Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם

 

 

בחדר שינה שאין בו מזגן, מהיא הדרך הכי טובה ובטוחה לחמם את החדר?

 

המלצות לרעיונות בטוחים מבחינות רפואיות (שלא פולטים דברים אסורים) ובטיחותיות בבקשה !

 

תודה!

פורסם

רדיאטור חשמלי, נו כזה על גלגלים. יש זולים ויש יקרים למדי.

לדלונגי יש באופן עקבי מכשירים טובים ואמינים.

מכיוון שמדובר בחדר שינה, ההשקעה הכי טובה תהיה שמיכה נורמלית.

פוך טוב + שמיכת פליז מבודדת מעל ואני ישן גם ב-12 מעלות (כן, בתוך החדר).

אפש גם לישון עם כובע צמר וצעיף. אל תדאג, אף אחד לא רואה אותך, אין ממה להתפדח.

 

מקרני חום למיניהם זולים בהרבה ולא פולטים כלום אבל צריך להיזהר עם המיקום שלהם

ולוודא שחס וחלילה לא יפלו עקב התלהבות יתר של החתולה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני בעד לבוש הולם.

במידה ועדיין יש רצון למכשיר חשמלי, רדיאטור כפי שהאנס רשם, עם מיכל מים מעליו ליצירת לחות(יש כאלו שכבר מגיעים עם אחד מובנה) והמהדרין מוסיפים למים טיפות של שמן אקליפטוס או משהו דומה לאוירה ונשימה טובה.

פורסם
אני בעד לבוש הולם.

מסכים.

כל המכשירים האלה בסופו של דבר עושים כאב ראש וחונקים את האוויר שגם ככה

אין עם חלונות סגורים.

פתח קצת חלון שייכנס אוויר, תתלבש טוב, ואם עדיין קצת קר אפשר לשתות משהו חם.

פורסם

הדרך הכי כייפית, הכי בריאה, הכי טובה - היא חימום מתחת המרצפות עם צנרת מים יעודית. תענוג !

בכל פעם שאני בבית כזה בירושלים - אני מתלהב מחדש.

רק שהעלות, להתקנה והפעלה, במיוחד אם אין תשתית מראש - תהיה יקרה מאוד.

 

אם אפשר להתקין מזגן - מה טוב. יסייע גם בקיץ. אחרת אין פתרון חוץ מרדיאטור שעליו מיכל מים קטן.

 

טוב ששאלת איך לחמם את החדר ולא איך להתחמם, שאז בטח היו פה כמה רעיונות לגבי הפעילות בחדר...

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

רוכב בודד, מזגן זה מצויין, רק שזה לא עובד בחורף כי בצד אחד הוא מחמם ובצד השני מקרר, כאשר קר מידי הוא פשוט קופא כל הזמן והמזגן לא יכול לעבוד.

 

הדרך הכי כלכלית למי שאין אפשרות להתקין חימום מים ברצפה וכד' היא ליבוש. הכי יעיל, הכי זול והכי בטיחותי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לי יש בחדר רדיאטור צלעות שמחובר לשעון שבת. כיוונתי אותו שידלק בשעה 6:30 בבוקר וייכבה בשעה 8:00.

אני קם לעבודה ב8 אז הרדיאטור נדלק ב6:30 על מנת שהחדר יהיה חם כשצריך לצאת מהפוך.

במהלך הלילה פשוט לבוש מכנס טרנינג וגופייה.

 

ככה לא רק נשארים חמים, אלא אפילו חוסכים בחשמל.

בימים האחרונים, בגלל קור עז בעקבות הסופה, השארתי את הרדיאטור דולק כל הלילה. עשה עבודה נפלאה!

 

אגב, יש גם דבר שנקרא מזגנית. זה נראה בדיוק כמו מזגן, עולה עשירית ממנו, ועובד כמעט בדיוק כמוהו.

הוא עושה עבודה נפלאה בחימום, רק שכמובן אין לו קירור אלא רק אוורור בגלל שאין לו מנוע חיצוני.

 

תבדוק את זה. מאוד חסכוני בחשמל, ובטיחותי כמו מזגן!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...