Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן

כן זה לפני ניקוי.

השאלה היא איזה חומר מומלץ בשביל לנקות את הכתמים הללו?

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם (נערך)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?533745-מחפש-חומר-חלופי-ל-Chemical-Guys-All-Clean

כל אחד מהם עשה את העבודה באופן מושלם.

 

השתמשתי בכולם,אישית מעדיף חומרי ניקוי פחות אגרסיביים (ביתיים) בגלל רגישות גבוה לריחות חריפים.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי חברים יש לי סקודה פאביה עם גאנטים מגנזיום הבעלים שלפני כנראה שניקה אותם עם חומצה או לא יודע מה אבל הם מאוד עכורים ללא טיפת ברק ומלאים בשריטות אני אוהב את הדגם של הגאנט ולא רוצה להחליף הייתי רוצה לחדש אותם אבל אני לא בדיוק עם הידיים והסבלנות לעשות את זה לבד .. מכירים מקום בחיפה והסביבה שמחדשים גאנטים? ומה אמור להיות הסדר גודל של מחיר? תודה רבה:)

פורסם

מומלץ שתעלה תמונה.

בגדול, כנראה שהלכה נאכלה לחלוטין ואתה תצטרך צביעה מחודשת, בכך סטאס לא יכול לעזור לך, הוא דיטיילר.

למזלך, צביעת ג'אנטים וחידושם הוא לא עסק יקר כ"כ.

"יאללה בירי".

פורסם

אני ישתדל להעלות תמונה היום יותר מאוחר אבל בכל אופן הבנת אותי כי הלכה אכן נאכלה אין לגאנט טיפה של ברק על סיחים ( אם אני צודק בשם ) ולדעתי נדרשת צביעה מחדש של הגאנט .. ידוע לך אולי מה סדר גודל של מחיר של עבודה בסגנון?

פורסם

אלעד,

 

לצביעה מחדש מומלץ לצבוע באבקה (גילוי נאות: בעל עסק לצביעה אלקטרוסטטית).

כדי שצבע יעמוד בכל תחלואות הכבישים (אבנים וחצץ שקופצים אליו מהכביש) מומלץ לעשות צביעה איכותית.

 

אם תרצה באתר יש את כל המידע כולל המחירים www.powderoat.co.il

 

ובמה שתחליט שיהיה בהצלחה :)

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80

פורסם
אלעד,

 

לצביעה מחדש מומלץ לצבוע באבקה (גילוי נאות: בעל עסק לצביעה אלקטרוסטטית).

כדי שצבע יעמוד בכל תחלואות הכבישים (אבנים וחצץ שקופצים אליו מהכביש) מומלץ לעשות צביעה איכותית.

 

מחזק מאוד!

צביעה אלקטרוסטטית תהיה עמידה ואיכותית הרבה יותר מצביעה "רגילה".

אי אפשר בכלל להשוות בין השיטות... שמיים וארץ.

 

כמובן שגם המחיר יהיה בהתאם..

פורסם
הוא שכח c בשם האתר. זה powdercoat.Co.Il

צודק.

תודה על התיקון!

יש גם דף פייסבוק http://www.facebook.com/customcoat

 

ולגבי המחיר, הוא לא יותר גבוה מצביעה רגילה במקום איכותי. (כמובן לא מתקרב לצביעה בבית אבל...)

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80


×
×
  • תוכן חדש...