Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה חומר ללכלוך כבד וחבל שתסיים בקבוק על אבק בלמים, הוא נועד להוריד שכבות של אבק או חתיכות אפילו (במקרה שלי, לא ניקו את הג'אנטים אולי שנה), בשטיפות שבועיות אתה יכול גם להשתמש בסבון שאיתו אתה שוטף את הרכב.

לאבק בלמים בד"כ לוקח דיי הרבה זמן להצטבר בכמות גדולה על הג'נט, זה מתחיל בשכבה דקה קלה שקשה לראות ולאחר שבועיים +- זה הופך להיות כבד ומכער את הצבע של הג'נט.

 

לשימוש פעם בתקופה - סונקס

לשימוש שבועי מספיק סבון רכב לעשות את העבודה, עם מברשת קלילה או מטלית מיקרופייבר שזה מה שאני עושה בתקופה האחרונה, סתם להשוואה לא נגעתי בסונקס כבר חצי שנה בערך

Opel Adam S 2017

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים עזרה,

קניתי חומר לניקוי החישוקים (שחורים כאילו צבעו לי אותם בשחור).

 

קניתי משהו ב25 שקל של חברת Turtule וזה בכלל לא עבד. עשיתי לפי ההוראות.

 

חומר מוכח? להעלות לכם תמונה וככה תדעו?

זה מביא לי עצבים :/

פורסם

דובר פה בערך 40 פעם בשרשור על SONAX WHEEL CLEANER, החלטת לרכוש משהו של חברת צב..בעוד 20 ש"ח והיית קונה את המוצר של סונקס.

אתה תעשה לעצמך טובה גדולה אם תעבור אליו.

Opel Adam S 2017

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לרכב שלי אין גאנטים ולכן לא קניתי עד עכשיו מנקה ייעודי כמו IRON X או זה של סונקס,

אבל אני כן לפעמים שוטף רכבים במשפחה ועד עכשיו הייתי משתמש פשוט בסבון סיטרוס או במקרים קשים APC מדולל.

רציתי לדעת האם זה מסוכן להשתמש בAPC על גלגל? יש תועלת לקניית חומרים ייעודים? יש גם את הדיאבלו של CG שזול יותר מהשניים שציינתי.

 

שאלה נוספת - האם מריחת מנזרנזה PL או פוסו לדוגמא על גאנטים, יעזור במניעת לכלוך שמצבר עליהם? בעיקר הקדמיים... או שזה יעזור בניקיון שלהם אחריי היישום?

 

תודה

פורסם

APC זה בסדר גמור, אני משתמש בזה על הפלסטידיפ שיש על הגלגל וזה לא פוגע בזה (מדולל 1:4), מה שכן, זה לא חזק כמו מסיר אבק בלמים אמיתי, יורת נכון כמו ה IRON X או ה SONAX WHEEL CLEANER שזה מה שאני משתמש בד"כ, מבריק את הגלגל יפה.

Opel Adam S 2017

פורסם

אפשר להשתמש עם ironx על כל האוטו,וזה אחלה של חומר אך יקר.

מוריד הרבה מזהמים מהרכב ומקל על ביצוע פלסטלינה, ובכך מפחית גם סווירלים בזמן ביצוע פלסטלינה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ה IRON X במיוחד לניקוי רכבים, זה נראה מוזר לראות רכב "מדמם" אבל זה עושה את העבודה מצויין - ראיתי שהגיע ל PDR+ במשלוח אז אני צריך לגשת לשם להזמין.

Opel Adam S 2017

פורסם

ליאב תודה על התשובה,

וגם כמובן תודה למנע(ה)ל, שמצליח לדרדר את הפורום הזה מפעם לפעם, לא כל נושא שיש בו את המילה גלגל יש להדביק לנעוץ מלפני 20 שנה, בו ננעל את הפורום ונשאיר רק נעוצים על פי דעתך, הוד מלכותך.

פורסם

תודה חשבתי שאתחמק מלקנות תכשיר לג'אנטים כי הרכב חודש וחצי על הכביש, אבל הסיטרוס לא מספיק ומשאיר נקודות עקשניות שלא יוצאות.. וממש לא בא לי לשפשף קשיח יותר ממטלית מיקרופייבר.

פורסם

לא ידעתי אם לשים את זה פה, או בפורום של האחזקה, אז אם לא מתאים אודה לכם אם תעבירו את השרשור לשם...

 

יש לי חלודה נוראית בחלק הפנימי של החישוקי מגנזיום (בחישוק עצמו אם אתם מבינים על מה אני מדבר) וזה בכל הארבעה.

הרכב (ב.מ.וו) בקושי בן שנה וחצי.

 

על מי הייתם ממליצים?

 

תודה!


×
×
  • תוכן חדש...