Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי מיותר לציין שללא תקלות.

 

בשעה 0730 איך שאני מגיע לבי"ס נראה על מד המרחק המספר 51500.0 ק"מ... חגגתי את העניין בסיבוב נצחון ופאוור סלייד רטוב ליד הבוטקה של השומר.

 

איזה כיף!

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יפה ירון , כמה פעמים ביקשתי לא להשאיר לשומר ריח של צמיגים :)

 

קיצר מזל טוב ושעוד יבואו ימים רבים כמו אילה... טפו טפו טפו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אחחחחח.... ירון, כמה שאני מחכה לזה כבר - לבוא עם אוטו לביה"ס.

ומכיוון שזהו לא פורום להבעת משאלות הלב של כל אחד ואחד מאיתנו,

אני שמח בשבילך!

172

פורסם

ירון קבל ח"ח ומזל"ט :!:

פעם בימים הטובים שאבא שלי הייה מקפיץ אותי לבצפר הוא החליט לעצור בתוך החניה מול השער ונכנס במין החלקה שהסתיימה מילימטר מהאוטו של המנהלת

עשה לי מצב רוח טוב לכל היום :D

כן, אני יודע שאבא שלי עושה שטויות וזה מסוכן

כן, לפעמים אני מעיר לו על זה

לא, זה לא עוזר

 

 

OYWAY LTD

אני שונא את הקיץ!

פורסם
ירון קבל ח"ח ומזל"ט :!:

פעם בימים הטובים שאבא שלי הייה מקפיץ אותי לבצפר הוא החליט לעצור בתוך החניה מול השער ונכנס במין החלקה שהסתיימה מילימטר מהאוטו של המנהלת

עשה לי מצב רוח טוב לכל היום :D

כן, אני יודע שאבא שלי עושה שטויות וזה מסוכן

כן, לפעמים אני מעיר לו על זה

לא, זה לא עוזר

 

 

OYWAY LTD

 

 

בפעם המליון , למי אכפת האבא שלך

פורסם
ירון קבל ח"ח ומזל"ט :!:

פעם בימים הטובים שאבא שלי הייה מקפיץ אותי לבצפר הוא החליט לעצור בתוך החניה מול השער ונכנס במין החלקה שהסתיימה מילימטר מהאוטו של המנהלת

עשה לי מצב רוח טוב לכל היום :D

כן, אני יודע שאבא שלי עושה שטויות וזה מסוכן

כן, לפעמים אני מעיר לו על זה

לא, זה לא עוזר

 

 

OYWAY LTD

 

 

בפעם המליון , למי אכפת *נערך*

 

*נערך*

 

מנהלים, תמחקו את הזוהמה הזו של מר לירן 106 רעלי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נו באמת אני לא מזוהם התרחצתי היום!!!!!!

בכול מקרה , נכון לא במקום

אבל נמאס מההודעות שלו ושל אבא שלו

גם הגדולים מכולם טועים! :oops:

פורסם
נו באמת אני לא מזוהם התרחצתי היום!!!!!!

בכול מקרה , נכון לא במקום

אבל נמאס מההודעות שלו ושל אבא שלו

גם הגדולים מכולם טועים! :oops:

 

טוב תשמע אם ההודעות שלי מעצבנות אותך אז תתעצבן ותשתוק ואל תתחיל לקלל

שרשור כזה שירון פתח על הפורד שלו אתה הופך אותו למלא קללות ושאר ירקות (רקובים)

 

אז ככה , מה שאמרתי לא היה במקום , זה נכון! , אל תיפגע

שאני טועה אני מודה

עכשיו שתבין דבר אחד , דיי כמה אפשר לשמוע על השטויות הללו

ועל סיכון הסביבה והסיכון שלך על ידי הנסיעה הפרועה של אבא שלך

ובך הבן שלו שגאה בו

ודי כבר נמאס לראות אותך ילד בן 14 , מייעץ לאנשים על הונדה

S2000 , שאתה לא יודע דבר אחד או שניים עליה

ואתה אומר "מנוע של הונדה" - אתה יודע בכלל משהו?

אתה מבין מה שאתה אומר?

אפילו אני יכולתי לתת יותר מידע על סמך חיפוש באינטרנט...

תפסיק עם השטויות ותראה שייתיחסו אליך יותר ברצינות למרות שאתה ילד

תראה את AC cobra שרק תורם לפורום למרות גילו הצעיר

למשל..

עכשיו אני מקווה שתבין ותפנים , ואני מדבר בשיא הרצינות

בלי קללות גידופים וכו...

פורסם
נו באמת אני לא מזוהם התרחצתי היום!!!!!!

בכול מקרה , נכון לא במקום

אבל נמאס מההודעות שלו ושל אבא שלו

גם הגדולים מכולם טועים! :oops:

 

טוב תשמע אם ההודעות שלי מעצבנות אותך אז תתעצבן ותשתוק ואל תתחיל לקלל

שרשור כזה שירון פתח על הפורד שלו אתה הופך אותו למלא קללות ושאר ירקות (רקובים)

 

לא רק הוא מעוצבן, חצי פורום.

 

והסיפורים שלך לא ממש מרשימים אנשים פה.

אני מצטער שאני תקיף אתך אבל אתה לא מבין בשום צורה אחרת.

 

ואני לא מאמין שאבא שלך היה עושה דברים כאלה , ובטח לא בשטח ביה"ס בו יש ילדים מסתובבים ובמקרה הוא עצר 3 מילימטר מהאוטו של המנהלת.

 

תעשה לי טובה....

פורסם
נו באמת אני לא מזוהם התרחצתי היום!!!!!!

בכול מקרה , נכון לא במקום

אבל נמאס מההודעות שלו ושל אבא שלו

גם הגדולים מכולם טועים! :oops:

 

טוב תשמע אם ההודעות שלי מעצבנות אותך אז תתעצבן ותשתוק ואל תתחיל לקלל

שרשור כזה שירון פתח על הפורד שלו אתה הופך אותו למלא קללות ושאר ירקות (רקובים)

 

לא רק הוא מעוצבן, חצי פורום.

 

והסיפורים שלך לא ממש מרשימים אנשים פה.

אני מצטער שאני תקיף אתך אבל אתה לא מבין בשום צורה אחרת.

 

ואני לא מאמין שאבא שלך היה עושה דברים כאלה , ובטח לא בשטח ביה"ס בו יש ילדים מסתובבים ובמקרה הוא עצר 3 מילימטר מהאוטו של המנהלת.

 

תעשה לי טובה....

 

אבא שלי עושה את הדברים שהוא עושה כי הוא אוהב את זה

הוא לא מאלה שאוהבים ממש את הדברים הוא פשוט אוהב ליסוע מהר ולקחת סיכונים קצת

ה"סיפורים שלי" לא באים להרשים אף אחד

אני כותב את הסיפורים שלי בגלל שהם מצחיקים וכשמישהו אחד כותב משהו זה גורם גם לאחרים לכתוב

זה שאתה חסר אמון באנשים ואני מתאר לעצמי שמיוחד בי זאת בעייה שלך

אם אתה כל כך לא מאמין לי לך לבית שלי בחיפה ותראה את הצמיגים של האוטו של אבא שלי

בקשר ל 5 מילימטר מהאוטו של המנהלת זה לא הייה בחצר של בצפר זה הייה מול ובימים הטובים שהוא הייה מביא אותי זה בד"כ הייה דיי מוקדם ולא היו אנשים כמעט בבצפר וליד הבצפר לא הייה אף אחד חוץ משומר המום ממה שקרה....

 

מזל שיש עריכה

אני יודע על ה s2000 יותר ממה שאתה יודע על הראלי המצצלת שלך :!: (אני כבר בעצבים) אני לא מייעץ לאנשים לקנות s2000 אני יודע מה זה אומר מנוע של הונדה ואני יודע מה היתרונות והחסרונות שלהם אם אתה כל כך רוצה לדעת אז חיסרון זה שהם מקבלים את שיא הכוח בסל"ד גבוה יחסית ובסל"ד נמוך הם לא חזקים ויתרון זה שהם נורא יעילים

 

חצי פורום = לירן וגיא שגב :?:

יש עוד כמה דברים שאני רוצה לכתוב אבל אני כבר עייף...

 

נ.ב

אני לא בן 14 אני בן 15 :wink:

אני שונא את הקיץ!

פורסם
נו באמת אני לא מזוהם התרחצתי היום!!!!!!

בכול מקרה , נכון לא במקום

אבל נמאס מההודעות שלו ושל אבא שלו

גם הגדולים מכולם טועים! :oops:

 

טוב תשמע אם ההודעות שלי מעצבנות אותך אז תתעצבן ותשתוק ואל תתחיל לקלל

שרשור כזה שירון פתח על הפורד שלו אתה הופך אותו למלא קללות ושאר ירקות (רקובים)

 

לא רק הוא מעוצבן, חצי פורום.

 

והסיפורים שלך לא ממש מרשימים אנשים פה.

אני מצטער שאני תקיף אתך אבל אתה לא מבין בשום צורה אחרת.

 

ואני לא מאמין שאבא שלך היה עושה דברים כאלה , ובטח לא בשטח ביה"ס בו יש ילדים מסתובבים ובמקרה הוא עצר 3 מילימטר מהאוטו של המנהלת.

 

תעשה לי טובה....

 

אם הוא מעצבן אותך צריך לדבר ככה??? למה אתה מדבר בשם חצי פורום???

 

בגלל שהסיפורים שלו לא מרשימים אותך צריך לדבר ככה?

תגיד שזה לא מרשים אותך, תגיד שלדעתך זה לא בסדר ואין מה להתגאות בזה.

איך אתה יודע שהוא לא מבין בצורה אחרת? ניסית? ניסית בה"פ(אני אשמח לדעת שניסית קודם לדבר איתו בה"פ).

דיי להיות כאלה! אפשר להסביר דברים בצורה נורמאלית יותר.

* לגיא שגב ולירן 106 בעיקר.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
אולי מיותר לציין שללא תקלות.

 

בשעה 0730 איך שאני מגיע לבי"ס נראה על מד המרחק המספר 51500.0 ק"מ... חגגתי את העניין בסיבוב נצחון ופאוור סלייד רטוב ליד הבוטקה של השומר.

 

איזה כיף!

זה מצחיק . דמיינו את השומר המנומנם בבוטקה למראה הברנדה המתעופפת של זורע :lol:

ירון קבל ח"ח ומזל"ט

פעם בימים הטובים שאבא שלי הייה מקפיץ אותי לבצפר הוא החליט לעצור בתוך החניה מול השער ונכנס במין החלקה שהסתיימה מילימטר מהאוטו של המנהלת

עשה לי מצב רוח טוב לכל היום

כן, אני יודע שאבא שלי עושה שטויות וזה מסוכן

כן, לפעמים אני מעיר לו על זה

לא, זה לא עוזר

 

 

OYWAY LTD

 

 

גם זה מצחיק. כי אין מצב שיש אבות כאלה במדינה ... במחשבה שנייה אולי באמת יש :? .

 

 

טל.

פורסם

אני דווקא אוהב את הסיפורים על האבא השפוך של אוי וייזמיר..

זה מהווה לי מעין קונטרה לאבא שלי, שלא עובר את ה-100.. :wink:

הקיצר, רציתי לומר: דיר באלק! מי שמתעסק עם אוי א ברוך מתעסק איתי, הבנתם?

זה שהוא ילד זה אומר שאין לו רגשות? שאין לו שכל? שאין לו זכות בחירה??

פאק יו אול!!!

 

וזורע, יש פתיחות עם החיפושית? :D

 

 

 

 

(ד"א, מישהו זוכר את "מקס ומוריס", "אתה לא רואה שהבן-אדם תינוק?".......סרט קורע!)

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.


×
×
  • תוכן חדש...