Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם אתה אומר שאלו נתונים טכניים , המצב לא טוב...

בכול מקרה נתראה בהודעה הבא של אוי ויי זמיר

הודעת שטות כמובן

 

הנה ההודעות שטות שלי

הוא שאל לגבי הספק אז עניתי

עניתי עוד פרטים שידעתי

אין לי מפרט טכני מלא של האוטו אם הייה הייתי נותן אותו ולא הייה לי כוח לחפש בגוגל

 

מנוע של הונדה אתה מסיק ש... זה מנוע טוב

הונדה ידועים בזה שהם החברת מנועים הכי גדולה בעולם ושיש להם אחלה מנועים

בתור אחד שאמור להבין במכוניות וכותב הרבה בפורום היית אמור לדעת את זה (לירן)

אני שונא את הקיץ!

פורסם

[

מנוע של הונדה אתה מסיק ש... זה מנוע טוב

הונדה ידועים בזה שהם החברת מנועים הכי גדולה בעולם ושיש להם אחלה מנועים

בתור אחד שאמור להבין במכוניות וכותב הרבה בפורום היית אמור לדעת את זה (לירן)

 

שטויות שטויות ועוד פעם שטויות!

פורסם
[

מנוע של הונדה אתה מסיק ש... זה מנוע טוב

הונדה ידועים בזה שהם החברת מנועים הכי גדולה בעולם ושיש להם אחלה מנועים

בתור אחד שאמור להבין במכוניות וכותב הרבה בפורום היית אמור לדעת את זה (לירן)

 

שטויות שטויות ועוד פעם שטויות!

 

זוכר את תחרות המנועים השנתית :?:

הייתה על זה פעם כתבה ב ynet כמעט את כל הפרסים לקחו honda ו bmw

 

ועוד פרט אחד

שים לב לסימלון שלי

honda s2000 מנוע 2000 סמ"ק 240 כ"ס ב 8300 סל"ד ללא טורבו וזה המנוע הכי יעיל בעולם שיש במכונית בייצור סידרתי

אני שונא את הקיץ!

פורסם
יש לי משהו אחד לאמר לך

 

don't believe everything you read!

 

אז למי כן להאמין :?:

קראתי בלא מעט מקומות שזה המנוע הכי יעיל בעולם ולא באתר של הונדה או משהו כזה :!:

להאמין למה שאתה כותב בפורום :?:

גם את זה אני קורא

אני שונא את הקיץ!

פורסם

לגבי סוסים, פרדות ושאר אתונות.

הרשה לי לצטט בחור (אנגלי?) חכם.

 

Torque wins races, HP sells cars

 

240 סוסים עם מומנט של כלב מת, לא יעזרו כלום (ד"א ה-S2000 אחת מהחלומות שלי). רצועות כוח של 7000-7100 סל"ד גם כן לא שוות הרבה.

0-100 גם כן לא מציין הרבה. יש חברות רבות מאוד שמודעות לנתון הזה, לכן הן מייצרות גירים בעלי יחסי העברה קצרים בראשון ושני, ע"מ להגיע ל-100 כמה שיותר מהר, הבעיה היא בתאוצה מ-100 ל-150, שלוקחת שנות אור.

 

יש כאן בפורום פורד כלשהי (נראה אותו עונה :twisted: ) עם הספק (ע"פ הערכה) מעט נמוך משל קליאו ספורט.

אני רוצה לראות אותן ברייס, לקליאו לא יהיה זמן אפילו לשנן את המספר של הפורד לפני שהיא (הפורד) תברח קדימה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
לגבי סוסים, פרדות ושאר אתונות.

הרשה לי לצטט בחור (אנגלי?) חכם.

 

Torque wins races, HP sells cars

 

240 סוסים עם מומנט של כלב מת, לא יעזרו כלום (ד"א ה-S2000 אחת מהחלומות שלי). רצועות כוח של 7000-7100 סל"ד גם כן לא שוות הרבה.

0-100 גם כן לא מציין הרבה. יש חברות רבות מאוד שמודעות לנתון הזה, לכן הן מייצרות גירים בעלי יחסי העברה קצרים בראשון ושני, ע"מ להגיע ל-100 כמה שיותר מהר, הבעיה היא בתאוצה מ-100 ל-150, שלוקחת שנות אור.

 

יש כאן בפורום פורד כלשהי (נראה אותו עונה :twisted: ) עם הספק (ע"פ הערכה) מעט נמוך משל קליאו ספורט.

אני רוצה לראות אותן ברייס, לקליאו לא יהיה זמן אפילו לשנן את המספר של הפורד לפני שהיא (הפורד) תברח קדימה.

 

הבחור הוא במקרה ג'רמי קלארקסון :?: משפט טוב :D

אתה סותר את עצמך קצת :shock:

מצד אחד אתה אומר שה s2000 היא אחד מהחלומות שלך ומצד שני אתה יורד עליה...

 

הסבר :?:

 

הכל ב :) כמובן roy

אני שונא את הקיץ!

פורסם

הדוגמאות שהבאתי לא באו במטרה לבייש את ה-S2000, אלא להראות כמה הנתונים על הנייר לא רלוונטיים.

 

מנועי ה-VTEC של הונדה אכן מדהימים, מדובר על ה-VTI למיניהם.

המנועים הסטנדרטיים של הסיויק הרגילה למשל, מנסיון שלי לא כאלה כיפיים וספורטיביים.

 

תפסיקו לצטט כוחות סוס מכל מיני מגזינים, זה לא מוסיף לך כלום ולא מוסיף שום מידע רלוונטי לדיון.

 

להגיד הנעה אחורית זה הכי אחי, גם כן לא מוסיף כלום, בטח שלא כבוד.

אין לך שום ניסיון על הנעה אחורית ( ליסוע עם מישהו על BMW זה לא ניסיון), אין לך שום פרספקטיבה על סוגי הנעות בכלל (בטוח שפחות ממני, ולי יש ממש קצת).

 

אז במקרים שצריך בהם ניסיון כלשהו בנהיגה, נא לא להתערב, זה לא פחיתות כבוד.

 

עד שלא תתנסה בתתיגוי או היגויתר טרמינלי, אל תספר לי מה הכי כיף.

תאמין לי שבפעם הראשונה שהזנב שלך ירצה לרוץ קדימה יותר מהר מהפרונט, הלב שלך יעשה תחרות עם האגו, מי צונח למטה יותר מהר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
הדוגמאות שהבאתי לא באו במטרה לבייש את ה-S2000, אלא להראות כמה הנתונים על הנייר לא רלוונטיים.

 

מנועי ה-VTEC של הונדה אכן מדהימים, מדובר על ה-VTI למיניהם.

המנועים הסטנדרטיים של הסיויק הרגילה למשל, מנסיון שלי לא כאלה כיפיים וספורטיביים.

 

תפסיקו לצטט כוחות סוס מכל מיני מגזינים, זה לא מוסיף לך כלום ולא מוסיף שום מידע רלוונטי לדיון.

 

להגיד הנעה אחורית זה הכי אחי, גם כן לא מוסיף כלום, בטח שלא כבוד.

אין לך שום ניסיון על הנעה אחורית ( ליסוע עם מישהו על BMW זה לא ניסיון), אין לך שום פרספקטיבה על סוגי הנעות בכלל (בטוח שפחות ממני, ולי יש ממש קצת).

 

אז במקרים שצריך בהם ניסיון כלשהו בנהיגה, נא לא להתערב, זה לא פחיתות כבוד.

 

עד שלא תתנסה בתתיגוי או היגויתר טרמינלי, אל תספר לי מה הכי כיף.

תאמין לי שבפעם הראשונה שהזנב שלך ירצה לרוץ קדימה יותר מהר מהפרונט, הלב שלך יעשה תחרות עם האגו, מי צונח למטה יותר מהר.

 

לא נסעתי בחיים ב bmw אבל אני מת ליסוע פעם

עברתי נהיגת מרוצים בקארטינג והזמן הכי טוב שלי זה 16.8

לקארט יש הנעה אחורית שכמה פעמים נהנתי ממנה מאוד והיו כמה פעמים שמצאתי את עצמי בצמיגים בצד המסלול

על קארט פועלים אותם כוחות פיזיקלים שפועלים על מכונית ככה שאני יכול להגיד שיש לי ניסיון אבל אין לי רישיון :wink:

אני שונא את הקיץ!

פורסם
הדוגמאות שהבאתי לא באו במטרה לבייש את ה-S2000, אלא להראות כמה הנתונים על הנייר לא רלוונטיים.

 

מנועי ה-VTEC של הונדה אכן מדהימים, מדובר על ה-VTI למיניהם.

המנועים הסטנדרטיים של הסיויק הרגילה למשל, מנסיון שלי לא כאלה כיפיים וספורטיביים.

 

תפסיקו לצטט כוחות סוס מכל מיני מגזינים, זה לא מוסיף לך כלום ולא מוסיף שום מידע רלוונטי לדיון.

 

להגיד הנעה אחורית זה הכי אחי, גם כן לא מוסיף כלום, בטח שלא כבוד.

אין לך שום ניסיון על הנעה אחורית ( ליסוע עם מישהו על BMW זה לא ניסיון), אין לך שום פרספקטיבה על סוגי הנעות בכלל (בטוח שפחות ממני, ולי יש ממש קצת).

 

אז במקרים שצריך בהם ניסיון כלשהו בנהיגה, נא לא להתערב, זה לא פחיתות כבוד.

 

עד שלא תתנסה בתתיגוי או היגויתר טרמינלי, אל תספר לי מה הכי כיף.

תאמין לי שבפעם הראשונה שהזנב שלך ירצה לרוץ קדימה יותר מהר מהפרונט, הלב שלך יעשה תחרות עם האגו, מי צונח למטה יותר מהר.

 

לא נסעתי בחיים ב bmw אבל אני מת ליסוע פעם

עברתי נהיגת מרוצים בקארטינג והזמן הכי טוב שלי זה 16.8

לקארט יש הנעה אחורית שכמה פעמים נהנתי ממנה מאוד והיו כמה פעמים שמצאתי את עצמי בצמיגים בצד המסלול

על קארט פועלים אותם כוחות פיזיקלים שפועלים על מכונית ככה שאני יכול להגיד שיש לי ניסיון אבל אין לי רישיון :wink:

 

 

רועי,

 

לא נמאס!! הבמה כולה שלך.

 

אתה הכנסת ראש למיטה חולה.

פורסם
אם אתה אומר שאלו נתונים טכניים , המצב לא טוב...

בכול מקרה נתראה בהודעה הבא של אוי ויי זמיר

הודעת שטות כמובן

 

הנה ההודעות שטות שלי

הוא שאל לגבי הספק אז עניתי

עניתי עוד פרטים שידעתי

אין לי מפרט טכני מלא של האוטו אם הייה הייתי נותן אותו ולא הייה לי כוח לחפש בגוגל

 

מנוע של הונדה אתה מסיק ש... זה מנוע טוב

הונדה ידועים בזה שהם החברת מנועים הכי גדולה בעולם ושיש להם אחלה מנועים

בתור אחד שאמור להבין במכוניות וכותב הרבה בפורום היית אמור לדעת את זה (לירן)

 

קודם כול רועי , אל תנסה להסביר דברים לילד בן 14

 

שנית , בתור כותב בפורום הייתי אמור לדעת שהמנוע של הונדה מה??

חזק? , אה אוקיי

בתור כותב בפורום הייתי אמור לדעת שהמנוע של פיז"ו מתקלקל הרבה?

 

בתור כותב בפורום הייתי אמור לדעת שהמנוע של סובארו אמין?

 

מה הקשר בין לזה שהם חברת מנועים הגדולה בעולם...

ומאיפה אתה יודע שיש להם אחלה מנועים רשיון אין לך אתה מבין את האבסורד?

אני כול פעם פותח הודעה שלך ופשוט צוחק מהשטויות הנוטפות ממנה...

 

עכשיו תחשבו שניה , שאלה בייעוץ :

אני בת 20 מחפשת לקנות הונדה סיוויק , איך האוטו מבחינת הוצאות , מכני וכדומה

 

התגובה של oyway...תיהיה

תשמעי האוטו טוב , המנוע הוא , מנוע של הונדה ... את יודעת...

וקראתי באוטו שהאוטו שותה הרבה דלק...

 

עכשיו מבין קצת יותר טוב ....

פורסם

יאללה!!

הוסקוט ילדים!!!!.

 

מה יש נגמר הצהרון????

OYWAY, אחי, תשמע ותפנים:..

"אין לי רשיון = ואין לי נסיון"..

קאפיש?, תאוריות כולם יכולים להאכיל את כולם...

 

ד"א לי יש תאוריה שבנות לא מפליצות ולא תוקעות גרפסים כל השנה, חוץ מיום אחד. זביום הזה הם משחררות הכל מהכל...

 

לפעמים עדיף להיות בשקט בשקט, ולא לספר סיפורים.. (למדתי את זה על בשרי פעמים רבות.. )

 

 

מקסים, דוד שלי, אני הבנתי מה הפשר של "האפליה".

זה הולך ככה, אני, אתה וכל אחד אחר רושמים הודעה מפגרות כמו השכנה שלי שמנה דובה שרוקדת בלט..

אנשים נכנסים להודעה רואים כמה כולנו מטומטים ומתחיל לספור לנו נק' רעות..

באיזה שהוא שלב, מישהו לא יכול יותר ופשוט מתפרץ, ואתה יודע כשמישהו אחד מתפרץ כולם מתפרצים..

 

אז יאללה חלס חלס חלס חלס חלס

 

נ.ב.

אני תומך בכל מה שלירן רשם בשירשור הזה. :hihi:

פורסם
אוף טופיק קטן

למישהו יש המלצה מה לעשות עם צוואר תפוס חוץ מאקמול מקלחת וצווארון

 

אתה יכול לעשות גובלנים ... פייטים ... לצייר בגואש ... לשבת בשירותים ולקבל קרי לילה ממגזינים של "אוטו" או לקרוא פילוני וספרי קופיקו ... או לשבת בציפייה שתגדל לך עוד שערה על הביצים ... או לספור את הימים עד שתוכל ללמוד לתיאוריה ... לפנטז על היום שבו תנהג על אוטו ... לחסוך את הדמי כיס לקנות ארנק יפה (רצוי עם ציור של פוקימון - כי זה הלהיט אצל ילדים קטנים , אבל אתה בטח יודע יותר טוב ממני) כדי לשים בו את הרשיון שיהיה לך עוד כמה שנים - זהו אני חושב , אם תעשה את כל זה אני בטוח שיעבור לך הזמן מהר .

 

אהה ... אתה גם יכול ללכת לקרטינג ולהכנס לתת היגוי מטורף בקארטינג או לצאת בהיגוי יתר ... (אני בטח מדבר סינית ... אבל אל תתבייש לשאול אם אתה לא מבין ) או לחלופין ,להוציא רשיון על קטנוע או על טרקטור ... שמעתי שאפשר להכנס להיגוי יתר מטורף עם בוב קאט , ולקומביינים יש אחיזה מטורפת ! לך על זה טייגר ! :twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

המ.. זה באמת לא הגיוני שכל מי ששמע משהו יכתוב את זה. . וביחוד בלי ניסיון ..

 

אני שיגעתי פה חצי פורום רק בשביל לדעת מה עדיף לי RSI או 205

 

ואני בטוח שאנשים מאווווד עצבניים עלי... (היי אריאל :) ), בכל מקרה, אני שמעתי המון דברים על שניהם , אבל בעל הניסיון (שוב היי אריאל :) ) על RSI ועוד בעל ניסיון על 205 נתנו לי את הידע שאני צריך בידיוק ! ולא משקראו בעיתון מסויים אלא מידע אישי

 

ולא הייתי רוצה שאיזה מישהו שקרא בעיתון \ שמע מחבר יחליט ש 205 יותר טוב כי ככה וככה, הייתי רוצה לדעת מבחינה אישית של נהג לא של קורא.

 

תודה , אני הייתי אורן

 

ובאמת מספיק עם זה, נהיה לי כאב ראש עצבני לקרוא ( מה אתם כותבים כלכך הרבה)

 

יום טוב לכולכם


×
×
  • תוכן חדש...