות... גם שם של מהנדס אחד שמקבל משכורת מאלפא רומיאו יהיה נחמד]

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נניח ו VAG היו רוכשים את אלפא, והמחיר לא משנה.

מה בדיוק היו עושים איתה ?

בתחום הזול יש להם את סקודה, בכאילו ספורטיבי יש להם את סיאט ובתחום הפאר את אודי.

איך בדיוק היו ממצבים אותה ?

איזו תועלת היתה יכולה לצמוח ל VAG ?

 

לא יודע מה הם היו עושים, כי הדבר היה בגדר שמועות בלבד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צרם , צרם לי מאוד לראות אדם עם אהבה והבנה לתחום כותב דבר כזה .

זה נשמע מוזר אבל זה אמיתי.

אם לא מדובר במכונית ספורט נטו, אין שום חשיבות לסוג ההנעה.

הערך העיקרי של ההנעה האחורית נותר בתחום השיווקי בלבד, לפחות בכל מה שקשור למכוניות יוקרה.

ולראייה, אודי הגיעו לרמה גבוהה מאד של התנהגות כביש עם ה A6 האחרונה.

הנעה אחורית לכשעצמה אינה גורם הנאה, אלא אם מחוברת אליה שלדה ראוייה, ולהיפך.

הפיג'ו 306 והפורד פוקוס היו מהנות עם הנעה קדמית, כדוגמא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני מתנצל , כנראה שלא קראתי מספיק טוב ואתם דנים על המותג בכללי ולא על ה-4C בפרט .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז ומתמיד פיאט היו מתקדמים בהליכי ייצור.

הריטמו שהוצגה ב 78' הורכבה במלואה ע"י רובוטים ואפילו הליך הצביעה היה אוטומטי לחלוטין..

 

 

אם אני זוכר נכון, מנוע ה FIRE של פיאט מאי שם באמצע שנות השמונים היה המנוע הראשון שהורכב במלואו ע"י רובוטים ומכאן כמובן גם נגזר שמו FULLY INTEGRATED ROBOTIC ENGINE או משהוא בסגנון (אני כותב מהזכרון) שבקפיצה לשרשור מקביל (על הפיאט בראבו), עדיין מככב כיום מתחת למכסה המנוע של הבראבו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לדייק בבקשה, הפורום לא סובל פנטזיונרים

 

הנה הדיוק.

 

אופס...

 

לפחות נשאר מוזיאון.

 

http://www.italiaspeed.com/2010/cars/alfa_romeo/06/centenary/friday/2506.html

 

"We want to show that the celebrations are in what is now an industrial graveyard, where all workers are moved or laid off"



 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא מדבר על אשכרה נסיעה ברכב נשוא השרשור, בניגוד לטיקבוק אודותיו.

 

והערה מתודית: קשה לנהל דו שיח מול רטוריקן מושחז, בעיקר כשיש לו סמכויות ניהול בפורום. עם כל החיבה אליך עופר.

עריכה אחרונה על ידי נהג מתחיל
הגהה והבהרה

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני רטוריקן או לא, זו לא השאלה.

השאלה היא האם אני מדייק בעובדות.

 

ואני מדייק.

 

ומה זה קשור שיש לי סמכויות ניהול?!

אתה לא רומז שאני עורך הודעות של משתמשים, כי זה מה-זה אסור...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העובדות שאתה אולי מדייק בהן אינן קשורות כלל ועיקר לנושא השרשור אלא לספין אוף איזוטרי ופנקסני ממנו.

 

סמכויות ניהול שעלולות להיות מופעלות גורמות לאנשים לוותר על נסיון to reason איתך שמה שאתה מבקש לא רלוונטי לשרשור.

 

נמשיך בפרטי או בטלפון.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה עושה עכשיו, עם הרמיזה (בוודאי שלא אמירה, כדרכן של דמגוגיות) זה שאני מפעיל סמכויות ניהול בדיונים בהם אין לי הסכמה עם הכותבים.

זה שקר גס.

אני לא מבצע צעדים ניהוליים על בסיס אי הסכמות עם תוכן כותב. אין לזה שחר ובטח שאף אחד לא ייתן לי להתנהל ככה.

 

גם לזרוק כזו האשמה ולהגיד "נדבר בטלפון", זה לא הגון.

דווקא בו נדבר על זה בפומבי, כי כאן היתה הרמיזה.

 

לגבי ה-to reason, נבדיל בין דעות לעובדות.

העובדה היא שאין יותר מפעל ומרכז פיתוח תחת חברת אלפא רומיאו (לא כזה שמתעסק במכוניות אלפא רומיאו). זו עובדה.קורה ספורטיבו טוען שזו עובדה שגויה, אבל הוא בוודאות טועה. ה-4C מיוצרת מזארטי, כי אין יותר מפעל של אלפא, לדוגמא.

 

 

כל השאר, זה דיון על דעות, ואני לא ראיתי את הצד השני משתכנע בצדקתי יותר משאני השתכנעתי בצדקתו, ככה שאני לא מבין למה דווקא אני זה שלא מקבל "הגיון"...

זה רק בגלל שאני בדעת יחיד? (אני לא, אבל אולי בפורום).

דעות, כל אחד יכול להחזיק בשלו ולהתדיין עליהן עד הנצח.

זו אולי דעה לא פופולרית, לחשוב שלאהוב מותג בשל עצם המותג, ולקבל הרגשה טובה רק מעצם הבעלות על המותג זו סוג של איוולת... אבל זו דעתי.

זו גם דעה מרגיזה... בסדר.

על זה אפשר להתדיין עד מחר או לא בכלל.

 

______________________________

 

לגבי הפנקסנות, אני חולק עליך.

אני חושב שזה מאוד מהותי אם אלפא קיימת כמרכז חשיבה ופיתוח עצמאי או לא, לגבי שמירת איכויות (לא במובן טוב/רע, במובן של תכונות) של המכוניות הבאות שתהיינה אלפא. תראה, כבר עכשיו הדבר היחיד שהוא אלפא במיטו ובג'ולייטה זה העיצוב.

למה?!

כי חוצמיזה שומדבר לא פותח ע"י אלפא.

 

נכון, מאזדה, למשל, החזירה את רוח האליין המקורית עם המיאטה, הרבה הרבה יותר בהצלחה ממה שלוטוס עשתה עם האליין II.

זה נכון.

ויכול להיות שבאמת יצליחו לברוא את אלפא מחדש, עם מוצרים שהם יותר אלפא מאלפא. אבל זו עדיין הקמה מחדש, כי האנשים שהיו אלפא פוזרו, ואיתם הלכה התרבות שהיתה פעם אלפא. אולי את הזהות יישמרו מהזיכרון וייצרו מחדש, אבל מה הסיכוי שלנו לראות, לדוגמא, עוד פעם 156, מכונית שאמנם היתה טובה פחות מ-BMW (על הנייר), אבל עדיין מכונית מאוד ייחודית ומאוד מהנה (בכלל האיטלקים חלשים באבולציה ומצטיינים, לטוב ולרע, ביציאות חריגות)?

לעומת זאת, מה הסיכוי שמה שפיאט אומרים זו קשקשת ומה שנראה באלפות העתידיות זה איזה עיצוב שמולבש על איזו קרייזלר, עם הנדסת סאונד מגרגר באגזוז, כי זה "כלכלי" יותר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עופר,

אף אחד לא אוהב מותג בשל עצם המותג. אלפא רומיאו בנו לעצמם קהל מעריצים בארץ ובעלם, לא סתם ככה, אלא בזכות התוצרים של המותג. יש הרי, כנראה, סיבה לזה שיש לפחות שני מועדונים של אלפיסטים בישראל. יש גם סיבה לזה שאתה עצמך, למרות ההתנגדות שלך למיתוג, מדבר על ה"תרבות והרוח של אלפא". מדובר, בסופו של דבר, במכלול של מרכיבים שבנו את המותג הזה. אחד מהם זה ההנאה מנהיגה שסיפקו הדגמים "של פעם". מרכיב אחר זה העיצוב של הרכבים, שלדעתי לפחות, שמרו עליו לא רע גם בשנים האחרונות, וכל הסדרה של 159, בררה וספיידר, נראת לדעתי יותר טוב מכל המתחרות הגרמניות והאחרות שלהן.

 

אתה טוען, ואולי בצדק, שהמורשת הזו שגרמה לאנשים להתחבר למותג מלכתחילה לא קיימת יותר, כי החברה לא קיימת, לפחות לא בתצורה בה הייתה קיימת לפני 30 שנה, לפני ההשתלטות של פיאט. אבל אתה בעצמך גם כותב שיכול להיות שיצליחו לברוא את אלפא מחדש, ולייצר מוצרים שהם "יותר אלפא מאלפא". וכאן בדיוק נמצאת המהות של כל העניין. לפי חלק לא מבוטל מהביקורות, ה-4C החדשה היא בדיוק אותה מכונית מאוד ייחודית, שיכולה לסמן את החזרה של המותג לשוק.

 

האם זה משנה שמי שבונה את הרכב בפועל אלו הם אנשי מזראטי? לדעתי ולדעתם של אחרים התשובה היא לא. מה שמשנה זה הכוונה והתוצר הסופי. הכוונה, לפחות לפי מה שמוצג כלפי חוץ, היא לייצר מכונית ייחודית ולא עוד משהו בנאלי כמו (יסלחו לי כל מעריצי הגרמניות) עוד גרשה של קיימן או במוו. וזה נעשה כחלק מהרצון באמת להחיות או לשמר את אותה המורשת המהוללת של אלפא. התוצר הסופי, אם כן, הוא באמת רכב ייחודי מספיק.

 

התוצר הזה גורם לרבים לחשוב שהנה, האלפא "של פעם" הולכת לעשות קאמבק, ונראה אולי עוד דגמים חדשים, שמבחינת הלך הרוח מזכירים את האלפות הישנות. אתה מתעקש להרוס את התקווה הזו, לפרק את כל הסיפור לגורמים ולהוכיח שהסיכוי שזה יקרה הוא כמעט ולא קיים. בסדר, זכותך. זה לא הופך את כל מי שכן רואה ברכב הזה חלק מקאמבק כזה של מותג ייחודי יחסית לאדם לא אינטלגנטי. בטח לא כשאתה בעצמך כל פעם מדגיש מאפיינים של אלפא שהם לחלוטין חלק מהמיתוג שלה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה משנה שמי שבונה את הרכב בפועל אלו הם אנשי מזראטי? לדעתי ולדעתם של אחרים התשובה היא לא. מה שמשנה זה הכוונה והתוצר הסופי. הכוונה, לפחות לפי מה שמוצג כלפי חוץ, היא לייצר מכונית ייחודית ולא עוד משהו בנאלי כמו (יסלחו לי כל מעריצי הגרמניות) עוד גרשה של קיימן או במוו. וזה נעשה כחלק מהרצון באמת להחיות או לשמר את אותה המורשת המהוללת של אלפא. התוצר הסופי, אם כן, הוא באמת רכב ייחודי מספיק.

יפה כתבת. יחד עם זאת נשאלת השאלה האם מהנדס שתכנן דגם עממי עבור המדבקה פיאט - יצליח להתעלות על עצמו בפרויקט הבא ולתכנן משהו שמרטיט את החושים? למען האמת התשובה לכך איננה טריוויאלית.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עופר,

אף אחד לא אוהב מותג בשל עצם המותג. אלפא רומיאו בנו לעצמם קהל מעריצים בארץ ובעלם, לא סתם ככה, אלא בזכות התוצרים של המותג. יש הרי, כנראה, סיבה לזה שיש לפחות שני מועדונים של אלפיסטים בישראל. יש גם סיבה לזה שאתה עצמך, למרות ההתנגדות שלך למיתוג, מדבר על ה"תרבות והרוח של אלפא". מדובר, בסופו של דבר, במכלול של מרכיבים שבנו את המותג הזה.

 

נכון.

השאלה אם זה עוד קיים.

 

ואני לא מתנגד למיתוג, אבל לא צריך לאהוב מותג בגלל המותג. צריך לזכור לבדוק האם הדברים שהמותג מייצג באים לידי ביטוי במוצרי המותג.

 

לדוגמא, פיז'ו 307.

אפשר היה להגדיר אותו כחובב התוצרת של PSA בשנות ה-90'. אפשר לאמר אוהד שרוף, עד היום. לקח לי בדיוק חצי שעה עם 307XSI כדי לדעת שהמכונית, מהבחינות שחשובות לי - זבל.

אז עדיין כל כתבה על GTI של פיז'ו מתחילה עם זיוני השכל הרגילים על המסורת של החברה ושאר שטויות, אבל האמת היא שהמסורת הזו לא נמשכה, ועם הפסקת תכנון וייצור המתלים באופן עצמאי (לפחות זה מה שקראתי פעם, אם אני זוכר נכון), איבדה פיז'ו את היתרון והתרבות של ייצור מכוניות ספורט עממיות מצטיינות.

 

אדם שהוא "חובב מותג", בהגדרה, באיזשהו מקום מפסיק לחשוב ולבדוק, ומקבל את מה שנושא את סמל המותג באופן עיוור, עד כדי שהוא אפילו לא שם לב שהאיכות שהוא מייחס למותג, כבר לא שם.

 

לפעמים מיתוג זה גם בולשיט נטו.

לדוגמא, אופני הרים עם זנב קשיח מאלומיניום. יש עשרות מותגים מוכרים ומובילים, שכולם מייצרים באותם 4-5 מפעלים בעולם. כולם.

וכולם שמים על האופניים את אותם רכיבים גנריים מאותם שני יצרנים מובילים (שימאנו וסראם ועוד כמה קטנים). כולם.

 

אז איזה פטנט ייחודי כבר יכול להיות למותג/יצרן זה או אחר עם שני משולשי אלומיניום מרותכים?!

האמת היא שאין, ואופניים בוחרים לפי התאמה (אישית ושימוש) ואבזור, למחיר.

אין משמעות למותג.

 

האם זה משנה שמי שבונה את הרכב בפועל אלו הם אנשי מזראטי?

 

לא משנה כלום. אם כבר, אפילו לטובה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...