Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יותר מדי זמן להשאיר את החומר הזה על הג'אנט זה יאכל את זה, גם סונקס ממליצים 5 דק' לכל היותר.

הבקבוק עבר 8 ג'אנטים אצלי ונשאר עוד חצי!

 

זה חומר ששווה להשתמש בלכלוך קשה, כשיש לכלוך קל פשוט תנגבו עם מיקרופייבר פשוטה ודלי מים וסבון (תלכלו קצת את הידיים י'נקבות :p ). באמת שזה קל לוקח לי בדיוק 5-10 דק' עבודה לאחר כל השטיפה לרכב שאני עושה.

או שמקסימום תתחילו עם זה בדלי נפרד במקום להשתמש בשאריות של השטיפת 2 דליים (אם אתם עושים כך).

Opel Adam S 2017

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתם משתמשים רק במיקרופייבר וסבון לרכב שהוא כידוע עדין יותר ממנקה רב תכליתי או חומר ייעודי לגאנטים, איך אתם מנקים את החלק הפנימי?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
יותר מדי זמן להשאיר את החומר הזה על הג'אנט זה יאכל את זה, גם סונקס ממליצים 5 דק' לכל היותר.

הבקבוק עבר 8 ג'אנטים אצלי ונשאר עוד חצי!

 

זה חומר ששווה להשתמש בלכלוך קשה, כשיש לכלוך קל פשוט תנגבו עם מיקרופייבר פשוטה ודלי מים וסבון (תלכלו קצת את הידיים י'נקבות [emoji14] ). באמת שזה קל לוקח לי בדיוק 5-10 דק' עבודה לאחר כל השטיפה לרכב שאני עושה.

או שמקסימום תתחילו עם זה בדלי נפרד במקום להשתמש בשאריות של השטיפת 2 דליים (אם אתם עושים כך).

הפוך גוטה הפוך.

 

מתחילים בניקיון הגאנטים וממשיכים לשטיפת הרכב

פורסם

אבל לא קראת את ההודעה הקודמת שלי?

שוטפים בעדינות בלי זרם מטורף של מים, ואתה ככה לא מלכלך את הרכב לאחר שניקית אותו (אלא אם אתה משתגע עם הצינור).

אני עושה ככה, כיוון והדלי עם השמפו שהשתמשתי בתחילת השטיפה נשאר חצי מלא וחבל לזרוק, אז מעביר אותו על הג'אנטים.

 

וכמו שאמרתי גם מקודם, אם הלכלוך עדין פשוט תעברו עם מיקרופייבר על הג'אנט, קצת רטוב או לח עם דלי וקצת סבון וסיימת.

 

אם הג'אנטים שלך מלוכלכים כהוגן, כבר עדיף לעשות ניקוי בהתחלת השטיפה עם SONAX וכדומה

Opel Adam S 2017

פורסם

תמיד לשטוף את הגאנטים עם שמפו של רכב, גם אם הם נראים נקיים.

כשיש צורך משתמשים בסונאקס /איירון אקס או כל חומר אחר שמתרכב עם המשקעים שמגיעים מהרפידות בלימה (בעיקר הברזל).

 

הרעיון הוא לשמר מצב נקי באופן קבוע, ולא לתת למשקעים מזהמים לשבת על הגאנטים ולהזיק להם (שיתוך, חמצון, או רק הצמדות) עד שמבחינים בהם ונאלצים להשתמש בחומרים אגרסיביים כדי להסיר אותם.

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אני משתמש בשפריצר

שם בתוכו קצת שמפו של דודו גויס עם מים משפריץ על המגנזיום

ועובר עם סמרטוט ככה פעם בשבוע

יוצא תמיד נקי

קשה באימונים קל בים

פורסם

טוב הזמנתי עכשיו את הסונאקס,מקווה שיהיה טוב,בנתיים ננקה עם סבון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יותר מדי זמן להשאיר את החומר הזה על הג'אנט זה יאכל את זה, גם סונקס ממליצים 5 דק' לכל היותר.

הבקבוק עבר 8 ג'אנטים אצלי ונשאר עוד חצי!

 

זה חומר ששווה להשתמש בלכלוך קשה, כשיש לכלוך קל פשוט תנגבו עם מיקרופייבר פשוטה ודלי מים וסבון (תלכלו קצת את הידיים י'נקבות :p ). באמת שזה קל לוקח לי בדיוק 5-10 דק' עבודה לאחר כל השטיפה לרכב שאני עושה.

או שמקסימום תתחילו עם זה בדלי נפרד במקום להשתמש בשאריות של השטיפת 2 דליים (אם אתם עושים כך).

 

להשאיר חצי שעה (?!), את החומר, כל חומר, על הג'אנטים, לא חכם.

צמצם חבר צמצם.

**חצי דקה

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
אבל לא קראת את ההודעה הקודמת שלי?

שוטפים בעדינות בלי זרם מטורף של מים, ואתה ככה לא מלכלך את הרכב לאחר שניקית אותו (אלא אם אתה משתגע עם הצינור).

אני עושה ככה, כיוון והדלי עם השמפו שהשתמשתי בתחילת השטיפה נשאר חצי מלא וחבל לזרוק, אז מעביר אותו על הג'אנטים.

 

וכמו שאמרתי גם מקודם, אם הלכלוך עדין פשוט תעברו עם מיקרופייבר על הג'אנט, קצת רטוב או לח עם דלי וקצת סבון וסיימת.

 

אם הג'אנטים שלך מלוכלכים כהוגן, כבר עדיף לעשות ניקוי בהתחלת השטיפה עם SONAX וכדומה

 

יש לי גרניק הוא לא מכיר את המושג עדינות ;-)

פורסם

פרסמתי בשרשור הג'ולייטה המתעדכן. אצל יעקב אלטר בפתח תקווה יש דוגמיות של חומר של ננולקס לג'אנטים, זה בטח בול אותו חומר של סונקס. זה מגיע בבקבוקון קטן ויספיק לבערך 8 ג'אנטים שלא נוקו כמה שנים טובות. במחיר של 30 שקלים לבקבוקון זה יוצא מאוד משתלם, ממליץ.

 

פורסם

זה חומר ניקוי ליאב, אם אני לא טועה זה אותו הריח של הסונטס, זה כנראה אותו החומר שכאשר משפריצים אותו הוא "מדמם" כשהוא בא במגע עם אבק הבלמים. הבקבוקון אולי באזור ה 200 מ"ל. השתמשתי בו על 4 ג'אנטים שלא נוקו במשך 4 שנים, השפרצתי גם מקדימה וגם מאחורה ועדיין נשאר לי חצי בקבוק. לדעתי המחיר שווה, סונקס עולה באזור ה 50 ש"ח ומספיק לאותה כמות ג'אנטים עד כמה שזכור לי.

 


×
×
  • תוכן חדש...