Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא הוא הזול שבחבורה :)

בקבוק 15 מ"ל הספיק ל-4 חישוקים 17" מבחוץ. נשאר כרבע בקבוק. אקנה יותר בפעם הבאה...

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחפש חלופה זולה יותר לניקוי ג'אנטים , יש לי סונקס אני משתמש בו פעם בחודש ובשטיפות השבועיות אני משתמש בסיטרוס בדילול גבוהה בתוך מיכל ריסוס.

מחפש משהו זול לשימוש שבועי שיעשה עבודה טובה יותר מהסיטרוס.

יש חברה שיושבת בבת-ים ומייצרת חומרי ניקוי לרכבים יש להם דיגריזר ב50-60 שקל לגלון קצת מפחיד להשתמש בחומרים עלומי שם מה דעתכם?

במה אתם משתמשים בניקוי השבועי?

פורסם

APC - יש יותר זול מזה?

בהתחשב בדילול של סיטרוס גם זאת אופציה זולה למדי...

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

אתה שוטף את הרכב שבועית?

תשתמש במים שנשארים בדלי בסוף השטיפה עם ספוג (לא זה שאתה משתמש בו לשטוף את הרכב).

ככה אני עושה בכל שטיפה, אני מאלו ששוטפים את הג'אנטים לאחר ששטפתי את הרכב - ככה יותר נוח לי וככה אני לא צריך חומר מעבר לסבון שנשאר בדלי, בייחוד אם הוא סיטרוס כמו שאומר BETEP - הוא מספיק חזק להוריד לכלוך שבועי / דו שבועי מהג'אנטים

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

תודה רבה על התשובות חברים , אני שוטף שבועית ועוד שאלה קטנה דילול מומלץ לAPC של מגס לניקוי דשבורד ופלסטיקים ברכב הדילול המומלץ הוא 1/10 או שזה אגרסיבי מידי?

כרגע משתמש רק בחומר יעודי לדשבורד של מגס.

ומה בקשר לדיגריזר, גלון ב60 שקל עם דילול של 1/4-5 , מה דעתכם שווה לנסות?

ושוב תודה חברים יש פה אנשים עם ידע מטורף פשוט נהנה לקרוא , נכנסתי לתחום לפני חודשיים בערך והוצאתי כבר 1200 שקל רק בזכות המלצות וניסיון של החבר'ה פה(שווה כל שקל פשוט תענוג איך שהרכב נראה) וזה פשוט לא נגמר :)

עריכה אחרונה על ידי or-a
פורסם

כבר עברתי את ה 4000 ש"ח של מוצרים..לפעמים בא לי למכור הכל כדי לסגור מינוס ;)

 

לדשבורד ונקיון פנימי לרוב אני משתמש ב ONR מדולל 15 מ"ל לליטר בערך.

למה אתה צריך דיגריזר? נקיון פנים המנוע? אני משתמש לזה ב APC מדולל 1:4 בערך או 1:3.

לוקח מברשת שיניים ומשפשף שם את הפינות איפה שצריך להוריד הכל.

Opel Adam S 2017

פורסם

אם כך אז יש לי לאן לשאוף :wink:

רציתי להשתמש בדיגריזר לניקוי של הג'אנטים בדילול נכון , בתא המנוע אני משתמש בAPC בדילול 1/5 עם מברשת דיטיילינג , ואחרי הניקוי עובר עם חומר יעודי לפלסטיק של מגס, עובר ל1/3-4 בהמלצתך. איפה עוד מומלץ להשתמש בדילול הזה ג'אנטים,צמיגים?

פורסם

קניתי Sonax, והתאכזבתי לראות שלא כל הנקודות השחורות ירדו.

השפרצתי, חיכיתי 3-4 דקות, הנוזל הפך לבורדו כהה, שפשפתי עם מברשת ייעודית ושטפתי עם הרבה מים נקיים. הלכלוך הרך ירד, ואולי גם קצת מהנקודות העקשניות, אך לא הכל.

אשמח לייעוץ איך להוריד אותן כליל.

 

wheel_after_sonax.jpg

פורסם

לפעמים יש נקודות שמאוד קשות להסרה

חומר אחר יכול להועיל לפעמים, כמו האיירון ✖, לפעמים פלסטלינה היא הפתרון המתאים.

 

זה עניין של ניסוי וטעיה

M-TECH E46

פורסם

הסונקס אצלי הוריד 90% מהלכלוך, מה שנשאר היו נקודות כאלה בדיוק שהיה קשה מאוד, מאוד, ומאוד להוריד.

מדובר ככל הנראה בלכלוך שיושב שם שנים והתקשה עם החום מהסיבה ומהג'נט עצמו.

תנסה מעבר שני עם החומר, במידה ולא הולך אולי פלסטלינה על החומר הנ"ל יחד עם כפפה ליד (ככה אני עשיתי).

אצלי לצערי זה עזר רק לחלק מהנקודות הנ"ל ועם הפלסטלינה יותר, לא משנה עם איזה חומר ניסיתי, אכן כן גם IRON X בתצורת המשחה.

 

לא ממליץ לגעת בחומרים מסירי שומנים כגון אלו של המטבח, זה עלול להזיק מאוד לג'נט ולצמיגים

Opel Adam S 2017

פורסם

מדובר ככל הנראה בלכלוך שיושב שם שנים והתקשה עם החום מהסיבה ומהג'נט עצמו.

הרכב בן חצי שנה ונסע 14K ק"מ, ועבר ווקס כשהיה חדש, מה שעזר מאוד במניעת הידבקות הלכלוך.

אנסה מעבר נוסף עם יותר חומר ומברשת.


×
×
  • תוכן חדש...