Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה רק באמריקה, למה? רפליקות!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוץ מזה שמה שיש בארץ נמצא פה כי או שזה נבנה כאן או שזה נכנס ממש מזמן כי כבר מלא שנים אי אפשר להכניס רפליקה. לא בדיוק בכמויות שיש בחול ואני כבר לא מדבר על זה שבלי קומבינה בטסט השנתי הרכבים האלה בארץ ישבו במחסן.

הינה עוד אחת שנוסעת בארץ על בסיס של אלפא:

75032_102708919799590_6734038_n.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אישית אני נגד העניין של רפליקות, כל עוד זה משהו מסחרי.

בנית רפליקה של קונטש בחצר עם מנוע של שברולט? אחלה, זו אומנות.

קנית רפליקה מוכנה מפס יצור רק כדי להוציא לשכונה את העיניים - סתם חרטא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

צפיתי בסרטון והוא היה נראה לי חשוד - האפשרות של חברה קטנה לייצר רפליקה מושלמת ברמה הזאת בעלות צנועה היא פשוט לא קיימת.

כמות החלקים, הגימור, החומרים, הדיוק בייצור ובהרכבה, מנוע, גיר, צמיגים, מתלים - לא יכול להיות.

 

האתר שלהם כמובן מרשים מאד, אבל חשוד בכך שהוא מרשים מדי - יותר מדי דגמים, אפשרויות, מפרטים נאיביים, שנראה שהועתקו מאתרים אחרים.

http://www.supereplicas.com/

 

בשום מקום אין תמונה של סדנת ייצור או מפעל.

 

לאחר מכן חיפשתי בגוגל Supereplicas Scam והתוצאות לא איחרו לבוא ... לדוגמא -

http://www.ripoffreport.com/r/Supereplicas-Super-Replicas-Exotic-Cars/nationwide/Supereplicas-Super-Replicas-Exotic-Cars-Supereplicas-MONSTER-SCAM-Panama-Nationwide-433132

 

בקיצור, הונאה לא מתוחכמת מדי, אבל פונה בדיוק לפנטזיה של הרבה אנשים, ומתוכם גם יימצאו אלה שיסכימו לפתוח את הארנק.

 

סרטונים אחרים ביו-טיוב מראים איך רפליקות מבוססות פיירו וכו' באמת נראות - כמו משהו שמישהו ייצר בחצר האחורית.

רפליקות מוצלחות מדי - שוב, כנראה נסיונות הונאה.

פורסם

זאת הונאה ללא ספק.

 

לגביי נסיעה בקו ישר, כן, והן גם פונות, אני ראיתי במו עיני וכמעט רכשתי יצירת אומנות שרוב חלקיה הגיעו ממכוניות מדהימות, מערכת היגוי ובלימה של zr 1....

haters will hate

פורסם

למה צריך לחפש בארה"ב, אני בטוח שגם פה, אם תסע לג'נין ותדבר עם האדם הנכון - יסדרו לך יצירת אומנות על בסיס של מתלים אחוריים של BMW סדרה 5, כאלו של מרצדס E מלפנים, מושבים של פורשה פנמרה, מערכת היגוי של יגואר XJR, מנוע וגיר של אודי S8 וחלונות חשמל של לקסוס (בשביל האמינות).

פורסם

זה לא V8 ולא V12 אלא מנוע-שקר-כלשהו. כפי שנכתב - הכל בלוף.

 

בכלל אם הייתי מרכיב רכב קיט או רפליקה בארה"ב לא הייתי מתקין בה מנוע יקר לרכישה ותחזוקה של BMW.

יש היום מנועים בונבונים תוצרת ארה"ב. אנשי האולד-סקול יכולים לבחור ב-HEMI מבית קרייזלר או בלוק-קטן של GM וחובבי השבלול והמודרנה יכולים לרכוש את מרכולתו של מר פורד.

×
×
  • תוכן חדש...