Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב - Ford


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

 

Mondeo.

תוצג ב-07 , בכל הגרסאות (סדאן , 5 דלתות וסטיישן).

 

המנועים:

16V 1.8 , המספק 115 כ"ס.

2.0 16V , המספק 130 כ"ס

2.3 16V , המספק 150 כ"ס.

2.0 טורבו 20V , המספק 180 כ"ס.

2.3 טורבו 20V , המספק 240 כ"ס (יותר חזק מה-2.5 טורבו?! מוזר).

2.5 טורבו 20V , המספק 210 כ"ס.

2.5 טורבו 20V , המספק 300 כ"ס (גרסת ST).

1.6 טורבודיזל 16V , המספק 109 כ"ס.

2.0 טורבודיזל 16V , המספק 125 כ"ס.

2.0 טורבודיזל 16V , המספק 143 כ"ס.

2.2 טורבודיזל 16V , המספק 175 כ"ס.

2.7 טורבודיזל V6 , המספק 207 כ"ס.

 

חלק ניכר מהמנועים נילקחו מ-Volvo ויגואר (שהן בבעלות פורד , למי שלא יודע).

 

 

Galaxy.

יוצג לקראת אמצע 06 , אין עדיין פרטים על היצע המנועים.

 

 

D-MAX & E-MAX.

D-MAX , ימוקם בין ה-C-MAX , לבין ה-GALAXY.

יוצג ב-06.

 

E-MAX , ימוקם מעל ה-GALAXY. יהיו לו 7 מושבים.

יוצג בסוף 06.

מונדיאו.jpg

מונדיאו 2.jpg

מונדיאו סטיישן.jpg

גלאקסי.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

סחתיק על הסקירה אחי, לא הייתי מתנגד לגרסת ה-st.

המונדיאו נראית מאחור כמו מאייבך ומקדימה הוא נראית פלוצווגני למדי.

על הגלקסי אני לא ידבר הכיעור מדבר לבד.

ולמה D-MAX?? זה גניבת שם של הטנדר של איסוזו, אני מקווה שהם לא יעברו על זה בשתיקה

b bo bos bose baaaaaaaaas

פורסם
סחתיק על הסקירה אחי, לא הייתי מתנגד לגרסת ה-st.

המונדיאו נראית מאחור כמו מאייבך ומקדימה הוא נראית פלוצווגני למדי.

על הגלקסי אני לא ידבר הכיעור מדבר לבד.

מסכים - הגלקסי די מכוער. לפחות ביחס לנוכחי שהוא חביב מאוד (יצא לי לסוע בגלקסי TDI , בגרמניה).

 

המונדיאו יפה מאוד , נראית מכובדת. פולקסווגן? לא ממש..

 

תודה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מסכים - הגלקסי די מכוער. לפחות ביחס לנוכחי שהוא חביב מאוד (יצא לי לסוע בגלקסי TDI , בגרמניה).

 

המונדיאו יפה מאוד , נראית מכובדת. פולקסווגן? לא ממש..

 

תודה.

צודק, התבלבתי עם סיאט....אבל גם לפלוצווגן יש מכוניות שקצת מזכירות אותה.

b bo bos bose baaaaaaaaas

פורסם

Mondeo.

תוצג ב-07 , בכל הגרסאות (סדאן , 5 דלתות וסטיישן).

 

המנועים:

16V 1.8 , המספק 115 כ"ס.

2.0 16V , המספק 130 כ"ס

כיום מנוע ה-2 ליטר של המונדאו מוציא 145 כ"ס, קצת מוזר שבדגם החדש הוא יוציא 15 כ"ס פחות.

 

יונתן.

פורסם
כיום מנוע ה-2 ליטר של המונדאו מוציא 145 כ"ס, קצת מוזר שבדגם החדש הוא יוציא 15 כ"ס פחות.

 

יונתן.

גם אני חשבתי כך - עד ששמתי לב שמנוע ה-2.0 (זטק HE , המוכר לנו מהמונדיאו הנוכחית) קיבל מגדש טורבו.

 

עוד יותר מוזר שפורד נשארו עם מנוע ה-1.8 הוותיק ולא מדברים על ה-1.8SCI (הזרקה ישירה) החדש , המספק 130 כ"ס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

השוני הרב במנועים הוא כמו שRS אמר, פורד קיבלו סטוק של מנועים יותר טובים משלהם אז הם שמים אותם בכל אוטו אפשרי.

 

לפי טעמי האוטו יפה, המכירות שלו בגלל תימכור לא נכון שוב לא יצליחו בארץ המאפנה שלנו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
ולמה D-MAX?? זה גניבת שם של הטנדר של איסוזו, אני מקווה שהם לא יעברו על זה בשתיקה

אייל , ממה שזכור לי - רק בארץ קוראים לאיסוזו - די מקס. אם איני טועה בחו"ל הוא נקרא איפון.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אייל , ממה שזכור לי - רק בארץ קוראים לאיסוזו - די מקס. אם איני טועה בחו"ל הוא נקרא איפון.

איפון זה הדגם הקודם!!

b bo bos bose baaaaaaaaas

פורסם

מה זה המנועים האלה?

מנועי הבנזין ירדו ברמה?

2.0 עם 130 כ"ס? כל כך קצת? מה קרה לטכנולוגיה? מה קרה לקידמה? זה מנועים של שנות ה2007 ואילך? ראבאק... מה עם קצת HI-TECHיות? מה עם קצת פיתוחים חדשים?

דווקא בתחום הזה פורד מאכזבים? אפילו כשבידיהם יש את וולבו ויגואר? לא חוכמה להשתמש במנועים מוגדשים לקבלת הספק גבוה/נורמלי... 180 זה כבר לא כזה גבוה בשביל מנוע 2 ליטר מוגדש.. ולא דיברתי על 300 כ"ס... אפשר להתפשר בשביל לקבל גם כוח בסל"ד נמוך (וכמובן שימושי יותר), אבל לא צריך לייצור מנוע אנמי... המכוניות לא נהיות קלות יותר וקטנות יותר... לפיכך צריכים מנועים שיעמדו בדרישות הסטנדרטיות...

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
מה זה המנועים האלה?

מנועי הבנזין ירדו ברמה?

2.0 עם 130 כ"ס? כל כך קצת? מה קרה לטכנולוגיה? מה קרה לקידמה? זה מנועים של שנות ה2007 ואילך? ראבאק... מה עם קצת HI-TECHיות? מה עם קצת פיתוחים חדשים?

דווקא בתחום הזה פורד מאכזבים? אפילו כשבידיהם יש את וולבו ויגואר? לא חוכמה להשתמש במנועים מוגדשים לקבלת הספק גבוה/נורמלי... 180 זה כבר לא כזה גבוה בשביל מנוע 2 ליטר מוגדש.. ולא דיברתי על 300 כ"ס... אפשר להתפשר בשביל לקבל גם כוח בסל"ד נמוך (וכמובן שימושי יותר), אבל לא צריך לייצור מנוע אנמי... המכוניות לא נהיות קלות יותר וקטנות יותר... לפיכך צריכים מנועים שיעמדו בדרישות הסטנדרטיות...

 

רמי

ערב טוב,

 

רמי , הרכב יוצג רק בסוף 06 - תחילת 07! יש עוד מספיק זמן לשינויים..

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...