Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה מעניין.

קיבלתם לייק.

אשמח להצעת מחיר לצביעה של 4 חישוקים בגודל 17", ניתן לראות אותם כאן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?545100-%D7%99%D7%A9-%D7%98%D7%A2%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%98%D7%95%D7%A3-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D&p=4534450&viewfull=1#post4534450

 

למען ההגינות אספר שלפני כמה ימים צבעתי את החישוקים שלי עם plastidip, כ"כ אהבתי את התוצאה ששוקל לצבוע "על אמת", הכל תלוי במחיר.

"יאללה בירי".

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נראה מעניין.

קיבלתם לייק.

אשמח להצעת מחיר לצביעה של 4 חישוקים בגודל 17", ניתן לראות אותם כאן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?545100-%D7%99%D7%A9-%D7%98%D7%A2%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%98%D7%95%D7%A3-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D&p=4534450&viewfull=1#post4534450

 

למען ההגינות אספר שלפני כמה ימים צבעתי את החישוקים שלי עם plastidip, כ"כ אהבתי את התוצאה ששוקל לצבוע "על אמת", הכל תלוי במחיר.

קראתי את השרשור, עבודה מרשימה ביותר!

 

אני מניח שהכיוון הוא אפור כהה מט.

המחיר משתנה אם אפשר להשיג את הצבע בארץ או להזמין מחול.

אם אתה יודע איזה גוון ral תואם למה שאתה רוצה ואוכל למצוא אותו במצבעות זה יזרז את העניין.

 

לגבי המחיר, הכל רשום באתר http://www.powdercoat.co.il/#!-/c234w

שים לב שיש מחיר להכנה (ניקוי חול וout gas) ומחיר לצבע.

 

ותודה על הלייק :o

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צביעה באבקה זה פיתרון מעולה, ולדעתי המחירים באתר למעלה כדאיים (מבלי להכיר את העסק) השאלה אם זה כולל גם ניקוי חול לפני צביעה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
צביעה באבקה זה פיתרון מעולה, ולדעתי המחירים באתר למעלה כדאיים (מבלי להכיר את העסק) השאלה אם זה כולל גם ניקוי חול לפני צביעה.

תודה ושים לב שבדף המחירים יש גם עלות להכנה וגם לצביעה.

חשוב לי לציין שאנחנו עושים ניקוי חול וגם תהליך הכנה שנקרא out gas שמטרתו לנקות את הנקבוביות של המתכת (קיים בעיקר ביציקות) ומונע התנפחות של הצבע בהמשך.

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80

פורסם

יצאתי מבולבל.

התחום חדש לי לחלוטין, אשמח לדעת מה ההבדל בין הדו רכיבי לאחיד מבחינת מראה, והאם יש הבדל בעמידות.

אם אפשר תמונות/המחשה, יעזור לי מאוד.

בנוסף, זמן משוער לעבודה.

"יאללה בירי".

פורסם

לא ראיתי אזכור לדו רכיבי אז אני לא בטוח שאני מבין את השאלה, מניח שהתכוונת לצביעה באבקה.

אם כן, באבקה לא ניתן להגיע לגימור מראה כמו שאפשר בצבע רגיל, אך מגיע לרמה של רוב המצבעות הטובות.

ולגבי עמידות, אין מה להשוות, שמיים וארץ.

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני מחפש חומר לג'אנטים שלי, הם בצבע שחור ויש פלסטיק באמצע שהוא כמו קאפה שמכסה

את הברגים של הג'אנט. אני צריך חומר שלא יפגע בג'אנט ולא בפלסטיק.

כי הבנתי שמרססים את החומר על כל הג'אנטים טוב טוב,ורוב הליכלוך יורד עם החומר ואת השאר מורידים לבד כבר.

אז שתרסיס לא יפגע בצבע של הג'אנט.

 

זה הג'אנט:

eedeyzxg1jxm.jpg

 

תודה לעוזרים

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

אין חומר ניקוי שמסתפק בריסוס ושטיפה בלבד.

בכל חומרי הניקוי תצטרך גם את תהליך השפשוף עם מברשת, ספוג או מיקרופייבר.

החומר נועד למקרים בהם השפשוף אינו מספיק.

מכיוון שכך, אני לא משתמש בחומר בכלל, פשוט דואג לנקות בתדירות כזו שמונעת אפיה של הליכלוך.

זה עובד מצויין שנים.

לצערי, כל החומרים אכזבו עד כה.

אשמח מאוד ללמוד על חומר שחוסך את תהליך השפשוף.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בכדאי להוריד לכלוך מחישוקים בלי צורך (כמעט) לשפשף, צריך ציפוי/הגנה קבועה כמו C4 למשל.

 

אבל במידה ולא תקפיד על ניקוי קבוע -גם אחרי הגנה כזו, הפיח/אבק הבלמים "יתבשל" בחום

שנוצר בגלגלים ושוב תתקשה לנקות אותם.

פורסם

תודה רבה על התגובות המפורטות, אני יודע את זה ומודע לכך שבנוסף לחומר

חשוב מאוד לצחצח טוב טוב את הג'אנט עם כפפה או מברשת.

אבל בכל זאת, יש חומר טוב לג'אנט שלי שמשהו יכול להמליץ?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

סונקס

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הסונקס לא שורף כלום אם משתמשים בו לפי ההוראות. אם תשאיר אותו על הג'אנט יותר מדי זמן כנראה שיגרם נזק, פשוט לעשות לפי ההוראות.

 


×
×
  • תוכן חדש...