Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

ראיתי בחור שמוכר סיאט איביזה 2011, הילוכים DSG7

53 אלף קמ, צבע שחור, 5 דלתות דגם רפרנס

מבקש 68 אלף שח

מה צריכת הדלק של רכב זה והאם אפשר להוריד במחיר?

הרכב שמור, בוצעה החלפת תיבת ההילוכים מקריאת המוסך

ג'נטים, פנסי ערפל. שמורה בקנאות והוא מתחייב בבדיקה

הרכב עשה טיפולים במוסך מורשה של צ'מפיון מוטורס בלבד ולא שום מוסך אחר

 

דעתכם תתקבל בברכה

פורסם

כניראה החליפו לו מצמדים ולא את גיר כולו,אכן היה ריקול למצמדים.

לגבי הטיפולים הוא היה חייב לעשות במורשה יבואן אחרת לא הייתה אחריות.

לגבי מחיר,כמו אני אומר לכולם,תסתכל ביד 2 רכבים עם נתונים דומים בכמה הם מוכרים,סך הכול אין על מה לתת מחירון,יש מלא איביזות,מעבר לזה הקמ לא ממש נמוך,הרפרנס זאת הגריסה הבסיסית של האיביזה.

 

מעבר לזה,הורדת במחיר אתה תוכל לבקש אם לרכב יש טסט בקרוב או שיש ליקוים שצריכים לתקן,וכמובן אם רוב המחירים ביד 2 נמוכים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדקתי ולרוב לרפרנס יש מחירים של 70 אלף עם קמ נמוך

קמ גבוה המחיר יורד. ליקויים אני אבדוק כשאני אראה את הרכב בשבת מול השמש בשעות הבוקר

אם החליפו את המצמד ולא את הגיר כולו זו בעיה שעליה צריך לתת את הדין יעני, הפחתה במחיר הרכב לא?

פורסם

חוצמזה, האם הרכב מומלץ לקנייה? אומרים לי שסיאט זה לא רכב טוב

 

לשם הבהרה - סיאט איביזה רפרנס, 2011, 1.6 tsi , אוטומט DSG

5 דלתות שחורה. 53 אלף קמ

השאלה מה זה רכב טוב ומה לא

פורסם

מבדיקה שלי קצרה ראיתי שאפשר באוטו סכום לקנות קיה פורטה, פגיו 207, i20. כולן אוטומתיות + עברו פחות קמ.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם
חוצמזה, האם הרכב מומלץ לקנייה? אומרים לי שסיאט זה לא רכב טוב

 

לשם הבהרה - סיאט איביזה רפרנס, 2011, 1.6 tsi , אוטומט DSG

5 דלתות שחורה. 53 אלף קמ

השאלה מה זה רכב טוב ומה לא

 

יש לך בילבול,אין 1.6 TSI,מנוע הTSI הגיעו עם מנוע 1.2 לאיביזה הרגילות,אלא אם מדובר על ספורטיביות.

המנוע היותר ישן היה 1.6 רגיל ללא טורבו.

ה1.2 עדיף,גם חסכוני יותר,שקט יותר וחזק יותר,לכן תבדוק איזה מנוע בדיוק יש לו.

אם החליפו מצמדים זה לא גורם להפחתה.

 

בגדול באיביזה לא רעה,ניראית טוב,מאחור מרווח סביר,איכות החומרים סבירה,אבל המושבים היו נוחים לי,סך הכול עקב ריבוי הרכבים אפשר למצוא רכבים עם מחירים טובים או להתמקח,כמו שאמרתי תבדוק בדיוק איזה מנוע יש לו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תראו, בגדול, יש ויכוח קטן ביני לאישה

נשים לא מבינות במכוניות חלקן הגדול בכל אופן בלי להעליב

 

היא רוצה מזדה 2, אני רוצה סיאט איביזה. שנינו נוהגים על הרכב, היא טיפה יותר

במזדה 2 הנוחות יותר טובה לה, והיא גם חושבת שנפח תא המטען נראה לה גדול יותר.

מעבר לזה, אין במזדה שום ריגוש בעיניי. למרות שלפי מה שנאמר לי מאזדה 2 אמינה יותר

 

דעתכם?

פורסם

2 הרכבים אמינים,למזדה יתרון בגלל הגיר,סך הכול זה שנסעתם על שתיהם זאת הצורה הכי טובה להחליט,אם היא נוסעת יותר אז לכו על המזדה,הרכב בין הזריזים בקטגוריה,אמינות טובה,רק שימו לב שברמת איבזור הנמוכה שפופלרית בליסינג יש רק 2 כריות אוויר,לכן כדאי לחפש את הדינמיק בעלת 6.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...