Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3688 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ה-V6 הישן כבד (מה שדי נוגד את כל הפואנטה של הרכב) וזה עוד מבלי להיכנס לשאלת תקני זיהום האוויר (הסיבה להפסקת הייצור למעשה).

 

לגופו - יכול להיות שהיא פחות טובה מהקאיין, אבל אם הקניה היא כרכב סופ"שים, אני חושב שהאקסקלוזיביות וההרגשה של נהיגה במיני-סופרקאר אמורים לפצות. ה-4C הרבה יותר גסה, "רעה", לדעתי במכוון. והרבה יותר יפה, פה אני לא חושב שיש ויכוח.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איך לא ראינו את זה קודם..

כי ניסינו להבין מה הולך עם הפנסים :lol:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היתה הפרוטה בכיסי עדיין היתי הולך על הקיימן... מעומק ליבי.

 

אולי ביום מן הימים מישהו ירים כפפה ותגיע לפה לוטוס :|

 

אני רציתי להרים את הכפפה (לא בציניות). בדיקת התכנות עיסקית ראשונית העלתה שבסבירות מאוד מאוד גבוהה אין לרכב סיכוי להצלחה מסחרית בארץ.

 

לדעתי ה-c4 רכב מיוחד אבל אין ספק שהגרמניה נותנת תמורה טובה יותר לכסף לרוב האנשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואוו וואוו המכונית הכי מרשימה שראיתי!

 

מחיר באמת מופרז אבל זה מה שהופך אותה לנדירה בכבישים,חוץ מזה אם אנשים קנו פה עשרות של פרארי ומזראטי במחיר של מליון + ,אז אני לא רואה שום סיבה שעוד חצי שנה ימכרו פה כמה יחידות בקלות..(קרי ציון ברוך /יהודה לוי /אייל גולן )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסר דאגה מלבך, טיפוסים כאלה, גם אם יקנו, ישלחו אותה מהר מאוד לאולמות הטרייד אין. מדובר במכונית נהיגה אמיתית ולא במקדם פוזה שהחבורה הזו מחפשת. היא מכונית קשה, לא נוחה, לא מאובזרת ורועשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגופו - יכול להיות שהיא פחות טובה מהקאיין, אבל אם הקניה היא כרכב סופ"שים, אני חושב שהאקסקלוזיביות וההרגשה של נהיגה במיני-סופרקאר אמורים לפצות. ה-4C הרבה יותר גסה, "רעה", לדעתי במכוון. והרבה יותר יפה, פה אני לא חושב שיש ויכוח.

 

יש וויכוח, לדעתי העיצוב של קיימן שלם יותר ואתלטי. אל תהרגו אותי בבקשה. אבל לדעתי האלפא הופכת לפחות ופחות יפה ככל שמסתכלים בתמונות יותר ועם הקיימן המצב הפוך. *ברחתי לתפוס מחסה*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשמלוב יש גם בעיה עם מספרים זה ידוע.

 

עידן חשב ש-45K פאונד זה לא כולל מס מקומי אבל זה כן. וואלה, אם הייתי גר באנגליה 250K ש"ח זה מחיר טוב.

זה לא בעיה, זה חוסר רצון לצאת פראייר. למיכה למשל אין בעיה להוציא סכום כזה על CRV, מה עבר לך באותו רגע בראש... :lol:

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלמידים יקרים שלום,

 

להלן תרגיל בחשיבה כמותית;

 

מעשה ביצרן אחד גדול, חובק יבשות, המיוצג בארץ ע"י מספר יבואנים.

 

יבואן אחד, 'אוטו איטליה' שמו, מציע את מאזרטי גיבלי הבסיסית(330 כ"ס) ב-595,000 ש"ח. מחירה בארה"ב עומד על $66,900.

 

יבואן אחר, 'סמל"ת', מציע את אלפא 4C ב-600,000 ש"ח, אלא שמחירה בארה"ב(החל מאפריל הקרוב) יעמוד על $54,000.

 

א.כמה לדעתכם צריכה לעלות 4C?

ב.מי עושה כאן רווח שולי מטורף(ולא יתן הנחות כי הכמות מוגבלת מלכתחילה)?

ג.נניח וה"אמבטיה" לא היתה בנויה מקרבון אלא מאלומיניום, דוגמת הלוטוס אליס - והדבר היה מוזיל את המחיר משמעותית מבלי להוסיף למשקל - כמה מכם היו מתלהבים כל כך מקרבון?

ד.מעבר למראה האקזוטי ואמבטיית הקרבון, המכונית משתמשת ביחידת כח(מנוע+גיר) פלבאית יחסית, שתשמש גם את ג'ולייטה תלתן ירוק המחודשת במאתיים ומשהו אלף ש"ח. כלום לא הייתם מצפים במחיר כזה למשהו קצת יותר מיוחד?

ה.מישהו מעלי דיבר על מראות של פונטו. מי שם לב למתגי הפונטו במערכת ה-HVAC? האם הייתם מוכנים לקבל חומרים כאלו בכל מכונית אחרת ב-600 אש"ח? ב-400 אש"ח? ב-200...

 

נקודה למחשבה; קורבט C7, הנמכרת בארה"ב במחיר דומה לאלפא, מוצעת(חדשה לחלוטין) בסוכנויות יבוא אישי בארץ בטווח שבין 400-450 אש"ח.

 

עם כל הכבוד לעיצוב, לקרבון ולכתבות שמדברות על מכונית מהנה מאד לנהיגה(גם אם די מענה בשימוש יומיומי, מה שאי אפשר לומר על קיימאן, למשל), מחיר של 600 אש"ח הוא מחיר מוגזם לצעצוע סוף שבוע שכזה, אלא אם אתם מעוניינים לנהוג בה אלף ק"מ בשנה, לשמור אותה בגראז' מבוקר טמפרטורה ולשלוף אותה מהנפטלין לשוק החופשי מתישהו בעתיד, כאספנים לכל דבר ועניין.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוטה להאמין שלסמל"ת יש תמחור יח"צ מובהק. הרי זה תמיד נחמד לרכוש רכב המפורסם במחיר של 600,000 שקל אך נרכש "בשושו" ב-400,000 שקל, גם עשירים אוהבים הנחות.

 

אוי פאק, ההנחה שלי לא נכונה. אי אפשר למכור ב-400 אלף שקל שכן זה מחירה הרשמי של 500 צ'וקומוקו גרסה 1.882.121 טריביוט שקשוקה.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן חשב ש-45K פאונד זה לא כולל מס מקומי אבל זה כן. וואלה, אם הייתי גר באנגליה 250K ש"ח זה מחיר טוב.

זה לא בעיה, זה חוסר רצון לצאת פראייר. למיכה למשל אין בעיה להוציא סכום כזה על CRV, מה עבר לך באותו רגע בראש... :lol:

 

אף אחד לא מושלם...

 

המחיר 600 אלף ממש ממש מוגזם,כמו שמכרו לדעתי את טריביוטו פאביה במחיר הרבה יותר נמוך,

ברגע שיבוא מישהו רציני הוא ממש לא ישלם עליה 600 אלף.

Vw Polo GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבואן אחד, 'אוטו איטליה' שמו, מציע את מאזרטי גיבלי הבסיסית(330 כ"ס) ב-595,000 ש"ח. מחירה בארה"ב עומד על $66,900.

 

יבואן אחר, 'סמל"ת', מציע את אלפא 4C ב-600,000 ש"ח, אלא שמחירה בארה"ב(החל מאפריל הקרוב) יעמוד על $54,000.

 

א.כמה לדעתכם צריכה לעלות 4C?

 

אפילו אם מכפילים 54K$ ב-2 ואז הופכים לשקלים (*3.5), יוצא 378000, אז זה פחות או יותר המחיר שצריכים לדרוש הקונים הפוטנציאלים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח את המחיר האמריקאי, הפחת ממנו מע"מ מקומי (8% אאל"ט) - נשאר 50K$, מזה תוריד עלויות שינוע ורווח של הדילר המקומי ותגיע נניח ל- 40K$ שמשקפים (פחות או יותר) את מחיר הרכב בשערי המפעל. לזה תוסיף מיסים ישראלים ותגיע לכ- 90K$ עם רווח יבואן סביר צריך להשאר עודף נחמד מ- 400 א' ש"ח, כל היתר זו גזלה לאור יום - אלא כמובן אם אתה מוכן לשלם פרמיה עודפת כדי לנסוע ברכב שהוא בן דוד של מנוע הבוסו (פנדוב - בשבילך ארזה...) המפורסם, ששמעו כבר יצא בכל העולם. :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על 5K יחידות ב-2014 (ואני מניח שבכל שנה שבה הדגם יהיה קיים), גם אם נניח 6 שנים של חיי דגם מדובר על 30K יחידות לכל העולם.

שזה 50% יותר מלוטוס אליס, כמעט פי 2 מפרארי 360, בערך אותו מספר כמו סוזוקי קפוצ'ינו וקצת יותר מטסלה מודל S

 

סוזוקי קפוצ'ינו ?!? :?:

זו לא (הייתה בשנות ה-90) המקבילה של סוזוקי לפורד סטריט קא קבריולט?

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3688 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...