Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי לא ממש עזרו לי פה ,התקשרתי ושאלתי פה ושם אנשים ,שמעתי בכמה מקומות חברות שונות ודגמים שונים ,גיבשתי לי סכום ומערכת שלמה לרכב אשמח לקבל ממכם עצות מה לשפר ,אולי בכלל לא מתאימים אחד לשני וכו'

 

אחרי שאני יחליף את הפלסטיקה אני יקנה רדיו דיסק איכותי - פה צריך את עזרתכם לא מצליח להבין מה ההבדלים חוץ

מחיבורי AUX / USB וכו'. [מוכן לחרוג אם יש 2DIN במחיר סביר]

 

מגבר [מתלבט כי לא מבין כל כך בהספקים של RMS / W]:

INFINITY 475A

CERWIN VEGA HED500.1

Soundstream tx4.560

 

סאבוופר [כנ"ל]:

Infinity 1240SE

שמעתי רק אותו והיה מצויין אבל אני יכול להסתפק במשהו פחות חזק וזול אשמח להצעות.

 

 

רמקולים כנראה יילך על אחד מהשילובים [זוג קדימה וזוג מגש אחורי]

Infinity KAPPA 693.9i לאחור + מורל טמפו לקדימה.

או

Dotech Ovation 6 Morel לקדימה + 6/9 ממוצע לאחורה.

 

איפה רצוי להשקיע יותר ?

 

 

* תקציב מקסימלי 4000 אלף ,אפשרי לחרוג רק אם כולל 2DIN או משהו שבאמת מצדיק את המחיר.

שומע בעיקר מוזיקה שחורה / היפהופ / מידי פעם מזרחית.

פורסם

באיזה רכב אתה מתכוון להתקין?

 

אחרי שאני יחליף את הפלסטיקה אני יקנה רדיו דיסק איכותי - פה צריך את עזרתכם לא מצליח להבין מה ההבדלים חוץ

מחיבורי AUX / USB וכו'. [מוכן לחרוג אם יש 2DIN במחיר סביר]

 

בקשר לHU.

מה הדרישות שלך ממנו? איכות? נגישות? יופי ואנימציות?

usb? bt? aux?

מגבר [מתלבט כי לא מבין כל כך בהספקים של RMS / W]:

INFINITY 475A

CERWIN VEGA HED500.1

Soundstream tx4.560

 

 

מגבר

האינפיניטי מגבר טוב,

באותו טווח מחיר יש את "חביב הפורום" למתחילים שהוא הJBL1004.

הcerwin vega 500.1 הוא מונו כלומר רק 2 ערוצים.

את הsoundstream אני לא מכיר מקרוב.

 

 

סאבוופר [כנ"ל]:

Infinity 1240SE

שמעתי רק אותו והיה מצויין אבל אני יכול להסתפק במשהו פחות חזק וזול אשמח להצעות.

 

סאבוופר יהיה יותר נכון לבחור לאחר שתבחר מגבר כי אז יהיה אפשרי להתאים ביניהם מבחינת הספק והתנגדות.

 

רמקולים כנראה יילך על אחד מהשילובים [זוג קדימה וזוג מגש אחורי]

Infinity KAPPA 693.9i לאחור + מורל טמפו לקדימה.

או

Dotech Ovation 6 Morel לקדימה + 6/9 ממוצע לאחורה.

 

אם כבר מורל אז למה לא דוטק מקדימה וטמפו מאחורה?

למרות שלדעתי אין צורך ברמקולים אחוריים.

 

איפה רצוי להשקיע יותר ?

* תקציב מקסימלי 4000 אלף ,אפשרי לחרוג רק אם כולל 2DIN או משהו שבאמת מצדיק את המחיר.

שומע בעיקר מוזיקה שחורה / היפהופ / מידי פעם מזרחית.

 

התיייחסות באדום

 

פורסם
התיייחסות באדום

 

קודם כל תודה.

 

מערכת תותקן ביונדאי I30 שאת הדשבורד תחליף פלסטיקה חדשה שתתאים להכנסת רדיו דיסק רגיל.

הדרישות שלי הם שיהיה חיבור AUX ו USB ושיהיה איכותי.

 

לגבי הרמקולים רשמתי באפשרות השנייה שהדוטק מקדימה מחובר למגבר ומאחורה "סתם" רמקולים סבירים.

 

אני ככל הנראה יקח את האינפיניטי מהרגע הראשון אהבתי אותו ,תוכל להתאים לי סאב נחמד ?

פורסם

ד"א יש משהו שאני לא מבין ,קומפוננט מעצמו מוגבר אז למה לחבר למגבר ? או שזה בא במקום הקופסא הקטנה הזאת ?

אשמח להסבר.

פורסם

הקופסא הקטנה הזאת זה לא מגבר, זה קרוס, זה מה שמחלק את התדרים למידים ולטוויטרים.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
קודם כל תודה.

 

מערכת תותקן ביונדאי I30 שאת הדשבורד תחליף פלסטיקה חדשה שתתאים להכנסת רדיו דיסק רגיל.

הדרישות שלי הם שיהיה חיבור AUX ו USB ושיהיה איכותי.

 

לגבי הרמקולים רשמתי באפשרות השנייה שהדוטק מקדימה מחובר למגבר ומאחורה "סתם" רמקולים סבירים.

 

אני ככל הנראה יקח את האינפיניטי מהרגע הראשון אהבתי אותו ,תוכל להתאים לי סאב נחמד ?

 

 

סאב נחמד?

תקציב?

איזה הגברה הוא יקבל?

 

אני אישית חובב 10",

יש את kw10 של dls,

עם תיבה הוא עולה משהו כמו 650 ש"ח חדש.

 

פורסם

" הcerwin vega 500.1 הוא מונו כלומר רק 2 ערוצים."

ממתי מונו הוא 2 ערוצים?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
סאב נחמד?

תקציב?

איזה הגברה הוא יקבל?

 

אני אישית חובב 10",

יש את kw10 של dls,

עם תיבה הוא עולה משהו כמו 650 ש"ח חדש.

 

 

שומע לרוב Tomorrowland ובסגנון ,דרוש בס עמוק ויפה

תקציב של 700 שקל לסאב לא יותר ,אולי חריגה של 100 אם ממש יש הבדל.

 

מוגבר עי אינפיניטי 475a

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לצערי לא ממש עזרו לי פה ,התקשרתי ושאלתי פה ושם אנשים ,שמעתי בכמה מקומות חברות שונות ודגמים שונים ,גיבשתי לי סכום ומערכת שלמה לרכב אשמח לקבל ממכם עצות מה לשפר ,אולי בכלל לא מתאימים אחד לשני וכו'

 

אחרי שאני יחליף את הפלסטיקה אני יקנה רדיו דיסק איכותי - פה צריך את עזרתכם לא מצליח להבין מה ההבדלים חוץ

מחיבורי AUX / USB וכו'. [מוכן לחרוג אם יש 2DIN במחיר סביר]

 

מגבר [מתלבט כי לא מבין כל כך בהספקים של RMS / W]:

INFINITY 475A

CERWIN VEGA HED500.1

Soundstream tx4.560

 

סאבוופר [כנ"ל]:

Infinity 1240SE

שמעתי רק אותו והיה מצויין אבל אני יכול להסתפק במשהו פחות חזק וזול אשמח להצעות.

 

 

רמקולים כנראה יילך על אחד מהשילובים [זוג קדימה וזוג מגש אחורי]

Infinity KAPPA 693.9i לאחור + מורל טמפו לקדימה.

או

Dotech Ovation 6 Morel לקדימה + 6/9 ממוצע לאחורה.

 

איפה רצוי להשקיע יותר ?

 

 

* תקציב מקסימלי 4000 אלף ,אפשרי לחרוג רק אם כולל 2DIN או משהו שבאמת מצדיק את המחיר.

שומע בעיקר מוזיקה שחורה / היפהופ / מידי פעם מזרחית.

 

שמע אחי בכסף הזה אתה יכול להביא אחלה מערכת ,אני הייתי הולך על הקומפוננט של morel tempo 6 הוא חזק זה 120 רמס זה מאוד חזק הייתי הולך גם על ה6x9 של infiniti 693.i9 הוא 110 רמס גם מאוד חזק,ומגבר לא הייתי הולך על מה שרשמת פה

infinity kappa five מגבר חזק וטוב 5 ערוצים פצצה.

פורסם

JL AUDIO LOUCO אתה מוכן להסביר איך הגעת למסקנה שהמגבר הוא חזק?? סה"כ 50 אר אמ אס הוא נותן !!

לגבי הרמקולים תגיע לאחד המפגשים כדי לשמוע כמה סטים ואז תחליט לאיזה רמקול אתה מתחבר יותר

פורסם

אני חושב שאם תשתמש בפורום המכירה תוכל להגיע לתוצאה טובה בהרבה מזו שהעלת באותו תקציב. תחלק את התקציב ל1000 לקומפוננט 1000 למגבר, 1000 לרדיודיסק 600-700 לסאב, עוד 300-400 לסט חיווט ואתה בידיוק בתקציב. יש מוצרים מעולים יד שניה במחירים האלו.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

×
×
  • תוכן חדש...