Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני חדש בפורום יש לי תקלה ואני לא יודע אפילו לאיזה מוסך ללכת (מכונאי,חשמלאי,אזעקות)

 

יש לי פיאט פונטו ספייס 2002 elx אוטומט (זאת אומרת גם אוטומט גם אופציה לגיר בהילוכים)

המנוע נכבה לי באמצע נסיעה בתדירות הולכת וגוברת

יש לציין שאין קשר לאם המנוע חם או קר

מזגן או בלי

אוטומט או הילוכים

 

זה קורה תמיד בזמן האטה במהירות נמוכה אפשר להגיד בין 40-10 קמש בזמן האטה לכיוון האטה מוחלטת

כאילו הטורים צונחים ומתקשים להשאר יציבים ואז נכבה

האוטו נדלק לי ישר אחרי ולא עושה בעיות בהנעה

זה יכול לקרות גם 10 פעמים בנסיעה אחת וזה יכול גם לא לקרות כל עצירה

מישהו יודע כיוון של מה התקלה? ואם לא לפחות לאיזה סוג מוסך ללכת?

תודה רבה

פורסם

ייתכן בעייה של צינורות אויר וואקום סדוקים ואם מצבם תקין יש להתחיל בניקוי יסודי של בית מצערת. כל מוסך יכול לבצע זאת ויש לא מעט פרוייקטים שמסבירים כיצד לבצע ניקוי שכזה.

פורסם

הייתה לי תקלה דומה שרכב היה נכבה בעצירות ובמהירות נמוכה.

במוסך החליפו לי חיישן מנוע סיבובי ובעיה לא חזרה.

פורסם
חיישן סיבובי מנוע?

אפשר עוד פרטים בבקשה?

 

איזה עוד פרטיים ???

אחרי שפעם ראשונה נכבה מנוע בעצירה בלוח נדלקה נורה של משולש כתום עם סימן קריא.

מחיר כולל עבודה היה משהו סביב 1200 ש''ח במוסך מורשה.

 

מה עוד ??:roll:

פורסם
1200 שח על מה? אשמח אם תוכל להעלות קבלה או מספר פרטי של הרכיב...

 

מצרף חלק מקבלה על בדיקה והחלפת חיישן מחודש מרץ.

קבלה.jpg

פורסם

תודה רבה!

למעשה מדובר על חיישן נקישות. חיישן קרנק. עבודה של 5 דקות

נראה כך:

http://www.ebay.co.uk/itm/MK5-VOLKSWAGEN-GOLF-2-0-FSI-TURBO-CAM-SHAFT-CAMSHAFT-TIMING-SENSOR-ABE06A906433G-/300728669924?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4604d356e4

 

לדעתי המוצר הזה מתאים לפיאט למרות שכתוב שהוא ל VW...

 

או מקורי של פיאט

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Quinton-Hazell-Crankshaft-Pulse-Sensor-Fiat-IDEA-1-2-16V-2003-On-/360816562614?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item540257d1b6

 

פורסם

עבודה של 5 דקות

 

עבודה של 5 דקות לבן אדם שמבין מה לאן לחבר. ואם זה מומחה כמוני שפותח מכסה מנוע רק כדי לבדוק מים ושמן :-) אז עדיף לא להכניס אף לשם.

 

בכל מקרה מקווה שעזרנו קצת לבחור שפתח דיון.

פורסם

למעשה מדובר על חיישן נקישות. חיישן קרנק.

 

חיישן נקישות וחיישן קראנק אלו שני חיישנים שונים.

 

 

פורסם

אנחנו לא יכולים לנחש מה הבעיה ברכב, גש במסודר לבעל מקצוע וקבל הצעת מחיר,

בוודאי תכין שטרות,בהצלחה ותעדכן.

פורסם
אז מה אומרים להכין 1200 שקל?

 

יתכן וזה בעיה במשהו אחר וחוץ מזה 1200 ש''ח זה במוסך מורשה. אם יש לך זמן (ורצון) להסתובב בין מוסכים להשוות מחירים תוכל לחסוך עד 30-40%.

×
×
  • תוכן חדש...