Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

קניתי גלון למהילה של מקווירס ולהפתעתי הוא לא ניקה את הלכלוך כמו שצריך.

 

לעומת סונקס מוכן לשימוש במיכל התזה שעשה עבודה מעולה

 

האם יש הבדל בין החומרים או שיש בעיה במהילה?

 

האם כדאי להשתמש במברשת?

English cake

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החומר הזה לא עובד כמו הסונקס,הם לא דומים בכלל.

צריך לתת לו לשבת 45 שניות על הגלגל ולשפשף,ואז לשטוף עם הרבה מים.

קח בחשבון שהחומר הנ"ל לא מתאים לכל ג'אנט וצריך לשים לב אחרת הוא משאיר צריבות.

והכי חשוב לא לדלל אותו פחות מ1:4 ולא להשתמש על ג'אנטים חמים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מגווירס מעט יותר חלש מסונקס, עדיין עושה עבודה לא רעה. תעלה את המינון. (ותמתין)

 

בכללית רצוי להמעיט בשימוש בתכשירים לחישוקים. אני בעד לנקות יסודי אחת לחודש/חודשיים

ובשאר הפעמים להשתמש במים וסבון בסוף השטיפה. (מה שנשאר בדלי)

 

חישוקים מטופלים לא מחייבים מאמץ לניקוי- מספיק אפילו מים.

 

מברשת טובה למצבים קשים לאחר שלא ניקית תקופה ארוכה. בשאר המצבים? מספיק מעבר עם מטלית.

פורסם (נערך)

החומר הזה חומצי,צריך להשתמש בו בזהירות רבה כי למרות שהלכה של הגאנט קשה מאד,הוא יכול לגרום לנזק בקלות.

 

הסונקס הוא בכלל מפרק לכלוך על בסיס מתכת ומוסיפים לו גם דגריזר בדילול נמוך{כחלק מהפורמולה המקורית בבקבוק}.

עריכה אחרונה על ידי mikush1
פורסם (נערך)

4.1 זה מינון גבוה. (שכתבתי: תעלה מינון - זה בלי לראות את התגובה שלך)

תנסה לשלב לאחר המתנה מברשת.

 

בכללית, רצוי להמעיט בחומרים לחישוקים. אם שומרים על ניקיון שבועי, גם מים מספיקים.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז אחרי שנה + עם הרכב, סיאט איביזה FR Red Edition אני מעוניין לשמור על הגנטים כמה שיותר אדומים ונקיים. איך עושים את זה? האם יש חומר שמונע לכלוך על גנט או שרק שטיפות קבועות?

1219ba01074e6f502740489b037612f3.jpg

זה מצב מלוכלך.

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

אני משתמש בחומר האדום של Sonax (קישור). ניתן להשיג בארץ.

 

גילוי נאות: אין לי שום קשר לחברת Sonax או למפיצים. משתמש בחומר כשנתיים ומאוד מרוצה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

ליישם אוטם צבע על הג'אנטים.

אולי יעזור לפחות לכלוך להדבק לג'אנט אבל בגדול, כמו שאמרו מעלי, שטיפה עם החומר של SONAX תעזור.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold


×
×
  • תוכן חדש...