Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כמעט בטוח שזה מאיזה חומר מסריח ששמו באחד המכוני השטיפה. ניסתי לשפשף עם סקוצ', סבון ומים ויש שיפור קטן. מה גם שזה יקח המון זמן להוריד הכל אם בכלל.

 

למישהו יש פתרון מהיר ויעיל יותר? אני שוקל כבר ללכת להתקין ג'נטים, למרות שתמיד חשבתי שזה מצחיק ברכב כזה.

 

5778aa93-4c25-45b1-96d4-8aa3a339c2cf.jpg 0531f06d-9c35-4dee-9b82-fa311b51f5da.jpg

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ניסיתי עם סקוצ' כי מייקרופייבר וספוג הפלא לא הזיזו לכתם הזה.

 

נכון, יש את זה בהרבה ספארקים. את החומר שהבחור המליץ אין באוטודיפו. השאלה האם יש חומר שאפשר להשיג בארץ שינקה זאת.

פורסם
אני כמעט בטוח שזה מאיזה חומר מסריח ששמו באחד המכוני השטיפה. ניסתי לשפשף עם סקוצ', סבון ומים ויש שיפור קטן. מה גם שזה יקח המון זמן להוריד הכל אם בכלל.

 

למישהו יש פתרון מהיר ויעיל יותר? אני שוקל כבר ללכת להתקין ג'נטים, למרות שתמיד חשבתי שזה מצחיק ברכב כזה.

 

[ATTACH=CONFIG]509631[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]509632[/ATTACH]

א

 

אלה חישוקי ברזל צבועים עם כיסוי פלסטיק לברגים, הצבע שלהם ירד-בעיה מוכרת בדגם. בטח בעזרת המסיר שומנים באדיבות שטיפת הרכב. אין בעיה לפרק ולצבוע מחדש חובבנית או מקצועית עדיין יראה יותר טוב בסוף.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

השחור הזה זה לא כתם, זה הג'אנט שמתחת לצבע הכסוף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

 

התחדשתי ברכב מודל 2015 עם לכלוך עיקש על הג'אנטים-מאין נקודות \גבשושיות שדבוקות על הג'אנטים.

ניסיתי להוריד עם מסיר שומנים,סבון כלים ,אך ללא הצלחה.

 

עברתי על השרשור בנושא ניקיון הגא'נטים,אך לא נראה לי שבמקרה הנ"ל מדובר ב"אבק בלמים"

 

איך ניתן להוריד את זה?

תודה רבה

20180924_101638_resized.jpg

20180924_101655_resized.jpg

20180924_101629_resized.jpg

פורסם

באותו עניין ,

לי יש וולוו 2015 גם עם פגמים בציפוי הג׳נטים - נקודות שחורות על הציפוי (הג׳נט בצבע כסף )

השתמשתי מספר פעמים במנקה ג׳נטים כמו בדוגמא וכעת אני לא יכול להחליט אם הוא גרם לזה

לא נראה לי שג׳נטים של וולוו יכולים לקבל תוצאה כזאת - מה גם שאני שומר על הרכב ...

 

https://www.amazon.ca/Sonax-230200-740-Cleaner-Non-Carb-Compliant/dp/B018S2GXRU

מצטרף לשואל - ושואל כיצד זה יכול להיגרם ?

 

תודה

 

Screen Shot 2018-09-30 at 17.35.29.png

פורסם

נראה כמו לכה שרופה, אני במקומך שם אוטם צבע לג'אנטים כדי שלא יחמיר, ומרחיק את המסיר שומנים מהרכב.

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 


×
×
  • תוכן חדש...