Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקר לנסיעות קצרות (רעננה - הרצליה, רעננה - תל-אביב), ברובן המכרע רק אני אנהג ברכב.

בטיחות היא הפרמטר הכי חשוב, ואחריה אמינות.

 

מועמדים נוכחיים לפי סדר עדיפות:

1. פורד פיאסטה

2. רנו קליאו

3. סוזוקי סוויפט

4. יונדאי I20

5. טויוטה יאריס

6. קיה ריו

 

לגבי הפיאסטה, כידוע מתקיים בימים אלה מבצע של 69K מהיבואן הרשמי. עם זאת איני פוסל את איילון מוטורס, ואשמח לשמוע דעות בנושא. יש לציין שאני זקוק לזמן אספקה קרוב ככל האפשר, היות ורכבי הקודם הושבת ואני כרגע מתנייד ברכב החלופי עם שעון מתקתק (נותרו לי בין שבוע וחצי לבין שבועיים וחצי).

 

לגבי שאר המכוניות, לא ראיתי מבצעים רשמיים כך שאשמח לשמוע מחירים "ראליים" לאחר התמקחות (לפחות עבור כאלה שבכלל שווה לשקול).

 

כמו כן אשמח לשמוע באופן כללי על מבצעים רלוונטיים בקטגורית "0 קילומטר מליסינג" אם יש כאלה. בגדול אני לא מתכנן להחליף את הרכב בשנים הקרובות והבנתי שלטווח הרחוק מדובר בעסקאות כדאיות, אך לא נתקלתי בכאלה שעניינו אותי עד כה.

 

תודה :-)

פורסם

במחיר הנ"ל תמצא ככל הנראה אך ורק סופר מיני ידנית ולא אוטומטית (מלבד אולי כוכב החלל של מיצובישי, יד 1 0 ק"מ אך עם הגבלת צבע ורישום 2013 ).

 

מבחינת הידניות - כרגע יש מבצעי יבואן על הפיאסטה והאיביזה ב- 70K (בסוכנות דלק מוטורס בת"א צפה לצפיפות, עצבים והרגשה שמחלקים מכוניות בחינם). יתכן שבמחיר דומה ניתן להשיג עדיין את האופל קורסה 3 דלתות.

בסביבות ה- 65K ניתן למצוא ניסאן מיקרה (0 ק"מ יד 1) ולפי הפרסומים בעיתונות, המחיר הרשמי בסוכנות למודל החדש אמור להיות מעט יותר (70K).

פורסם
במחיר הנ"ל תמצא ככל הנראה אך ורק סופר מיני ידנית ולא אוטומטית (מלבד אולי כוכב החלל של מיצובישי, יד 1 0 ק"מ אך עם הגבלת צבע ורישום 2013 ).

כפי שציינתי בכותרת השרשור, אין לי בעיה עם ידניות.

 

מבחינת הידניות - כרגע יש מבצעי יבואן על הפיאסטה והאיביזה ב- 70K (בסוכנות דלק מוטורס בת"א צפה לצפיפות, עצבים והרגשה שמחלקים מכוניות בחינם). יתכן שבמחיר דומה ניתן להשיג עדיין את האופל קורסה 3 דלתות. בסביבות ה- 65K ניתן למצוא ניסאן מיקרה (0 ק"מ יד 1) ולפי הפרסומים בעיתונות, המחיר הרשמי בסוכנות למודל החדש אמור להיות מעט יותר (70K).

אופל קורסה 3 דלתות לא רלוונטי, אני מעוניין בחמש דלתות. ניסאן מיקרה נפסל מחוסר 5 כוכבי בטיחות. בנוסף הסוזוקי סוויפט והקיה ריו נפסלו בשל מחירן הגבוה (77-80K על הכביש). את היאריס אפילו לא טרחתי לבדוק כי הבנתי שגם שם לא יתפשרו במחיר. על הקליאו החלטתי לוותר כי היא הרגישה לי חלשה מדי בפעם האחרונה שנסעתי בה (לפני שנתיים).

 

בגדול נותרתי עם המועמדים הבאים בסדר העדיפות הבא:

1. פורד פייסטה - על הכביש 70K

2. יונדאי I20 - על הכביש 71K

3. סיאט איביזה - על הכביש 71K

 

כאשר כרגע הפיאסטה נראית כמו העסקה הכי משתלמת - הכי זולה, הכי בטוחה, הכי מאובזרת, מיוצרת בגרמניה, ביטוח זול, וכו'. יש טעם בכלל בנסיעת מבחן? כל מי שכתב כאן ובביקורות היה מרוצה ממנה. תיאמו לי ליום חמישי וכל יום שאני מחכה הוא יום שאני משלם ביוקר על שכירות.

פורסם

יש טעם בכלל בנסיעת מבחן? כל מי שראיתי וכל ביקורת שקראתי היו מרוצים ממנה. תיאמו לי ליום חמישי וכל יום שאני מחכה הוא יום שאני משלם ביוקר על שכירות.

 

במילה אחת: כן!!!

 

אל תוותר על נסיעת מבחן לדעתי.

פורסם
כפי שציינתי בכותרת השרשור, אין לי בעיה עם ידניות.

 

 

אופל קורסה 3 דלתות לא רלוונטי, אני מעוניין בחמש דלתות. ניסאן מיקרה נפסל מחוסר 5 כוכבי בטיחות. בנוסף הסוזוקי סוויפט והקיה ריו נפסלו בשל מחירן הגבוה (77-80K על הכביש). את היאריס אפילו לא טרחתי לבדוק כי הבנתי שגם שם לא יתפשרו במחיר. על הקליאו החלטתי לוותר כי היא הרגישה לי חלשה מדי בפעם האחרונה שנסעתי בה (לפני שנתיים).

 

בגדול נותרתי עם המועמדים הבאים בסדר העדיפות הבא:

1. פורד פייסטה - על הכביש 70K

2. יונדאי I20 - על הכביש 71K

3. סיאט איביזה - על הכביש 71K

 

כאשר כרגע הפיאסטה נראית כמו העסקה הכי משתלמת - הכי זולה, הכי בטוחה, הכי מאובזרת, מיוצרת בגרמניה, ביטוח זול, וכו'. יש טעם בכלל בנסיעת מבחן? כל מי שכתב כאן ובביקורות היה מרוצה ממנה. תיאמו לי ליום חמישי וכל יום שאני מחכה הוא יום שאני משלם ביוקר על שכירות.

 

לtoxin,

 

איפה כתוב 71K (יונדאי I20 ) כרגע בדקתי באתר יונדאי וכתוב 76K ידני 1.2

 

 

אשמח לדעת איפה כתוב?

תודה מראש

פורסם
לtoxin,

איפה כתוב 71K (יונדאי I20 ) כרגע בדקתי באתר יונדאי וכתוב 76K ידני 1.2

אשמח לדעת איפה כתוב?

תודה מראש

לא כתוב, זו ההנחה שהציעו לי בסוכנות ברעננה.

פורסם

היאריס יקרה בהרבה מהתקציב.

קח את הפיאסטה אם אין לך כסף להוסיף לרנו קליאו(הדגם הפשוט עם מנוע ה1.2 הוא דיי עצלן ולא מומלץ)

פורסם

תעשה נסיעת מבחן ולרכב שהכי תתחבר תקנה

 

יש לי שכן עם סוזוקי סוויפט 1200 ידני והרכב נעים ונוח (לא כמו המגאן של אשתו) וסוחב יפה !

 

אבל מה שהוא הכי מבסוט ממנו זה הצריכת דלק המצויינת הרכב אמין מאד ולדעתי יפה .

 

תבדוק כל אחד מהם ואל תקנה בחיפזון תבדוק אלטרנטיבות ואולי אפילו לקנות רכב בן שנה

 

אחריי ספיגת ירידת ערך תקח הכל בחשבון .

×
×
  • תוכן חדש...