Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם לירן וגיא רק שלא צריך לריב כל כך.

 

OYWAY יהיה לך מספיק זמן בחיים לתת לאנשים עצות, בנתיים אתה ללא רשיון וללא נסיון אז אתה מוזמן לצפות בפורום וללמוד.

 

קח את AC COBRA ואת RALLYE MAN כדוגמא, הם תורמים לפורום בנושאים שהם יודעים ולא נכנסים לנושאים שהם חושבים ששמעו או קראו.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני עם לירן וגיא רק שלא צריך לריב כל כך.

 

OYWAY יהיה לך מספיק זמן בחיים לתת לאנשים עצות, בנתיים אתה ללא רשיון וללא נסיון אז אתה מוזמן לצפות בפורום וללמוד.

 

קח את AC COBRA ואת RALLYE MAN כדוגמא, הם תורמים לפורום בנושאים שהם יודעים ולא נכנסים לנושאים שהם חושבים ששמעו או קראו.

 

שי

 

סופסוף תגובה מתונה וטובה, אני עם שי.

יובל.

פורסם

אהמ... אהמ..

קיבלתי אישור מסמכות גבוהה לאפשר לירון להמשיך את הת'רד שפתח.

 

ובקשר לקונפליקט של דניאל (OYWAY), הוא באמת מדבר לפעמים שטויות :D אבל תראו, הילד רוצה ללמוד... בגלל זה הוא רושם פה. בכולופן אני אומר, הכניסה לויכוח על ייעוץ רכב - אסורה לנטולי רישיון!

 

תשימו לנו כתב מיוחד - לי, לאלי (COBRA), לראלימן(?) ול OYWAY - גם לי אין רישיון!

זה יכול להיות מצחיק.

 

 

נ.ב.

ירון, מזה בדיוק פאואר סלייד? זריקת זנב שגרתית?

172

פורסם
אוף טופיק קטן

למישהו יש המלצה מה לעשות עם צוואר תפוס חוץ מאקמול מקלחת וצווארון

 

אתה יכול לעשות גובלנים ... פייטים ... לצייר בגואש ... לשבת בשירותים ולקבל קרי לילה ממגזינים של "אוטו" או לקרוא פילוני וספרי קופיקו ... או לשבת בציפייה שתגדל לך עוד שערה על הביצים ... או לספור את הימים עד שתוכל ללמוד לתיאוריה ... לפנטז על היום שבו תנהג על אוטו ... לחסוך את הדמי כיס לקנות ארנק יפה (רצוי עם ציור של פוקימון - כי זה הלהיט אצל ילדים קטנים , אבל אתה בטח יודע יותר טוב ממני) כדי לשים בו את הרשיון שיהיה לך עוד כמה שנים - זהו אני חושב , אם תעשה את כל זה אני בטוח שיעבור לך הזמן מהר .

 

אהה ... אתה גם יכול ללכת לקרטינג ולהכנס לתת היגוי מטורף בקארטינג או לצאת בהיגוי יתר ... (אני בטח מדבר סינית ... אבל אל תתבייש לשאול אם אתה לא מבין ) או לחלופין ,להוציא רשיון על קטנוע או על טרקטור ... שמעתי שאפשר להכנס להיגוי יתר מטורף עם בוב קאט , ולקומביינים יש אחיזה מטורפת ! לך על זה טייגר ! :twisted:

 

אדיוטי ולא מצחיק וממש לא קשור

אם הייתי מנהל הייתי מוחק לך את ההודעה

 

אם אני יודע משהו על רכב ואני יכול לייעץ עליו או לענות על שאלה לגביו למה לא :?:

בקשר לפורום ייעוץ ברכישת רכב בחיים לא כתבתי שם הודעה

רק קראתי שרשורים מעניינים כשהיו...

בקשר לשאלה שלירן כתב על הסיויק לא הייתי ממליץ בגלל שהאנטה לא חזקה :wink:

אני שונא את הקיץ!

פורסם
אדיוטי ולא מצחיק וממש לא קשור

אמממ .... יכול להיות ... יכול להיות באמת ! אבל הכל נכון , חוץ מזה , תתייחס לז בתור קובץ עצות שימושיות לילד בלי רשיון שחולם על אחד . מה גם , שאני קצת חושב אחרת ממך (אני ועוד כמה אנשים אחרים ... ) אותי זה מאוד הצחיק ! :hihi:

 

אם הייתי מנהל הייתי מוחק לך את ההודעה

 

אופס .... ! כל הזין ! אתה לא מנהל ! איזה באסה ... :shock:

 

 

תראה ... אם עצות בתחום שאתה לא מבין בו בגרוש אתה לא יכול לתת , תנסה לשפר את עצמך ולתת עצות בתחום שאתה כן מבין בו !!

למשל ... איזה פוקימון יותר חזק ? ספר לנו את העלילה במורדים ... ? איזה בייבלייד הכי שווה ? אתה יודע ... דברים שאתה מבין בהם !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אדיוטי ולא מצחיק וממש לא קשור

אמממ .... יכול להיות ... יכול להיות באמת ! אבל הכל נכון , חוץ מזה , תתייחס לז בתור קובץ עצות שימושיות לילד בלי רשיון שחולם על אחד . מה גם , שאני קצת חושב אחרת ממך (אני ועוד כמה אנשים אחרים ... ) אותי זה מאוד הצחיק ! :hihi:

 

אם הייתי מנהל הייתי מוחק לך את ההודעה

 

אופס .... ! כל הזין ! אתה לא מנהל ! איזה באסה ... :shock:

 

 

תראה ... אם עצות בתחום שאתה לא מבין בו בגרוש אתה לא יכול לתת , תנסה לשפר את עצמך ולתת עצות בתחום שאתה כן מבין בו !!

למשל ... איזה פוקימון יותר חזק ? ספר לנו את העלילה במורדים ... ? איזה בייבלייד הכי שווה ? אתה יודע ... דברים שאתה מבין בהם !

 

 

אני בתור מנהל הייתי מדגיש את ההודעה הזאת, צובע באדום, מגדיל לפונט הכי גדול, ושולח לכל המשתמשים העתק באי מייל!!!!!!!!

פורסם
יש כאן בפורום פורד כלשהי (נראה אותו עונה )

 

מיודענו הגיב : "אתה יכול להתחיל לברוח "

(ואנחנו יודעים שהשחורים הם אתלטים טובים ורצים מאוד מהר ... )

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
יש כאן בפורום פורד כלשהי (נראה אותו עונה )

 

מיודענו הגיב : "אתה יכול להתחיל לברוח "

(ואנחנו יודעים שהשחורים הם אתלטים טובים ורצים מאוד מהר ... )

אבל אם המיודע שחור אבל האוטו שלו לבן?.. :roll:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

שלמיודע יש אוטו לבן כמו של רועי

אז משנה מי יהיה באוטו .... ובמקרה הזה המיודע יותר כהה :)

 

הרכב של המיודע יגיע ביום שישי?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כולנו תקווה שכן..נראה אם הוא יוכל על החיפושית שלי..היא גודשת 1.9 מליון צרצרים..

... :lol:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אבל אם המיודע שחור אבל האוטו שלו לבן?..

 

חיובי בזנטי ... נראה לי שסחבק מבין מי הוא מיודענו ... חחחח ... :twisted:

 

אהה ... מיודענו אולי יגיע בשישי , תלוי במצב הטורבינה ...

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!


×
×
  • תוכן חדש...