Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה פה מכירה קבוצתית של המכונה הנ"ל כולל שני ראשים + מטלית מיקרופייבר ב-1100 ש"ח

האם היא עדיין רלונטית?

במידה ולא אשמח לצעות נוספות.

פורסם
הייתה פה מכירה קבוצתית של המכונה הנ"ל כולל שני ראשים + מטלית מיקרופייבר ב-1100 ש"ח

האם היא עדיין רלונטית?

במידה ולא אשמח לצעות נוספות.

נסה בטופקולור בת"א .
פורסם

אתה טיפה מגזים .

1.בחול נמכרת גירסא אמריקאית ובארץ הגירסא האירופאית .

2. המחירים בחו"ל ובארץ די זהים , 100-200 שקל פחות \ יותר , ואל תשכח את עלות המשלוח בחו"ל וכנראה גם מכ"ס + מעמ .

3.בארץ המכשיר לבד עולה 1200 ₪ , מחיר דיי הוגן כמו בחו"ל .

4. מלבד המכשיר אל תשכח שאתה צריך פדים בדרגות חיתוך שונות + חומרים + אביזרים וכדומה = זאת השקעה לא קטנה בסביבות 300-500ש"ח .

 

אתה בכיף מגיע ל 1600ש"ח. בשביל לחסוך את ה200ש"ח מהזמנה מחו"ל , זה לא שווה את המאמץ .

פורסם
אתה טיפה מגזים .

1.בחול נמכרת גירסא אמריקאית ובארץ הגירסא האירופאית .

2. המחירים בחו"ל ובארץ די זהים , 100-200 שקל פחות \ יותר , ואל תשכח את עלות המשלוח בחו"ל וכנראה גם מכ"ס + מעמ .

3.בארץ המכשיר לבד עולה 1200 ₪ , מחיר דיי הוגן כמו בחו"ל .

4. מלבד המכשיר אל תשכח שאתה צריך פדים בדרגות חיתוך שונות + חומרים + אביזרים וכדומה = זאת השקעה לא קטנה בסביבות 300-500ש"ח .

 

אתה בכיף מגיע ל 1600ש"ח. בשביל לחסוך את ה200ש"ח מהזמנה מחו"ל , זה לא שווה את המאמץ .

 

1600 זה למכשיר בלבד!

ללא שום אביזרים

פורסם

המחירים של מגס קצת לא פורופציונלים גם בארץ וגם בחול אני גם כמעט רכשתי אותה ואז חבר נסע לפריז והחלטתי לקנות את das6 pro ושלחתי לו אותה למלון עלה לי חצי מחיר מהמגס ולטעמי היא קצת טובה יותר למרות שיש כאלה שאומרים שהם מיוצרות באותו המקום.

שיפוצים..

פורסם

גם אני מאוד מעוניין ב das6 pro.

המגס חלשה לי מידי והקרוז קונטרול מגביל אותי.

כמה עלה לך ? ומאיזה אתר הזמנת ?

פורסם

sector גם אני רוצה לקנות את אחת מהמכונות האלה אולי יש אפשרות להזמין שניים ולקבל מחיר יותר נוח לכיס מה אתה אומר ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
sector גם אני רוצה לקנות את אחת מהמכונות האלה אולי יש אפשרות להזמין שניים ולקבל מחיר יותר נוח לכיס מה אתה אומר ?

 

 

מבחינתי בכייף יש לך כיוון למישהו שמעוניין למכור שניים במחיר מוזל יותר?

×
×
  • תוכן חדש...