Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו באמת אני לא מזוהם התרחצתי היום!!!!!!

בכול מקרה , נכון לא במקום

אבל נמאס מההודעות שלו ושל אבא שלו

גם הגדולים מכולם טועים! :oops:

 

טוב תשמע אם ההודעות שלי מעצבנות אותך אז תתעצבן ותשתוק ואל תתחיל לקלל

שרשור כזה שירון פתח על הפורד שלו אתה הופך אותו למלא קללות ושאר ירקות (רקובים)

 

לא רק הוא מעוצבן, חצי פורום.

 

והסיפורים שלך לא ממש מרשימים אנשים פה.

אני מצטער שאני תקיף אתך אבל אתה לא מבין בשום צורה אחרת.

 

ואני לא מאמין שאבא שלך היה עושה דברים כאלה , ובטח לא בשטח ביה"ס בו יש ילדים מסתובבים ובמקרה הוא עצר 3 מילימטר מהאוטו של המנהלת.

 

תעשה לי טובה....

 

אבא שלי עושה את הדברים שהוא עושה כי הוא אוהב את זה

הוא לא מאלה שאוהבים ממש את הדברים הוא פשוט אוהב ליסוע מהר ולקחת סיכונים קצת

ה"סיפורים שלי" לא באים להרשים אף אחד

אני כותב את הסיפורים שלי בגלל שהם מצחיקים וכשמישהו אחד כותב משהו זה גורם גם לאחרים לכתוב

זה שאתה חסר אמון באנשים ואני מתאר לעצמי שמיוחד בי זאת בעייה שלך

אם אתה כל כך לא מאמין לי לך לבית שלי בחיפה ותראה את הצמיגים של האוטו של אבא שלי

בקשר ל 5 מילימטר מהאוטו של המנהלת זה לא הייה בחצר של בצפר זה הייה מול ובימים הטובים שהוא הייה מביא אותי זה בד"כ הייה דיי מוקדם ולא היו אנשים כמעט בבצפר וליד הבצפר לא הייה אף אחד חוץ משומר המום ממה שקרה....

 

מזל שיש עריכה

אני יודע על ה s2000 יותר ממה שאתה יודע על הראלי המצצלת שלך :!: (אני כבר בעצבים) אני לא מייעץ לאנשים לקנות s2000 אני יודע מה זה אומר מנוע של הונדה ואני יודע מה היתרונות והחסרונות שלהם אם אתה כל כך רוצה לדעת אז חיסרון זה שהם מקבלים את שיא הכוח בסל"ד גבוה יחסית ובסל"ד נמוך הם לא חזקים ויתרון זה שהם נורא יעילים

 

חצי פורום = לירן וגיא שגב :?:

יש עוד כמה דברים שאני רוצה לכתוב אבל אני כבר עייף...

 

 

זה שאבא שלך מסכן את הסביבה אמרת את זה כבר אין ספור פעמים

שוב אני מתנצל על ההודעה שגידפתי , אבל , ברוב הגדול של המקרים

אתה כותב הודעות טפשיות , הודעות שלא במקום

אני ייתן לך דוגמא:

התר"ד של ההונדה פרלוד

 

בנדר שאל:

 

 

נ.ב

לכל מי שיודע\יש ניסיון

איך הרכב מבחינת הגה ?שלדה?התנהגות כללית?כוח?

ובכלליות

אני יודע שהוא רק אוטומט

מה ההספק?

תודה מראש!

 

ואתה יודע מה השטויות שאתה ענית בפורום הכללי?!

 

מבחינת מנוע זאת הונדה מבחינת שילדה היא לא משהו ולפי מה שכתוב ב"אוטו" היא לא מספיק ספורטיבית

בסך הכל מכונית טובה ולדעתי יפה אבל באה רק באוטומטי בארצנו הקטנה ולא מספיק ספורטיבית

מכונית לפוזה ובשביל "לתת בראש" ברמזורים...

אההה פרט חושב ששכחתי כמעט

לוקחת לא מעט דלק

 

לגבי הספק 185 כ"ס ביצועים נחמדים של 8.5 מ 0 ל 100 ומהירות סופית של 228 קמ"ש

 

 

עכשיו תסביר לי איך אתה יודע יותר טוב , או בכלל משהו

מה זה "מנוע של הונדה"

ושתבין גם אנחנו יודעים לקרוא את מגזין אוטו ...

הכול טוב ויפה , אולי כוונות טובות , אבל זה לא במקום

דברים שאינך יודע השתיקה יפה להם..

 

*ההודעה מתייחסת גם למקסים , מעניין למה אליו באים רק בתלונות?

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נו באמת אני לא מזוהם התרחצתי היום!!!!!!

בכול מקרה , נכון לא במקום

אבל נמאס מההודעות שלו ושל אבא שלו

גם הגדולים מכולם טועים! :oops:

 

טוב תשמע אם ההודעות שלי מעצבנות אותך אז תתעצבן ותשתוק ואל תתחיל לקלל

שרשור כזה שירון פתח על הפורד שלו אתה הופך אותו למלא קללות ושאר ירקות (רקובים)

 

לא רק הוא מעוצבן, חצי פורום.

 

והסיפורים שלך לא ממש מרשימים אנשים פה.

אני מצטער שאני תקיף אתך אבל אתה לא מבין בשום צורה אחרת.

 

ואני לא מאמין שאבא שלך היה עושה דברים כאלה , ובטח לא בשטח ביה"ס בו יש ילדים מסתובבים ובמקרה הוא עצר 3 מילימטר מהאוטו של המנהלת.

 

תעשה לי טובה....

 

אבא שלי עושה את הדברים שהוא עושה כי הוא אוהב את זה

הוא לא מאלה שאוהבים ממש את הדברים הוא פשוט אוהב ליסוע מהר ולקחת סיכונים קצת

ה"סיפורים שלי" לא באים להרשים אף אחד

אני כותב את הסיפורים שלי בגלל שהם מצחיקים וכשמישהו אחד כותב משהו זה גורם גם לאחרים לכתוב

זה שאתה חסר אמון באנשים ואני מתאר לעצמי שמיוחד בי זאת בעייה שלך

אם אתה כל כך לא מאמין לי לך לבית שלי בחיפה ותראה את הצמיגים של האוטו של אבא שלי

בקשר ל 5 מילימטר מהאוטו של המנהלת זה לא הייה בחצר של בצפר זה הייה מול ובימים הטובים שהוא הייה מביא אותי זה בד"כ הייה דיי מוקדם ולא היו אנשים כמעט בבצפר וליד הבצפר לא הייה אף אחד חוץ משומר המום ממה שקרה....

 

מזל שיש עריכה

אני יודע על ה s2000 יותר ממה שאתה יודע על הראלי המצצלת שלך :!: (אני כבר בעצבים) אני לא מייעץ לאנשים לקנות s2000 אני יודע מה זה אומר מנוע של הונדה ואני יודע מה היתרונות והחסרונות שלהם אם אתה כל כך רוצה לדעת אז חיסרון זה שהם מקבלים את שיא הכוח בסל"ד גבוה יחסית ובסל"ד נמוך הם לא חזקים ויתרון זה שהם נורא יעילים

 

חצי פורום = לירן וגיא שגב :?:

יש עוד כמה דברים שאני רוצה לכתוב אבל אני כבר עייף...

 

 

זה שאבא שלך מסכן את הסביבה אמרת את זה כבר אין ספור פעמים

שוב אני מתנצל על ההודעה שגידפתי , אבל , ברוב הגדול של המקרים

אתה כותב הודעות טפשיות , הודעות שלא במקום

אני ייתן לך דוגמא:

התר"ד של ההונדה פרלוד

 

בנדר שאל:

 

 

נ.ב

לכל מי שיודע\יש ניסיון

איך הרכב מבחינת הגה ?שלדה?התנהגות כללית?כוח?

ובכלליות

אני יודע שהוא רק אוטומט

מה ההספק?

תודה מראש!

 

ואתה יודע מה השטויות שאתה ענית בפורום הכללי?!

 

מבחינת מנוע זאת הונדה מבחינת שילדה היא לא משהו ולפי מה שכתוב ב"אוטו" היא לא מספיק ספורטיבית

בסך הכל מכונית טובה ולדעתי יפה אבל באה רק באוטומטי בארצנו הקטנה ולא מספיק ספורטיבית

מכונית לפוזה ובשביל "לתת בראש" ברמזורים...

אההה פרט חושב ששכחתי כמעט

לוקחת לא מעט דלק

 

לגבי הספק 185 כ"ס ביצועים נחמדים של 8.5 מ 0 ל 100 ומהירות סופית של 228 קמ"ש

 

 

עכשיו תסביר לי איך אתה יודע יותר טוב , או בכלל משהו

מה זה "מנוע של הונדה"

ושתבין גם אנחנו יודעים לקרוא את מגזין אוטו ...

הכול טוב ויפה , אולי כוונות טובות , אבל זה לא במקום

דברים שאינך יודע השתיקה יפה להם..

 

*ההודעה מתייחסת גם למקסים , מעניין למה אליו באים רק בתלונות?

 

אם אתה כל כך רוצה לדבר על מנועים של הונדה אז תפתח שרשור על זה ברצינות דווקא נושא מעניין מאוד :!:

טוב אין לי כוח עכשיו להמשיך לכתוב נתפס לי הצוואר ושמו לי כזה צווארון כמו ששמים אחרי תאונות דרכים וממש ממש כואב לי

 

עכשיו קצת אוף טופיק

ToMer לא הלכתי לבצפר כי אני לא יכול להזיז את הראש וממש כואב לי :!:

maxim תודה :D

ואליה ax גם תודה והיום גדשתי כפית שוקו ב 2 וחצי באר (בדיחה אישית...) :D

אני שונא את הקיץ!

פורסם

maxim, אוקיי לוקח חזרה את ההכללה של חציפ פורום.

 

אבל עדיין עומד מאחורי דברי שהסיפורים האלה נשמעים לי מהתחת.

שום בן אדם הגיוני, אלא אם מעורער בנפשו לא היה נוסע כך בשטח בית ספר כאשר יש סכנה לילדים ולרכוש פרטי של אחרים.

 

oyway, מצדי תמשיך לכתוב מה שאתה רוצה, אבל תבין שמלקרוא אוטו אתה לא יכול לההליץ על רכבים...

 

ועוד משהו? "הנעה אחורית זה הכי אחי!" ?!?!?!??!?!

 

אתה מדבר מניסיון, או ממה שראית בטלוויזיה?

פורסם
maxim, אוקיי לוקח חזרה את ההכללה של חציפ פורום.

 

אבל עדיין עומד מאחורי דברי שהסיפורים האלה נשמעים לי מהתחת.

שום בן אדם הגיוני, אלא אם מעורער בנפשו לא היה נוסע כך בשטח בית ספר כאשר יש סכנה לילדים ולרכוש פרטי של אחרים.

 

oyway, מצדי תמשיך לכתוב מה שאתה רוצה, אבל תבין שמלקרוא אוטו אתה לא יכול לההליץ על רכבים...

 

ועוד משהו? "הנעה אחורית זה הכי אחי!" ?!?!?!??!?!

 

אתה מדבר מניסיון, או ממה שראית בטלוויזיה?

 

מניסיון וממה שראיתי בטלויזיה

לא, לא נהגתי על אוטו עם הנעה אחורית חוץ מהאופניים שלי

כן, הייתי באוטו עם הנעה אחורית בזמן שהוא זרק

כן, לקארט יש הנעה אחורית וזרקתי שם המון

 

בקשר לבצפר לא היו ילדים בסביבה אבל אני מודה שמה שאבא שלי עשה הייה מסוכן וטיפשי

 

אוף טופיק קטן

למישהו יש המלצה מה לעשות עם צוואר תפוס חוץ מאקמול מקלחת וצווארון :?:

תכתבו לי ה"פ אם יש :mad:

אני שונא את הקיץ!

פורסם
maxim, אוקיי לוקח חזרה את ההכללה של חציפ פורום.

 

אבל עדיין עומד מאחורי דברי שהסיפורים האלה נשמעים לי מהתחת.

שום בן אדם הגיוני, אלא אם מעורער בנפשו לא היה נוסע כך בשטח בית ספר כאשר יש סכנה לילדים ולרכוש פרטי של אחרים.

 

נשמעים לך מהתחת - יופי - תגיד את זה - לא צריך להגזים בתגובות שלכם, במיוחד לירן106.

למה על אבא של OWAY אתה אומר את זה ועל YARON_Z שזרק אם האסקורט אתה לא אומר כלום?

גם אני מסכים איתך שזה מעשה טיפשי לעשות את זה ליד בית ספר - צודק. אפשר להגיד את הדברים האלה בצורה הרבה יותר נעימה ואולי זה גם יעזור. אם אתה תוקף מישהו הוא יתגונן וישאר בשלו ולא ינסה בכלל לשמוע את מה שאתה מנסה להסביר לו.

וחוץ מזה מישהו אחד אתה ממש קוטל(OWAY) ומישהו אחר שעשה בדיוק אותו דבר(YARON) - אתה לא אומר לו כלום. למה? בגלל שהסיפור נשמע לך מהתחת? באמת ...

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
maxim, אוקיי לוקח חזרה את ההכללה של חציפ פורום.

 

אבל עדיין עומד מאחורי דברי שהסיפורים האלה נשמעים לי מהתחת.

שום בן אדם הגיוני, אלא אם מעורער בנפשו לא היה נוסע כך בשטח בית ספר כאשר יש סכנה לילדים ולרכוש פרטי של אחרים.

 

נשמעים לך מהתחת - יופי - תגיד את זה - לא צריך להגזים בתגובות שלכם, במיוחד לירן106.

למה על אבא של OWAY אתה אומר את זה ועל YARON_Z שזרק אם האסקורט אתה לא אומר כלום?

גם אני מסכים איתך שזה מעשה טיפשי לעשות את זה ליד בית ספר - צודק. אפשר להגיד את הדברים האלה בצורה הרבה יותר נעימה ואולי זה גם יעזור. אם אתה תוקף מישהו הוא יתגונן וישאר בשלו ולא ינסה בכלל לשמוע את מה שאתה מנסה להסביר לו.

וחוץ מזה מישהו אחד אתה ממש קוטל(OWAY) ומישהו אחר שעשה בדיוק אותו דבר(YARON) - אתה לא אומר לו כלום. למה? בגלל שהסיפור נשמע לך מהתחת? באמת ...

 

 

כי ככה בא לי!

 

מה תעשה?

 

אני מדבר על אבא שלו ועל הסיפורים שלו . מה קשור מחט לתחת?

פורסם
כי ככה בא לי!

סבבה.

 

מה תעשה?

אני לא יעשה לך כלום, למה שאני יעשה לך משהו?

רק ניסיתי להסביר לך שאפשר לדבר בצורה יותר יפה.

 

אני מדבר על אבא שלו ועל הסיפורים שלו . מה קשור מחט לתחת?

סתם עניין אותי למה אתה מדבר רק עליו...

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
maxim, אוקיי לוקח חזרה את ההכללה של חציפ פורום.

 

אבל עדיין עומד מאחורי דברי שהסיפורים האלה נשמעים לי מהתחת.

שום בן אדם הגיוני, אלא אם מעורער בנפשו לא היה נוסע כך בשטח בית ספר כאשר יש סכנה לילדים ולרכוש פרטי של אחרים.

 

נשמעים לך מהתחת - יופי - תגיד את זה - לא צריך להגזים בתגובות שלכם, במיוחד לירן106.

למה על אבא של OWAY אתה אומר את זה ועל YARON_Z שזרק אם האסקורט אתה לא אומר כלום?

גם אני מסכים איתך שזה מעשה טיפשי לעשות את זה ליד בית ספר - צודק. אפשר להגיד את הדברים האלה בצורה הרבה יותר נעימה ואולי זה גם יעזור. אם אתה תוקף מישהו הוא יתגונן וישאר בשלו ולא ינסה בכלל לשמוע את מה שאתה מנסה להסביר לו.

וחוץ מזה מישהו אחד אתה ממש קוטל(OWAY) ומישהו אחר שעשה בדיוק אותו דבר(YARON) - אתה לא אומר לו כלום. למה? בגלל שהסיפור נשמע לך מהתחת? באמת ...

 

 

אוקי במיוחד לירן יענה...

למה על אבא שלו אני אומר את זה ועל ירון אני לא אומר?

אני יגיד לך למה , ירון לא פותח תגובה לשאלה רצינית בפורום הכללי

שאת התשובה הוא בכלל לא יודע .

והוא , כן פותח תגובה לשהוא לא יודע למרות שאין לו נסיון , ואין לו בכלל רשיון!!!

ואגב תשים לב , אתה אומר שיש אפלייה ,האפלייה היא בגלל הפרט , ולא בגלל הגיל ,

או זה שאתה או מישהו אחר משתמש חדש, ויש הרבה דוגמאות

של אנשים שרק תורמים למרות שהם לא בגיל מבוגר ..

אם כול אחד יתחיל לצטט מעיתונים המצב יהיה גרוע

וכן צריך לתקוף , למה?

זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית..

מה יחשוב אדם שמסתכל מהצד ...

שזה באוף טופיק אין בעיה , אבל שוב , לא כותבים משהו שלא יודעים!!!

וזה לא היה ]עם אחת , ולא הוא לא משתמש חדש שלא יודע

הוא פשוט עושה את זה בעקביות...

 

 

 

oyway

כתב

 

 

אם אתה כל כך רוצה לדבר על מנועים של הונדה אז תפתח שרשור על זה ברצינות דווקא נושא מעניין מאוד

טוב אין לי כוח עכשיו להמשיך לכתוב נתפס לי הצוואר ושמו לי כזה צווארון כמו ששמים אחרי תאונות דרכים וממש ממש כואב לי

 

שתבין דבר אחד , אני לא רוצה לדבר על מנועים של הונדה ולא

כלום פשוט מעניין אותי מה זו השטות שכתבת" מנוע של הונדה"

מהו גדול , חלש , לא טוב , משפריץ שמן? מה!?

עכשיו אתה שם לב איזה שטויות...

בכול מקרה לאף אחד אין משהו אישי נגדך , תשים לב להודעות

שאתה פותח ואז תבין....

פורסם
אני דווקא אוהב את הסיפורים על האבא השפוך של אוי וייזמיר..

זה מהווה לי מעין קונטרה לאבא שלי, שלא עובר את ה-100.. :wink:

הקיצר, רציתי לומר: דיר באלק! מי שמתעסק עם אוי א ברוך מתעסק איתי, הבנתם?

זה שהוא ילד זה אומר שאין לו רגשות? שאין לו שכל? שאין לו זכות בחירה??

פאק יו אול!!!

 

וזורע, יש פתיחות עם החיפושית? :D

 

 

 

 

 

 

מי מתעסק??? זה מיקו............ :hihi:

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
אוקי במיוחד לירן יענה...

לא היית חייב לענות במיוחד :D

 

למה על אבא שלו אני אומר את זה ועל ירון אני לא אומר?

אני יגיד לך למה , ירון לא פותח תגובה לשאלה רצינית בפורום הכללי

שאת התשובה הוא בכלל לא יודע .

והוא , כן פותח תגובה לשהוא לא יודע למרות שאין לו נסיון , ואין לו בכלל רשיון!!!

ואגב תשים לב , אתה אומר שיש אפלייה ,האפלייה היא בגלל הפרט , ולא בגלל הגיל ,

או זה שאתה או מישהו אחר משתמש חדש, ויש הרבה דוגמאות

של אנשים שרק תורמים למרות שהם לא בגיל מבוגר ..

אם כול אחד יתחיל לצטט מעיתונים המצב יהיה גרוע

 

הוא אמר מה שהוא כן יודע, שזה מה שהוא קרא ב"אוטו".

מה רע בזה? לא כולם קוראים "אוטו" ולא ידעו על מה שהוא אמר. מה הבעיה שלכם אם זה שהוא אמר מה שנכתב "באוטו"!?

 

וכן צריך לתקוף , למה?

זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית..

מה יחשוב אדם שמסתכל מהצד ...

שזה באוף טופיק אין בעיה , אבל שוב , לא כותבים משהו שלא יודעים!!!

וזה לא היה פעם אחת , ולא הוא לא משתמש חדש שלא יודע

הוא פשוט עושה את זה בעקביות...

 

לדעתי זה מוריד את הרמה של הפורום. זה לא נעים כשתוקפים אותך. זה לא תורם בכלום.

שוב פעם, כמו שאמרתי, ניסית להסביר לו בה"פ?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
הוא אמר מה שהוא כן יודע, שזה מה שהוא קרא ב"אוטו".

מה רע בזה? לא כולם קוראים "אוטו" ולא ידעו על מה שהוא אמר. מה הבעיה שלכם אם זה שהוא אמר מה שנכתב "באוטו"!?

 

אני יגיד לך , כן זה רע !!

אם כולנו נתחיל לצוטט את מה ששמענו לא נגיע למצב טוב...

והרמה תאמין לי שתרד פלאים...

הבן אדם שאל איך האוטו מנסיון , הוא כותב את מה שהוא קרא באוטו ..

או בכול גליון מכוניות אחר...

תחשוב איך יהיה אם כול אחד יענה על הודעה בהתאם למה שהוא קרא?

 

אתה לא יודע , שתוק! , אתה לא חייב לענות על כול שאלה..

שאני לא יודע , דבר , אני שותק!

וזהו כאן נגמר הויכוח...

[/img]

פורסם
הוא אמר מה שהוא כן יודע, שזה מה שהוא קרא ב"אוטו".

מה רע בזה? לא כולם קוראים "אוטו" ולא ידעו על מה שהוא אמר. מה הבעיה שלכם אם זה שהוא אמר מה שנכתב "באוטו"!?

 

אני יגיד לך , כן זה רע !!

אם כולנו נתחיל לצוטט את מה ששמענו לא נגיע למצב טוב...

והרמה תאמין לי שתרד פלאים...

הבן אדם שאל איך האוטו מנסיון , הוא כותב את מה שהוא קרא באוטו ..

או בכול גליון מכוניות אחר...

תחשוב איך יהיה אם כול אחד יענה על הודעה בהתאם למה שהוא קרא?

 

אתה לא יודע , שתוק! , אתה לא חייב לענות על כול שאלה..

שאני לא יודע , דבר , אני שותק!

וזהו כאן נגמר הויכוח...

[/img]

 

בכל מקרה, מי ששאל רצה גם נתונים טכניים כמו הספק ...

ואותם OWAY נתן לו.

בכל אופן, איך זה שהוא כתב את מה שקרא באוטו בשרשור אחר קשור לכאן בכלל?!

בגל שהוא ענה למישהו משהו שלדעתך לא היה במקום - אתה תקטול אותו בכל ההודעות האחרות שהוא ירשום?

לדעתך זה לא היה במקום תעיר לו וזהו. ולא צריך להיות חריף כזה. ואפשר גם בה"פ.

 

בכל אופן, אני מציע שנסיים אם השרשור הזה.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
קודם כול

תכניים - טכניים

 

צודק - תוקן. :?

 

דבר שני , תזכיר לי בדיוק איזה נתונים טכניים הוא נתן

באומרו "מנוע של הונדה"

מזה אתה מסיק ש...?

 

הנה אני מצטט:

לגבי הספק 185 כ"ס ביצועים נחמדים של 8.5 מ 0 ל 100 ומהירות סופית של 228 קמ"ש

 

תראה, לא ברור לך מה הוא כתב, היית צריך לשאול אותו באותו השרשור למה הוא התכוון כשאמר "מנוע של הונדה".

בכל אופן - קטילות רק מעצבנות ומעליבות ולא תורמות כלום. הוא ירצה להתנגד ובכלל לא יקשיב למה שאתה מנסה להסביר לו, ולא משנה כאן אם אתה צודק או לא.

ולמה צריך לזכור לו את זה עכשיו לכל החיים?!? כל הודעה בפורום שהוא ירשום תזכיר לו את זה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.


×
×
  • תוכן חדש...