Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בוא נחליט שאתה קודם בודק מה אתה אומר. clear coat הוא המושג המקצועי בעולם למה שאנחנו קוראים פשוט לכה. הוא לא עמיד יותר מלכה איכותית לרכב. יש מספר סוגים לקליר קוטים, כאשר יש שעמידים יותר ויש שפחות.

 

בוא נחליט שאת שיעורי הבית שלי עשיתי.

מצד אחד אתה אומר שclear coat של החישוקים לא עמיד יותר מה cc של הרכב, ככה שה cc הוא אותו הדבר.

מצד שני אתה אומר שיש כאלה שעמידים יותר, וכאלה שעמידים פחות.

אז בוא ותסביר לי בבקשה את הסתירה במשפט שלך.

"יאללה בירי".

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, סתם לחדש שלך משהו לגבי עמידות של ג'אנטים מקוריים.

צביעת של ג'אנט מגנזיום(חישוקים oem), מתבצעת בתהליך שנקרא powder coating , צביעה שמתבצעת בתהליך אלקטרוסטטי.

ציפויים שעברו powder coating במפעל, הם הרבה יותר עמידים לשריטות, כימיכלים, מזג אוויר, וכל מה שיכול לגרום לג'אנט לההרס.

"יאללה בירי".

פורסם

מה שאמרתי לא סותר אחד את השני. אין שום דבר יוצר דופן בציפוי של הג'אנטים. אם הוא בCC אם השקיעו אז מדובר על חומר עמיד יותר, אם ג'אנט זול אז פחות. עדיין אין הבדל בין CCשל ג'נט לזה של הרכב.

 

ציפוי אבקה הוא עולם שונה לחלוטין מCC, מדובר על התזה של אבקה טעונה חשמלית לאובייקט שטעון מטען חשמלי הפוך מזה של האבקה. אין קשר בינו לבין CC שהיא תערובת חומרים שמגיבים כימית זה לזה.

 

אני בטוח שישנם ג'אנטים שלא מצופים כלל ויש שמקבלים ציפויים אחרים כמו אלומיניום מחושל עם הארד אנודייז.

 

בגדול, תחליט אם מדובר על ציפוי אבקה או CC, וגם אז אתה מכליל החלטה רבתי, כי לא כולם משתמשים באותם חומרים. מה שבטוח שעדיין לא חידשת לי כלום.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם

חדש בפורום הדיטיילינג ואשמח להכוונה ועזרה.

שמי שמעון ויש לי נכון להיום מיצובישי לנסר 2008 בצבע שמפניה.

הרכב נכון להיום במצב סביר מינוס. לצערי בחודשים האחרונים כמעט ולא נגעתי בו והוא רק התדרדר.

היום הייתי בשטיפה ידנית מלאה ושמתי לב שהגאנטים לא נשטפים. יש עליהם חומר שחור שכאילו נכנס לגאנט עצמו.

לדעתי זה שילוב של שאריות הרפידות ושתן של כלבים.

אשמח להכוונה של חומר חזק ומספי טוב שיכול לעזור לי לפתור את הבעיה הנ"ל.

 

כמו כן אשמח להכוונה למוצרי ניקוי כללים לרכב עצמו. (סבון, מטליות, ספוגיות, ספריים לפלסטיקה אם נחוץ והיות ואני בעל כלב עם שיער נושר בצבע שחור משהו לריפודים הבהירים שיוציא שיערות ושאריות של ריר של הכלב)

 

בברכה

שמעון

2014-06-29 10.12.26.jpg

2014-06-29 10.12.22.jpg

2014-06-29 10.12.05.jpg

2014-06-29 10.12.01.jpg

2014-06-29 10.11.57.jpg

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

האבק רפידות משאיר לכלוך רב שלא יורד עם סבון רגיל,ולכן יש להשתמש במוצרים ייעודים.כדי להוריד את הג'יפה מהג'אנטים בצורה טובה יש להשתמש בחומר לניקוי ג'אנטים. ישנם חומרים שמכילים אמוניה או חומצה שהם פחות "בריאים" לצבע ולא מומלץ להשתמש בהם בשימוש קבוע. לשימוש של פעם ב, זה בסדר. יש חומרים יקרים יותר שהם לא מזיקים לצבע,וללא חומצה ויקרים יותר ניתן לרכוש באתרים בחו"ל.

תכשיר לניקוי

החומר שנתתי בקישור מכיל חומצה,לא מומלץ לשימוש קבוע(כמו פעם בשבוע) בשביל לתת "בוסט" ניקיון טוב הוא מעולה.

מה שאני עשיתי אצלי,וממליץ גם לך:

לנקות טוב את הג'אנטים עם הרבה מים וסבון לרכב

להשתמש בתרסיס לניקוי ג'אנטים:לרסס בנדיבות בתוך החישוק,ומחוץ.לאחר דקה-שתיים לקחת איזה מטלית מיקרופייבר(יש גם מברשות לניקוי בתוך החישוק) ולשפשף טוב טוב עם מים בכל החלקים והפינות. לשטוף עם הרבה מים לאחר הניקוי. לא להשאיר את החומר על הג'אנט מעל 5 דקות,זה עשוי להזיק ללכה ולצבע הג'אנט, לעבוד עם כפפות כדי לא להזיק לעור הידיים.לעבוד ג'אנט אחד בכל פעם,לא לרסס את כל הארבע ולנקות.

בשלב זה זה נקי ויפה.

האקסטרה:

אחרי החומר ניקוי,לשטוף עם מים ולבצע ניקוי בעזרת פלסטלינה עם הרבה חומר סיכוך(שמפו לרכב,ONR) לנקות בכל המקומות והפינות ללוש את הפלסטלינה לעיתים תכופות,להחליף פלסטלינה במידת הצורך(שהיא כבר שחורה מאוד). לשטוף עם מים. לבצע "אטימה" לצבע. ישנם ווקסים/אוטמי צבע מיוחדים לג'אנטים העמידים בפני חום רב,לכלוך והתנאים הקשים שהם עוברים. אני משתמש בחומר הזה.

החומר הזה,שהוא בעצם אוטם צבע לג'אנטים מקנה ברק,ומונע הדבקות אבק הרפידות לג'אנט ומאפשר ניקיון קל ונוח. בעזרתו אני מנקה את הג'אנטים רק עם מים,וכל הלכלוך יורד כלא היה! בעזרתו אני מנקה את הג'אנטים עם חומר ייעודי לניקוי ג'אנטים רק פעם בחצי שנה,ושוטף כל שבוע שבועיים.

לגבי שאר החומרים, אני צריך לדעת מה התקציב שלך.

בכללי,אני ממליץ מאוד על תכשיר להגנת הפלסטיק קארפלאן פלאש דאש הוא מעולה,זול וחסכוני ועושה את העבודה. יש לי חומרים לפלסטיק יקרים ואני לא מרוצה מהם כמו שאני מרוצה מהקארפלאן. בעל ברק גבוה,לא שומני ומריח טוב.

 

תציץ כאן,תראה מוצרים ומחירים, אם יש לך שאלות תרגיש חופשי לשאול.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

קודם כל תודה רבה

אזמין את הספריי לפלסטיק ואת הנוזל לג'אנטים.

בקשר לחומר האוטם יש מהיכן לקנות אותו בארץ? או ששוה רק להזמינו מאנגליה?

בקשר לכל השאר תסלח לי אבל אני לא בקיא במיוחד.

בחנות שהבאת לי מצאתי כל כך הרבה מוצרים שאין לי מושג מאיפה להתחיל.

חשבתי על זה:

http://www.autostore.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%98-%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A9-%D7%A6%D7%91%D7%A2-Meguiar-s-BS.html

שכביכול כול בתוכו הכל. אבל אני לא יודע אם צריך את כל זה.

אתה יכול להסביר לי מה זה פלסטלינה? ONR?

אני משתמש על זה רק בג'אנטים או גם בשטיפה של שאר הרכב?

כמו כן, מה מומלץ לריפודי בד בצבע קרם לרכב? בעיקר לשטיפת כתמים שנוצרו בגלל הכלב במושב האחורי.

תקציב אני לא רוצה לקפוץ הרבה מעל הפופיק והמוצרים שנתת לי מספקים אותי מבחינת מחירים.

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

המוצר שנתת קישור אליו זה קיט עם מוצרים נוספים. בגדול,אני לא חובב חברת מגווירס,ולא חובב בכלל של קיטים. קיטים יקרים משמעותית מרכישת מוצרים נפרדים.

בקיט יש פוליש, אתה מתכוון לבצע פוליש? אתה יודע לבצע פוליש? אם התשובה לא,אז כבר תרד מנושא הקיט המדובר.

בקשר לאוטם של הג'אנטים, הוא לא נמכר בארץ,מדובר במוצר מצויין ומחיר מצויין.

אציין את המוצרים שאתה הכי צריך במחיר הכי שפוי מבלי לרדת ברמה:

 

*שמפו מסטר פינק- מקציף ומנקה מעולה בדילול נכון מספיק להרבה שימושים. 45 ש"ח. קישור

*או שמפו סונקס- שמפו פשוט,בלי תחכום ותאכלס עושה את העבודה. 25 ש"ח. (השתמשתי בו לא מעט והייתי מאוד מרוצה) קישור

*תכשיר ניקוי ג'אנטים-45 ש"ח קישור

*קארפלאן-תכשיר הגנה על חלקי פלסטיקה ברכב כולל פלסטיקה חיצונית קישור

*מטלית לניקוי כללי: יכולה להיות לחלקי פלסטיקה ברכב,ניגוב לאחר ביצוע פלסטלינה,או "באפינג"(ניגוב) האוטם צבע מהג'אנטים. 12 ש"ח קישור

בגדול,המוצרים שהמלצתי עליהם הם מעולים ובמחיר משתלם מאוד.

הערות:

פלסטלינה-חומר כשמו הוא,פלסטלינה כמו של הילדים, רק למטרה אחרת. הסרת מזהמים שנדבקו על פח הרכב שלא יורדים בשטיפה. ממליץ לרכוש פלסטלינה סינית באיביי, תעשה אותה העבודה ברבע(אם לא יותר) מחיר. קישור 19 ש"ח. ממליץ כבר לקנות זוג. (יתבזבז הרבה על הג'אנטים,בנוסף בטח מצב הרכב לא מזהיר וגם שם יש עבודה רבה) פלסטלינה בארץ תהיה יקרה משמעותית,יש כאלה ממותגות ולפי דעתי לא כדאי,תלך על הסינית.

ONR, יש לו כמה הגדרות והרבה שימושים.הוא יכול לשמש כשמפו לרכב,כקוויק דיטיילר,חומר סיכוך לפלסטלינה,חומר לשטיפה ללא מים ועוד הרבה שימושים.בתור שמפו הוא לא זול,לא הייתי ממליץ לך לרכוש אותו כרגע בשלבי ההתחלה.

לגבי הריפודים,צריך לראות תמונות כדי להבין באיזה חומרת נזק מדובר,ולפי זה להתאים את החומרים.

מציע לך לבצע חיפוש מעמיק בנושא:פלסטלינה,שטיפה,ניקוי ג'אנטים,מטליות מיקרופייבר כדי שתבין איך לעבוד נכון עם החומרי ניקוי בצורה מיטבית.

בנוסף אם אתה מעוניין לרכוש מטליות מיקרופייבר, כפפות מיקרופייבר לשטיפת הרכב באיביי במחירים מצחיקים אשמח לשלוח לך קישורים.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם (נערך)

וואו! תודה רבה על ההסבר המפורט.

בעברי בצעתי פעם אחת פוליש ווקס ולי זה לא היה פשוט.

השאלה אם אפשר להסתדר בלי זה? רק פלסטלינה תספיק? קראתי פה בכמה פוסטים שצריך לאחר מכן למרוח ווקס.

אזמין את כל מה שהמלצת לי עליו.

בקשר לכפפות ומטליות מיקרופייבר לעתיד אשמח לקישורים.

בקשר לתמונות של הריפודים אעלה מחר כשאצלם אותם.

שוב המון תודה על העזרה.

בברכה

שמעון

עריכה אחרונה על ידי sh1506

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

חשוב חשוב חשוב לעבוד עם כפפות גומי החזקות או עם כפפות עבודה

יום שישי האחרון למדתי את זה על בשרי נחתכתי מהמכסה של הדיסק בג'אנט, המון דם...

פורסם

את המוצר הספציפי הזה אני לא ניסיתי, אך אני ממליץ לוותר על המברשת שלהם, זו הקונית לפחות. אומנם היא זולה יחסית, אבל לאחר כ10-12 שטיפות אצלי היא החלה להחזיר נשמתה לבורא.

הסיבים איבדו מיכולתם, ונראים מעוכים למדי, כאילו המברשת איבדה מהנפח שלה, מה שיותר מציק הוא ששלד הברזל המסולסל, פשוט נחלש ברמה שאני מפעיל ולו את הלחץ העדין ביותר, המברשת מתקפלת לצד הנגדי- וחוזר חלילה . כנראה שאין מנוס מלרכוש את הדייטונה.

M-TECH E46

פורסם
חשוב לעבוד עם כפפות גומי החזקות או עם כפפות עבודה

יום שישי האחרון למדתי את זה על בשרי נחתכתי מהמכסה של הדיסק בג'אנט, המון דם...

לא בטוח שזה היה מונע את הפציעה. אני יותר מדבר על חשיפה למגע עם חומרים חזקים, נזקים גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. ממליץ לעבוד עם כפפות (לטקס או ווניל כמו שאני משתמש) כל הזמן כולל בשטיפה.

ממליץ על

CarPlan Wonder Wheels

מניסיון:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?493430

החומר הזה מאוד מאוד חזק,יתכן שהוא יכול לעזור מאוד לפותח השרשור,אבל מכיוון שאיני בטוח בעמידות שלו מול הלכה והצבע לא המלצתי עליו.

ממליץ לוותר על המברשת שלהם, זו הקונית לפחות. אומנם היא זולה יחסית, אבל לאחר כ10-12 שטיפות אצלי היא החלה להחזיר נשמתה לבורא.

הדייטונה יקרה ושלא בצדק. בנוסף ברשותי המברשת קארפלאן לג'אנטים המחודדת ב25 ש"ח,היא אצלי כבר כמעט שנתיים וחצי ועדיין מתפקדת יופי. לא שורטת,עדינה ועושה אחלה עבודה.

sapancool, לגבי הווקס אני כמעט בטוח שהוא מתאים לג'אנטים מט. מוצר טוב מתאים לא רק לדבר ספציפי.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אז נפלתי על אחת תקולה? זה לא מסתדר לי. יכול להיות שבמחיר שלה שווה לתת לה הזדמנות נוספת.

מישהו נוסף יכול לחוות דעה בבקשה?

M-TECH E46

פורסם

לגבי הריפודים,צריך לראות תמונות כדי להבין באיזה חומרת נזק מדובר,ולפי זה להתאים את החומרים.

 

שלום

להלן מצורפות תמונות של הריפודים ברכב.

למקרה וזה חשוב ולא מובן מהתמונה אז הריפודים הם בצבע קרם בהיר.

בברכה

שמעון

2014-06-30 18.24.22.jpg

2014-06-30 18.24.22.jpg

2014-06-30 18.24.26.jpg

2014-06-30 18.24.34.jpg

2014-06-30 18.24.44.jpg

2014-06-30 18.24.51.jpg

2014-06-30 18.25.02.jpg

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 


×
×
  • תוכן חדש...