Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה שנת 99 בחודש האחרון החלפתי לה ראש מנוע וגם עשו לה טיפול אני חושב אחרי כמה ימים שאני נוסע אני מגלה שנדלקה לי נורה בצבע צהוב שנראת כמו אליקופטר(אני לא מצליח לפרסם תמונה)

היא נדלקת אחרי דקה שתיים של נסיעה וגם האוטו מתכבה לי כל פעם לא יודע למה זה קורה לרוב הוא מתכבה ברוורס או התחלת נסיעה אחרי רמזור מישו יודע למה הבעיה הזאת? האוטו אוטומט

פורסם
זה מנורת מנוע -צ'ק אנג'ין

 

מעיד על תקלה במנוע חזור למוסך !

 

חצי-חצי.

מנורת צ'ק אנג'ין- נכון.

תקלה במנוע ? ממש אבל ממש לא מחייב.

יש משהו שקשור לניהול מנוע- חיישנים כאלו או אחרים או שבמקרה הרע מתווספת קפיצת שן של הטיימינג (לא יודע אם זה עלול להדליק את הנורה)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שכחתי גם להגיד שאבא שלי נסע על האוטו אחרי שאמרתי לו על הבעיה והוא אמר שהוא ראה שהטורים היו נמוכים והוא כמעט לא שמע את המנוע כאילו הנסיעה חלקה והוא אומר שזה גם בגלל שהטורים נמוכים יכול להיות שזאת הבעיה ?

ואמרו לי שאפשר לסדר תבעיה הזאת בלי מוסך לסובב איזה בורג משו מישהוא יכול להסביר ?

פורסם

אתה חייב לתת קצת יותר פרטים...

קודם כל תטפל במנורה שנדלקת, אח"כ תמשיך בכל דבר אחר (תחזור למוסך שממנו יצאת)

 

מעבר לזה עצה שלי מניסיון עם האוטו הנ"ל, אחרי 4-5 מוסכים שחוץ מנזק לכיס לא עזרו לי כלל

תשובה למקרה מאוד דומה לשלך הייתה "פילטר VTEC" שהיה סתום לחלוטין ולכן הטורים היו יורדים לגבול מוגזם עד לכיבוי מנוע

פורסם
אתה חייב לתת קצת יותר פרטים...

קודם כל תטפל במנורה שנדלקת, אח"כ תמשיך בכל דבר אחר (תחזור למוסך שממנו יצאת)

 

מעבר לזה עצה שלי מניסיון עם האוטו הנ"ל, אחרי 4-5 מוסכים שחוץ מנזק לכיס לא עזרו לי כלל

תשובה למקרה מאוד דומה לשלך הייתה "פילטר VTEC" שהיה סתום לחלוטין ולכן הטורים היו יורדים לגבול מוגזם עד לכיבוי מנוע

 

לנקות אותו כאילו? כמה עולה או שאנחנו יכולים לעשות את זה? ובדרכלל שהאוטו מתכבה זה לא בנסיעה מהירה אלה בעצירה וגם לרוב שמעבירים לניוטרל הוא מתכבה לא מבין למה

פורסם
לנקות אותו כאילו? כמה עולה או שאנחנו יכולים לעשות את זה? ובדרכלל שהאוטו מתכבה זה לא בנסיעה מהירה אלה בעצירה וגם לרוב שמעבירים לניוטרל הוא מתכבה לא מבין למה

 

נשמע ממש דומה למה שהיה עם הפילטר של הVTEK, כי הוא מתכבה רק כאשר הטורים יורדים לאזור ה500

אין לך באמת ברירה אלא ללכת למורשה הונדה ולבקש באופן ספציפי לבצע החלפה זו (אחרת יבצעו עליך ספינים ללא סוף, כמו שקרה לי)

×
×
  • תוכן חדש...