Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה ההבדל בין להרגיש כמו ג'ולייטה ב100 לבין גולף ב100?

 

תשאל אותה, היא מומחית לזה:

 

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אפילו המנוע בפנדה שלי מרגיש "איטלקי" באופיו. הוא "טמפרמנטי" וגרוני ברעש שהוא מפיק. אם VAG היו מייצרים את הפנדה, היא כבר לא הייתה.. ובכן, פנדינו, כמו שמכנים אותה.

אפשר לקבל הסבר מהו מנוע טמפרמנטי? מנוע עתיר כ"ס - מבין, מומנט נחמד - מכיר, מנוע שעולה היטב לסל"ד גבוה - אוהב, מנוע עם צליל חביב (שאגב - אני מקווה שאתה יודע שכו-לה מדובר במישהו שתכנן במתכוון צליל צרוד מהאגזוז) - גם זה בא לי בטוב. אבל מנוע טמפרמנטי - מה זה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד,

נהגתי בשתיהן.

מעבר להגה, ההבדלים בהרגשה הכללית דקים ביותר, זה לא קיצוניות כמו, בא נגיד, בין הלאון למגאן RS.

ואם נשים בצד את ההגה, מאיזו מכונית מבין השתיים התרשמת יותר לטובה ומדוע?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי המבחן הבא יפתור את המחלוקת.

http://www.netcar.co.il/magazin/focus/juleon12.asp

למעט כמה נקודות, הלאון עדיפה על האלפא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לקבל הסבר מהו מנוע טמפרמנטי? מנוע עתיר כ"ס - מבין, מומנט נחמד - מכיר, מנוע שעולה היטב לסל"ד גבוה - אוהב, מנוע עם צליל חביב (שאגב - אני מקווה שאתה יודע שכו-לה מדובר במישהו שתכנן במתכוון צליל צרוד מהאגזוז) - גם זה בא לי בטוב. אבל מנוע טמפרמנטי - מה זה?

 

קשה לשים את האצבע. אני מכיר את זה גם מפיאט קודמת במשפחה שלנו. מדובר במנוע אשר "שש אלי קרב" - עד כמה שמנוע אטמוספרי של מכונית רגילה ללא כל יומרה ספורטיבית יכול להיות. הוא כל הזמן ב"מצב רוח". הצליל אגב, נראה לי שאינו מכוון (כי זו מכונית זולה) והוא תוצאה של הגרעין העתיק של המנוע הזה - 8 שסתומים בלבד. ה-16 שסתומים תמיד נשמעים לי דקים יותר ועולים גבוה בצליל - כמו גם בסל"ד. אצלי המנוע נשמע צרוד ובאסי במקצת, כמו "איטלקייה של פעם".

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, כשמנסים לפרוט את זה לפרוטות מגלים שצליל צרוד מהאגזוז (עניין מכוון פרופר, בדיוק כפי שברכב שלי תוכנן אגזוז חרישי לחלוטין) ועלייה מהירה בסל"ד הם המרכיבים למנוע כזה, שאגב ניתן למצוא מנועים כאלה לפחות באותה הרמה גם אצל יצאנים אחרים.

כל יתר הסיסמאות והכינויים - מקורם בעיתונאי רכב שלא הגזימו בכלל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהחליט מי שהחליט ב VAG לקחת את סיאט לכיוון של לנגוס בנתח של אלפא, מעניין לו לעכוז מה מגזיני הרכב יגידו, מעניין אותו אך ורק גרף המכירות.

 

זהו, אני לא בטוח שסיאט נוגסים באלפא בכלל.

הם מוכרים טוב, בתור סוגשל מכונית לחובשי קפוצ'ונים. יותר מתחרים בתדמית של הונדה, כמכונית "ספורט".

לכן אני אומר שסיאט לא הצליחה להיות אלפא. מקסימום אלפא לעניים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי המבחן הבא יפתור את המחלוקת.

http://www.netcar.co.il/magazin/focus/juleon12.asp

למעט כמה נקודות, הלאון עדיפה על האלפא.

למה שיפתור משהו שלא נפתר סמוך למועד פירסומו, שהרי הצית כאן לזכרוני ויכוח ארוך ומייגע למדי, לרבות על מי שערך אותו בפורום הכי ליברלי ופתוח ברשת. וגם נדמה לי שמחבר המצוטט לא משך ידו ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שיפתור משהו שלא נפתר סמוך למועד פירסומו,

שהרי הצית כאן לזכרוני ויכוח ארוך ומייגע למדי,

לרבות על מי שערך אותו בפורום הכי ליברלי ופתוח ברשת.

גם נדמה לי שמחבר המצוטט לא משך ידו ממנו.

 

אוף טופיק: לא הבנתי את השיר...

עריכה אחרונה על ידי נהג מתחיל
אוף טופיק

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה - הבימר (כמו גם הקאיימן) לא מתוכננת כרכב צעצוע לסופ"שים, ימי מסלול או כבישים טכניים, אלא כרודסטר יומיומית, רכש שימושי עם לא מעט פילפל. האלפא לא משחקת במגרש הזה, אלא במגרש של הלוטוס אליז (טוב יותר או פחות זה לא העניין). ה-Z4 יכולה ומשמשת לרוב כרכב עיקרי של הבעלים שלה, בעוד קשה לי להאמין שמישהו יעשה את זה עם ה-4C.

 

ברשותך הערה, האלפא משחקת במגרש אחר לגמרי- גזרת הרכבים המיוחדים שמיועדים להיות בעלי ערך אספני מסויים.

לוטוס אליז משחקת בגזרת ה״קארטינג לכביש״ ולמרות תצורה דמה אני לא רואה הרבה בעלי 4C שיראו אותה כמתחרה לאליז.

 

השאלה החשובה באמת עוד לא נשאלה (או שכן, קשה לעקוב)- כבר יצאה פיאט 500 טריבוטו 4C?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, כשמנסים לפרוט את זה לפרוטות מגלים שצליל צרוד מהאגזוז (עניין מכוון פרופר, בדיוק כפי שברכב שלי תוכנן אגזוז חרישי לחלוטין) ועלייה מהירה בסל"ד הם המרכיבים למנוע כזה, שאגב ניתן למצוא מנועים כאלה לפחות באותה הרמה גם אצל יצאנים אחרים.

כל יתר הסיסמאות והכינויים - מקורם בעיתונאי רכב שלא הגזימו בכלל...

 

אני עונה לך רק כדי לצאת ידי חובה.

 

האגזוז באוטו כל כך פשוט ואחד הזולים באירופה כחדש, אינו מטופל. אין סיכוי שמישהו שם תיעל משאבים בשביל זה. אני לא ציינתי עלייה מהירה בסל"ד - אתה שמת לי את המילים האלו בפה. דווקא המנוע הזה עצל בטיפוס בקשת הסל"ד (לפי הבנתי, בגלל היותו מתומן שסתומים). אני לא מכיר מנוע שמרגיש כך אצל המתחרות של הרכב ואני "מאשים" כאמור את הוותק שלו: בסיסו פותח אי שם בשנות ה-80 ונותר על כנו מאז. אז כן, אפשר לייחס "אופי" למנוע, כפרי תכנון שאינו מכוון.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאיימן לא מתוכננת כרכב צעצוע לסופ"שים, ימי מסלול או כבישים טכניים, אלא כרודסטר יומיומית, רכש שימושי עם לא מעט פילפל

 

הפורשה קיימן היא רכב שימושי עם לא מעט פלפל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא שימושי בקאיימן? זו הרי בוקסטר יותר שימושית, בגדול. ובוקסטר יומיומית לחלוטין, גם אם תחזוקה שלה יקרה. האם יש בה מעט פלפל? לדעתי יש בה מספיק. בוא נגיד שאותי היא הייתה מספקת (אחת המכוניות האהובות עלי).

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שיפתור משהו שלא נפתר סמוך למועד פירסומו,

שהרי הצית כאן לזכרוני ויכוח ארוך ומייגע למדי,

לרבות על מי שערך אותו בפורום הכי ליברלי ופתוח ברשת.

וגם נדמה לי שמחבר המצוטט לא משך ידו ממנו.

 

אוף טופיק: לא הבנתי את השיר...

זה הייקו!

 

בכל מקרה, נראה שרועי5 ארס פואטי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...