Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במחשב תמונת מסך מרוחה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה natco.

עשיתי גם בדיקה לזיכרון מה אומר?

במידה וזה לא הזיכרון ולא הלוח יש לי גם אחריות למסך 3 שנים בזמנו עשיתי טעות ורכשתי מסך של MAG.

2013-10-20-12h26-Voltage-+3.3V.png

2013-10-20-12h26-Temperature-Core #1.png

2013-10-20-12h26-Temperature-Core #0.png

2013-10-20-12h26-Memory Usage-Memory Used.png

2013-10-20-12h26-Frequency-CPU #0.png

2013-10-20-12h26-Frequency-Bus.png

2013-10-20-12h26-CpuUsage-CPU Usage.png

2013-10-20-12h26-Voltage-VBAT.png

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבדיקה שעשית היא למעבד במאמץ מיוחד (LINEPACK) ולא לזכרונות.

בשביל בדיקת זכרונות יש את memtest86+ , אבל לבצע איתה בדיקה זו חתיכת פרוצדורה.

כמה שאני זוכר צריך להעלות את המחשב דרך הצורב (לא עם מע' הפעלה, דרך הביוס).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

הבנתי תודה לכם.

אני מחר בבוקר אקח את המחשב למעבדה ונראה מה התוצאה.

אעדכן בהמשך מה יצא לבסוף.

שי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

טוב הבטחתי אז מעדכן.

המחשב נשאר יומים בבדיקה ולא נמצא לו תקלה.

אז כנראה זה תקלת מסך.

הקטע שאני אצטרך להשאיר אותו בתחנת איסוף וזה יקח בערך 7 ימים ללא מסך.:|

בנתיים ממשיך לחפש גם מסך חילופי שיעביר לי את הזמן עד שהמסך יחזור מבדיקה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

לא כל כך הגיוני.

אם בזמן המריחות פתחת תפריט והתפריט נראה בסדר, המסך עצמו בסדר.

אם המחשב עצמו נבדק עם מסך אחר והתופעה לא חזרה

כנראה שמדובר בתקלה בחיבור של המסך או כבל דפוק.

 

האם יש לך עוד חיבורים במסך הזה? הייתי מנסה חיבור אחר וכבל אחר.

פורסם

התמונה שעל ה-LCD שמקורה בכניסות מיוצרת ע"י בקר שונה מהתמונה שמצויירת על המסך שמקורה בתפריטים הפנימיים.

 

ע"י הניסוי עם התפריטים שללנו בעיה פיזית בפאנל, ע"י שינוי כניסות (VGA,DVI) אפשר יהיה לאבחן את הבקר הספציפי שכשל.

 

לא קשור לדרייברים, ולא קשור לשום דבר שקשור למחשב, כמו שאמרתי.

פורסם
הבעייה יכולה להיות הן במאיץ הגרפי והן במסך.

 

לפות"ש - באיזה סוג כבל אתה משתמש - DVI או VGA?

 

 

משתמש ביציאת VGA החלפתי לכבל VGA אחר ואני אנסה לראות אם התופעה הזאת צצה שוב.

במידה וכן אנסה למסור אותו לבדיקה בכול אופן יש לי עליו אחריות על המסך.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם מדובר ב - VGA קטנים לדעתי עוד יותר הסיכויים שהבעייה במסך. כפי שזה נראה, ב"מריחות" המסך כאילו נחצה ל-2. נראה לי כמו בעיית זכרון/כתיבה/קריאה של frame buffer.

 

נסה להחליף רזולוציה וקצב עדכון לנמוכים יותר. האם ה"מריחות" נעלמות או משנות צורה? האם הבעייה מתרחשת רק כשהמחשב חם?

:turn-l:
פורסם

כרגע הדלקתי אותו כבר מספר פעמים ואין דבר אז לכן אמתין עוד קצת לראות.

זה קורה שהמחשב קר פעם בכמה זמן בהדלקת המחשב ונעלם לאחר סגירת המחשב ופתיחתו.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

טוב אז התופעה הזאת התחילה לפני שעה שוב.

ברגע שהופיעה התמונה המרוחה בהדלקת המחשב ניסתי ללחוץ על התפריט של המסך וגם אותו לא ראו הוא היה מרוח ביחד עם הצבע הכחול של המסך.

ניסתי להוציא כבל VGA בזמן הבעיה וגם לא פתר את הבעיה.

לאחר שלחצתי על כפתור הסגירה והפתיחה זה חזר למצב רגיל.

לי נראה שהבעיה במסך ואמסור אותו לבדיקה הכי טוב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement


×
×
  • תוכן חדש...