Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קורה לי כמה פעמים שאני בא לצומת T ומישהו מימין מאותת ימינה ואני כבר מרוב שלא מאותתים בארץ שלנו חושש להיכנס לצומת. אז השאלה שלי היא כזאת במקרה כזה שבאמת הוא ממשיך ישר אבל מאותת ימינה ואני נכנס לצומת והוא בולם בלימת חירום, מי אשם?

נעזוב רגע בצד שרוב גדול לא מאותת כי יש לו ביד סיגריה, קפה, עיתון, פאלפון, אוכל, מכוון רדיו, איפור, ישן...

פורסם

אתה מגיע לצומת T מאיזה כיוון? הוא מגיע מאיזה כיוון ונוסע לאן?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מבחינת החוק עליך לתת זכות קדימה.

אם הוא מאותת וחו"ח יש תאונה זו אשמתו, אך עם אשם תורם שלך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה משווה בין לחוש מטומטם לכמה שניות VS תאונה שקשה להמנע ממנה.

 

לא כזה קשר להתמין קצב, להבין באמת לאיפה הרכב השני הולך ללכת, ואז לנסוע.

 

בטיחות היא מעבר לכל. ובכבישים אומרים: עדיף להיות חכם, מלהיות צודק.

פורסם

עלה בי ספק בקשר לדברי קודם.

 

ייתכן כי במקרה כזה הרכב שמגיע מהצד (כלומר יש לו ימינה ושמאלה) יואשם באחריות לתאונה מכיוון שעד שלא התחיל את הפנייה זכות הקדימה היא של הרכב הנוסע ישר (כמובן בהיעדר תמרור אחר).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מבחינת החוק עליך לתת זכות קדימה.

אם הוא מאותת וחו"ח יש תאונה זו אשמתו, אך עם אשם תורם שלך.

 

על פי מה אתה מבסס את הטענה שלך? יש לך פסקי דין תומכים?

החובה לתת זכות קדימה אינה מותנת בחוק באיתות או בכל מילוי חובה אחר של הנהג שלו יש ז"ק, כך שכדי לתת יעוץ משפטי הנוגד את החוק היבש צריך לספק אסמכתא.

פורסם
על פי מה אתה מבסס את הטענה שלך? יש לך פסקי דין תומכים?

החובה לתת זכות קדימה אינה מותנת בחוק באיתות או בכל מילוי חובה אחר של הנהג שלו יש ז"ק, כך שכדי לתת יעוץ משפטי הנוגד את החוק היבש צריך לספק אסמכתא.

 

קראת את השרשור עד הסוף? את ההודעה הבאה פיספסת:

עלה בי ספק בקשר לדברי קודם.

 

ייתכן כי במקרה כזה הרכב שמגיע מהצד (כלומר יש לו ימינה ושמאלה) יואשם באחריות לתאונה מכיוון שעד שלא התחיל את הפנייה זכות הקדימה היא של הרכב הנוסע ישר (כמובן בהיעדר תמרור אחר).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
עלה בי ספק בקשר לדברי קודם.

 

ייתכן כי במקרה כזה הרכב שמגיע מהצד (כלומר יש לו ימינה ושמאלה) יואשם באחריות לתאונה מכיוון שעד שלא התחיל את הפנייה זכות הקדימה היא של הרכב הנוסע ישר (כמובן בהיעדר תמרור אחר).

 

התיאור שלך לא ברור והטענה לא עולה בקנה אחד עם החוק.

זכות קדימה לא נקבע על פי מועד התחלת הפניה או כיון הנסיעה העתידי של הרכב האחר.

כאשר נהג מגיע לצומת תמיד יש לו את כל הנתונים לדעת למי עליו לתת ז"ק, וזה לא תלוי בהאם רכב התחיל או לא התחיל לפנות. ז"ק פירושה לא לגרום לרכב בעל הזכות לשנות מהירות או לסטות כדי למנוע תאונה.

 

אפשר אולי לטעון להטעיה אם כיוון הנסיעה של הרכב השני לא תואם את האיתות שלו, אבל זה מחזיר אותנו לשאלה המקורית שלי, האם יש לך אסמכתאות של מקרים בהם הטיעון הזה התקבל לצורך הטלת אחריות תורמת על הצד השני?

פורסם

קרא שוב, לאט לאט, תקרא לאט תבין מהר.

 

אתה ואני אומרים את אותו דבר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...