Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תשתמש בכל המסירי שומנים למינהם, זה יכול לפגוע בג'אנט

אם אין לך גישה לחנות לרכב אתה מוזמן להגיע אליי (איזור נתניה) ולאסוף בקבוק סונאקס (במחיר עלות), אני לא מנסה למכור רק לעזור לחבר פורום

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אל תשתמש בכל המסירי שומנים למינהם, זה יכול לפגוע בג'אנט

אם אין לך גישה לחנות לרכב אתה מוזמן להגיע אליי (איזור נתניה) ולאסוף בקבוק סונאקס (במחיר עלות), אני לא מנסה למכור רק לעזור לחבר פורום

 

סנוקס יש לי אפשרות להשיג הוא יצליח להסיר את הפיח לדעתכם?

פורסם
מחזק את אלי.

איפה ששאר המוצרים כושלים, הבלידרים למינהם מצליחים בקלות.

רק משהו קטן, למה כ"כ חשוב לך לנקות את החלק הפנימי של החישוק? למי איכפת?

החלק החיצוני נראה בסדר גמור.

 

הפריום בלו / הonr מנקים יפה את החלק החיצוני אבל אני אוהב שהגנאט נוצץ גם מבפנים . לא רוצה חצי עבודה

פורסם

תתחדש על הגאנטים! גם אצלי ב 206 היו כאלה. עליתי מ-14" בזמנו וזה שדרוג משמעותי גם בהתנהגות וגם במראה.

בכל אופן, גם אני צחצחתי את שלי לפני ההרכבה. השתמשתי ב Wonder Wheels של Car Plan, ואין סיכוי שהייתי מגיע לתוצאות האלה בלי החומר הזה.

 

מצרף תמונות לפני ואחרי -

attachment.php?attachmentid=431341&d=1437125445

 

attachment.php?attachmentid=431340&d=1437125445

2.jpg

1.jpg

פורסם
תתחדש על הגאנטים! גם אצלי ב 206 היו כאלה. עליתי מ-14" בזמנו וזה שדרוג משמעותי גם בהתנהגות וגם במראה.

בכל אופן, גם אני צחצחתי את שלי לפני ההרכבה. השתמשתי ב Wonder Wheels של Car Plan, ואין סיכוי שהייתי מגיע לתוצאות האלה בלי החומר הזה.

 

מצרף תמונות לפני ואחרי -

attachment.php?attachmentid=431341&d=1437125445

 

attachment.php?attachmentid=431340&d=1437125445

 

אפשר קישור למוצר?

פורסם
סבבה מצוין תודה רבה מיכל אחד הספיק לך?

 

אתה לא באמת משפריץ בכמויות. מספיק לכסות את כל הג'אנט, לחכות דקה לשפשף קצת ולשטוף. לי יש אותו כמה שנים והוא ניקה כבר לא מעט ג'אנטים.

זה חומר חזק מאוד, כפי שכבר אמרו, ורצוי להשתמש בו עם כפפות.

פורסם

uploadfromtaptalk1437627233948.jpguploadfromtaptalk1437627253700.jpguploadfromtaptalk1437627262700.jpguploadfromtaptalk1437627273190.jpg

לבסוף מצאתי באחת החניות באזור , חומר ניקוי לגנטים שיעמוד במשימה.

ריסוס הקפי על כל הגנאט שפשוף והנה התוצאה....

( בתגובה הראשונה שלי עבדתי על שתי הגנטים הצילמתי בערך שעה ולא הגעתי לרבע מהתוצאה הזאת .

פה תוך חצי שעה הכל נגמר

פורסם

אם הבנתי נכון, חומרים ייעודיים כמו Sonax/Iron X משתמשים לעיתים רחוקות יותר כשהלכלוך לא יורד מהג'אנט עם כפפה וסבון שטיפה רגיל לרכב?

עד עכשיו הייתי משתמש כל שבועיים ב-CG Wheel+Rim Cleaner [בכל שטיפה של האוטו]. האם זה מיותר/בזבזני ושטיפה עם סבון לרכב כולל מעבר עם מברשת ייעודת וכפפה יעשו את העבודה באותה מידה?


×
×
  • תוכן חדש...