Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני משתמש בחומר האדום של Sonax (קישור). ניתן להשיג בארץ.

 

גילוי נאות: אין לי שום קשר לחברת Sonax או למפיצים. משתמש בחומר כשנתיים ומאוד מרוצה.

אז מה הגילוי הנאות פה? ולמה צריך להתנצל כל כך כשאתה ממליץ על מוצר ועוד אחד מוכר במיוחד?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזו מברשת צריך בשביל לנקות המרווח שביו הבורג של הג'אנט לג'אנט עצמו?

מטלית לא ממש מצליח להכנס שם ומאוד קשה להוציא משם לכלוך.

צירפתי תמונה לאזורים הבעיתיים.20160812_173202.jpg

פורסם

לכל מי שרוצה לחסוך, על מסיר שומנים של Cilit כתוב שניתן להשתמש על גלגלי מכוניות, אופניים וכו', עלה לי 12 שקל בשופרסל (טרם ניסיתי).

 

 

 

IMG_20170301_142451.jpgIMG_20170301_142554.jpg

פורסם
לכל מי שרוצה לחסוך, על מסיר שומנים של Cilit כתוב שניתן להשתמש על גלגלי מכוניות, אופניים וכו', עלה לי 12 שקל בשופרסל (טרם ניסיתי).

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]483306[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]483307[/ATTACH]

 

כתוב מכסי גלגלים. לא גלגלים.

הייתי נזהר מאוד!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מקווה בשבילך שאתה צודק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני לא הייתי ממליץ להשתמש בחומרים כאלו , כל גאנט והציפוי שלו.

מסיר שומנים יכול לעשות הרבה נזקים .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האם יש בעיה לנקות את הג'נטים עם מסיר שומנים/סבון כלים?

או שחייבים את כל הסבונים של ה 50 שקל לבקבוק?

 

תודה

 

Sent from my Pixel XL using Tapatalk

פורסם
האם יש בעיה לנקות את הג'נטים עם מסיר שומנים/סבון כלים?

או שחייבים את כל הסבונים של ה 50 שקל לבקבוק?

 

תודה

 

Sent from my Pixel XL using Tapatalk

 

מסיר שומנים ממש לא.

סבון כלים אפשר אבל יש לכלוך שהוא לא יצליח להוריד לדוגמא כל האבק בלמים שכבר "נאפה" על הג'אנט עצמו.

 

יש כמה חומרים שאני הייתי צריך לעבור כדי להגיע לחומר שעובד בשבילי הכי טוב:

 

1. dr.marcus הבקבוק האדום: הוא סבבה לא משאיר אחריו ריח של גוויה אבל גם לא הכי חזק ולא מוריד לכלוך ממש קשה.

 

2. הספריי של turtle wax בקבוק אפור: הוא בהחלט חזק. נותן ריח של גוויה וביצה סרוחה ואתה צריך להיות ממש אמיץ כדי להיות ליד זה כשזה עובד. הוא בהחלט מוריד לכלוך קשה. עד כדי כך שהוא הפך את הקאליפרים שלי משחור ללבן.

 

3. דיאבלו ג'ל של chemical guys בקבוק שקוף וחומר אדום: בהחלט חזק ומוריד טוב אבל יקר ממשששששש.

 

4. meguiars hot rims בקבוק סגול: זה הספריי שעובד בשבילי כרגע הכי טוב. הוא משלב יכולת של להוריד לכלוך ממש קשה וגם אין לו ריח נוראי. והוא גם בטווח המחירים בדיוק באמצע בין שני אלה.

 

5. ??? nanolex wheel cleaner & iron remover בקבוק סגול - עדיין לא ניסיתי אבל הוא אמור להיות ממש טוב ומרוכז מאד. בקבוק קטן של 65 שח אמור להספיק למספר רב מאד של שטיפות וגם יכול להוריד ג'ינג'ים בהגה המקצועית מהצדדים של הרכב. נראה איך יעבוד נעלה לפה review :-D

 

ובלי קשר לחומרים אם אתה לא רוצה לבזבז יותר מדי. ולתת לך את ה edge הזה עוד טיפה אז כנס להום סנטר ותקנה מברשת קטנה (תעטוף את הברזל עם איזו) ואז אתה יכול לנקות הרבה יותר טוב את הגלגלים. כי לרסס זה לא מספיק. תנסה ותראה 8)

פורסם
מסיר שומנים ממש לא.

סבון כלים אפשר אבל יש לכלוך שהוא לא יצליח להוריד לדוגמא כל האבק בלמים שכבר "נאפה" על הג'אנט עצמו.

 

יש כמה חומרים שאני הייתי צריך לעבור כדי להגיע לחומר שעובד בשבילי הכי טוב:

 

1. dr.marcus הבקבוק האדום: הוא סבבה לא משאיר אחריו ריח של גוויה אבל גם לא הכי חזק ולא מוריד לכלוך ממש קשה.

 

2. הספריי של turtle wax בקבוק אפור: הוא בהחלט חזק. נותן ריח של גוויה וביצה סרוחה ואתה צריך להיות ממש אמיץ כדי להיות ליד זה כשזה עובד. הוא בהחלט מוריד לכלוך קשה. עד כדי כך שהוא הפך את הקאליפרים שלי משחור ללבן.

 

3. דיאבלו ג'ל של chemical guys בקבוק שקוף וחומר אדום: בהחלט חזק ומוריד טוב אבל יקר ממשששששש.

 

4. meguiars hot rims בקבוק סגול: זה הספריי שעובד בשבילי כרגע הכי טוב. הוא משלב יכולת של להוריד לכלוך ממש קשה וגם אין לו ריח נוראי. והוא גם בטווח המחירים בדיוק באמצע בין שני אלה.

 

5. ??? nanolex wheel cleaner & iron remover בקבוק סגול - עדיין לא ניסיתי אבל הוא אמור להיות ממש טוב ומרוכז מאד. בקבוק קטן של 65 שח אמור להספיק למספר רב מאד של שטיפות וגם יכול להוריד ג'ינג'ים בהגה המקצועית מהצדדים של הרכב. נראה איך יעבוד נעלה לפה review :-D

 

ובלי קשר לחומרים אם אתה לא רוצה לבזבז יותר מדי. ולתת לך את ה edge הזה עוד טיפה אז כנס להום סנטר ותקנה מברשת קטנה (תעטוף את הברזל עם איזו) ואז אתה יכול לנקות הרבה יותר טוב את הגלגלים. כי לרסס זה לא מספיק. תנסה ותראה 8)

תודה על התשובה המפורטת ☺️

 

Sent from my Pixel XL using Tapatalk

פורסם
תודה על התשובה המפורטת ☺️

 

Sent from my Pixel XL using Tapatalk

 

שמחתי לעזור!

 

בוא נראה עוד תגובות של ניסיון של אחרים עם חומרים אחרים :)


×
×
  • תוכן חדש...