Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במידה ואתה מתכוון לטפח את הרכב אחת לשבועיים, לא רואה סיבה להשתמש במוצרים חזקים.

אני משתמש ב Chemical Guys Diablo Gel, עושה אחלה עבודה.

אני נוסע הרבה והגאנטים נשטפים אחת לשלושה שבועות.

אני לא מחפש מוצר חזק, מחפש מוצר שלא ייפגע בג'נאטים מכיוון שאני לא יודע אם הם סגסוגת או אלומיניום.

ה -

Chemical Guys Diablo Gel מתאים לכל סוגי הג'אנטים? גם סגסוגת וגם אלומיניום?

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איך אני יכול לדעת אם הג'אנטים שלי עם לכה/צבע/אלומיניום? הם מקוריים אך באתר של שברולט רשום חישוקי אלומיניום ובספר רכב רשום חישוקי סגסוגת.

יש תרסיס מסוים שאוכל לקנות ובוודאות יתאים ולא יפגע בג'אנטים?

 

 

 

אני מנקה את הגנטים שלי עם מנקה גנטים של סונקס שעושה עבודה ממש טובה ולא מצאתי משהו דומה בשוק. אם אני זוכר נכון יש להם גם מוצר ששומר על הציפוי .

פורסם

טובים יותר מהסונקס? באמת?

 

תגלה לנו מה יותר טוב מהסונקס לדעתך או שתשמור על זה בסוד, תחסוך בלספר לי על IRONX והמגווירס שלהגיד עליהם שהם יותר טובים זאת שגיאה.

פורסם

אז בוא אתה תספר לנו למה Iron X פחות טוב מהסונקס.

 

מי דיבר בכלל על מגווירס? לא ניסיתי ולא אנסה.

 

לדעתי Iron X, Scholl Rim7, CG DeCon טובים יותר מהסונקס. למה? כי הם נייטרלים מבחינת חומציות, אם לא מפריע לך תבלה עם הסונקס.

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

וגם יקר משמעותית.

ברמת העיקרון,אתה יכול לקחת את הסונקס וגם לרסס על הצבע,נזק זה לא יגרום,הוא פחות חזק מהאיירון X בפירוק מתכות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש עוד חברות כמו NANOLEX וגם ANGELWAX

על בסיס PH NEUTRAL לא פוגעים בג'נט על בסיס

מפרק מתחת וגם יש ממותג שלי PH NEUTRAL

עלות 1 ליטר 120ש+מע"מ

מי מעוניין יקבל דוגמיות ואו ניסיון אצלי בסטודיו

לעשות בדיקה חינם

לפני שנים שנכנסתי RIM 7 לישראל,גם היו

פה חברים שצחקו ממני על מוצר זה,עד שלא

יגע עכשיו לשבחים פה מחלק של חברים שניסו

אותו,לבחירתכם חברים.

http://angelwax.eu/products/uncategorized/absolution/

http://angelwax.eu/products/wheels/bilberryconcentrated/

http://angelwax.eu/products/uncategorized/bilberry/

http://www.nanolex.de/en/products/cleaners/wheel_cleaner_and_iron_remover/

פורסם
אז בוא אתה תספר לנו למה Iron X פחות טוב מהסונקס.

 

מי דיבר בכלל על מגווירס? לא ניסיתי ולא אנסה.

 

לדעתי Iron X, Scholl Rim7, CG DeCon טובים יותר מהסונקס. למה? כי הם נייטרלים מבחינת חומציות, אם לא מפריע לך תבלה עם הסונקס.

 

ממפרקי המתכות, בדרך כלל שמתכוונים לחומרים ״טובים יותר מהסונקס״, מתכוונים לחומרים חזקים יותר מהסונקס.

איירון אקס הוא אמנם חומר לא חומצי, אך הוא אגרסיבי ואין להשתמש בן באופן תכוף.

מה שגם בגדול, לא צריך להשתמש בו יותר מאחת לכמה שטיפות, בניקיון בשוטף - מים וסבון מספיקים.

הסונקס מספק יכולה ניקוי מעולה ובטוחה (שוב, כשמשתמשים בצורה מושכלת), ולמחיר שלו לטעמי אין מתחרים.

 

לגבי חומציות שנמצאת במוצרים אחרים, כמו ההוט רימס של מגווירס, החומר החומצי הפעיל נמצא בריכוז נמוך מאוד וכמעט ואינו מורגש.

החומציות שנמצאת במוצר אחר של מגווירס, wheel brighter, נמצאת בריכוז ענק - חומר שלחלוטין לא הייתי ממליץ להשתמש בו אלא במקרי קיצון רציניים שדורשים אגרסיביות קיצונית.

בכל מקרה יש מקום לכל המוצרים, השאלה היא מה התמורה הטובה ביותר למחיר תוך סיכון נמוך ככל הניתן של הג׳אנט.

"יאללה בירי".

פורסם

לא יודע כמה זה מחיר טוב. אבל אוטוסטור מוכר את IronX בכמעט 100 ש"ח.

לא זול, אבל תכשיר שאין צורך להשתמש בו תכופות.

פורסם

למי שאין מקור מים זמין איזה חומר הכי מומלץ? מתלבט בין הסונקס הזה איירון איקס ובין המגוואוירס הסגול,

אגב אני מניח שצריך כמות של מטליות מיקופייבר רק לגאנטים, כמות גדולה של לכלוך מצטבר שם- אשמח לשמוע ממי שאין לו מקור מים זמין איך אני אמור להבריק חישוקים בצורה הטובה ביותר שאפשר להגיע ללא מקור מים זמין


×
×
  • תוכן חדש...