Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז אני כבר קצת מעל 18 (בדיוק בחודש למען האמת) יש לי רישיון נהיגה על רכב כבר שנה .

אני מעוניין להוציא רישיון רכיבה של עד 500 סמ"ק , אני מתגייס עוד כ5 חודשים ורציתי לשאול כמה שאלות.

א.מה המחירים ומה הפרוצדורה בשבילי ספציפית , כלומר יש לי רישיון נהיגה והכל ואני מעל 18.

ב. האם יש לי בכלל אפשרות תיאורטית ללמוד רכיבה במהלך החורף עד הגיוס או שעדיף לחכות לאחרי הצבא .

ג. מה בערך מחירים שאני יכול לסגור את כל העסק ולצאת עם רישיון ביד , וגם כמה זמן יקח הכל ? .

 

מה ניתן לקנות במחירים של 5000 7000 ש"ח שישרת אותי למטרת נסיעות קצרות אך מהנות , לא להרביץ 160 בתוך העיר אבל משהו שיתן לי קצת נעימות בידיים ובאוזניים . gpz , gs ודומיהם .

 

תודה , אור .

ים long time no

פורסם
אוקיי אז אני כבר קצת מעל 18 (בדיוק בחודש למען האמת) יש לי רישיון נהיגה על רכב כבר שנה .

אני מעוניין להוציא רישיון רכיבה של עד 500 סמ"ק , אני מתגייס עוד כ5 חודשים ורציתי לשאול כמה שאלות.

א.מה המחירים ומה הפרוצדורה בשבילי ספציפית , כלומר יש לי רישיון נהיגה והכל ואני מעל 18.

ב. האם יש לי בכלל אפשרות תיאורטית ללמוד רכיבה במהלך החורף עד הגיוס או שעדיף לחכות לאחרי הצבא .

ג. מה בערך מחירים שאני יכול לסגור את כל העסק ולצאת עם רישיון ביד , וגם כמה זמן יקח הכל ? .

 

מה ניתן לקנות במחירים של 5000 7000 ש"ח שישרת אותי למטרת נסיעות קצרות אך מהנות , לא להרביץ 160 בתוך העיר אבל משהו שיתן לי קצת נעימות בידיים ובאוזניים . gpz , gs ודומיהם .

 

תודה , אור .

אתה יכול לעשות 15 שיעורים וטסט כמו כולם (כ-1500 ש"ח בערך אם עברת טסט ראשון או שני), או לעשות כמה שיעורים ואז לנסות את "הקומבינה" בב"ש למשל. זה יתן את אותה תוצאה רק שתחסוך הרבה כסף.

אם אתה רוצה רישיון, אין סיבה מיוחדת לחכות לאחרי הצבא.

במחירים שנתת מקסימום קטנוע 50 סמ"ק או GS בגילך :? או בקיצור - כלום.

 

בהצלחה !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
אוקיי אז אני כבר קצת מעל 18 (בדיוק בחודש למען האמת) יש לי רישיון נהיגה על רכב כבר שנה .

אני מעוניין להוציא רישיון רכיבה של עד 500 סמ"ק , אני מתגייס עוד כ5 חודשים ורציתי לשאול כמה שאלות.

א.מה המחירים ומה הפרוצדורה בשבילי ספציפית , כלומר יש לי רישיון נהיגה והכל ואני מעל 18.

ב. האם יש לי בכלל אפשרות תיאורטית ללמוד רכיבה במהלך החורף עד הגיוס או שעדיף לחכות לאחרי הצבא .

ג. מה בערך מחירים שאני יכול לסגור את כל העסק ולצאת עם רישיון ביד , וגם כמה זמן יקח הכל ? .

 

מה ניתן לקנות במחירים של 5000 7000 ש"ח שישרת אותי למטרת נסיעות קצרות אך מהנות , לא להרביץ 160 בתוך העיר אבל משהו שיתן לי קצת נעימות בידיים ובאוזניים . gpz , gs ודומיהם .

 

תודה , אור .

שלום לך - אנא חפש בפורום - היו דיונים ותשובות בדיוק לנושא הזה, בשבועיים האחרונים.

במחיר של 5000-7000 ש"ח? רק קטנוע.

 

 

(GS, GPZ ודומיהם יצריכו ממך מחיר כפול, לא פחות. וזה עוד לפני הוספת עלות הביטוח חובה לתקציב)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

טוב אז בוא נשנה קצת את מה ששאלתי

 

נגיד ויש לי רישיון ביד , אני רוצה לקנות אופנוע מ250 סמ"ד ועד 500 שזו בעצם מגבלת הרשיון שלי .

מה אני יכול לקנות עד 10 אלף , כולל הכל , שטח , כביש וקטנועים .

ים long time no

פורסם

א. אין שום קומבינה בב"ש!

ב. תפתח מוטו מדריך (ספרון קטן כזה שמצורך למוטו) ויש שם מחירון!

תסתכל במחירון מה מתאים לך לתקציב, תראה איזה פלא, יש שם גם לוח מודעות, אז תתקשר ותשאל!

 

כמו שציינו למעלה, תערוך חיפוש, הנושא של השלבים וכל הבירוקרטיה של הוצאת רשיון עד ל 500 סמ"ק דובר לא פעם ולא פעמיים.

בהצלחה!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

רק שמהשבוע 500 כבר לא רלוונטי.

 

מאתה אמור רשיון עד 33.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
רק שמהשבוע 500 כבר לא רלוונטי.

 

מאתה אמור רשיון עד 33.

על מה אתה מדבר?



חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

על מה אתה מדבר?



 

 

 

 

על תקנות הרשוי החדשות, תחפש כאן בפורום תמצא הסבר מקיף.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...