Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מה זה חומר חזק שגם לא יפגע בחישוקים? אם הוא חזק

בטווח ארוך הוא כן יפגע.

 

נסה את CG

יש להם את הכחול סגול שלדעתי חלש אבל יעיל.

יש לי רבע בקבוק אתה יכול לקחת אותו במחיר מגוחך.

 

אם תוכל להשיג את איירון X? זהו חומר משובח שלא פוגע בחישוקים.

 

לדעתי לא קיים שום חומר על פני היקום שינקה את החישוקים על על ידי "זבנג וגמרנו"

הדבר תלוי באופן שמירת החישוקים לאורך זמן, שכולל ניקיון שוטף של כלל הרכב.

זהו הדבר היחיד שיבטיח לך חישוקים\טסות\רכב נקי ושמור תמיד.

 

קח בחשבון שגם אחרי ציפוי אפילו הטוב ביות - חייבים לשמור על ניקיון באופן קבוע.

כי פיח וחום גבוה זה מתכון בטוח לאפיית עוגה שרופה שקשה לגרד אותה מהתבנית.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם
מה זה חומר חזק שגם לא יפגע בחישוקים? אם הוא חזק

בטווח ארוך הוא כן יפגע.

 

נסה את CG

יש להם את הכחול סגול שלדעתי חלש אבל יעיל.

יש לי רבע בקבוק אתה יכול לקחת אותו במחיר מגוחך.

 

אם תוכל להשיג את איירון X? זהו חומר משובח שלא פוגע בחישוקים.

 

לדעתי לא קיים שום חומר על פני היקום שינקה את החישוקים על על ידי "זבנג וגמרנו"

הדבר תלוי באופן שמירת החישוקים לאורך זמן, שכולל ניקיון שוטף של כלל הרכב.

זהו הדבר היחיד שיבטיח לך חישוקים\טסות\רכב נקי ושמור תמיד.

 

קח בחשבון שגם אחרי ציפוי אפילו הטוב ביות - חייבים לשמור על ניקיון באופן קבוע.

כי פיח וחום גבוה זה מתכון בטוח לאפיית עוגה שרופה שקשה לגרד אותה מהתבנית.

 

אתה מתכוון לזה:

 

http://www.cleanyourcar.co.uk/engine-and-exterior/carpro-iron-x-ls-fallout-remover-500ml/prod_1352.html

פורסם (נערך)

מה לגבי החומר הזה,

britemax iron max

http://www.i4detailing.co.uk/cgi-bin/sh000001.pl?WD=iron&PN=britemax-iron-max-cleaner-and-iron-remover%2ehtml#aBX127

 

ופה יש ניסוי של 4 חומרים לניקוי ג'נטים,

בינהם נמצא Iron.X LS שקיבל את הדירוג הכי גבוה בניקיון (אבל לא בריח).

 

דרך אגב, הוא מומלץ לשימוש בכל שטיפה שבועית ?

עריכה אחרונה על ידי ChaoscripT

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם
מישהו?

 

כבר אחרי שעה אתה שואל, מישהו? אין לך סבלנות? לא מנומס.

 

זוהי גרסה חדשה ללא ריח. אבל אותה נוסחה (מנצחת) פחות או יותר.

מי שמכיר את הליין הישן? יודע שמדובר על מוצר מעולה -אבל עם ריח בלתי נסבל של ביוב.

 

בהצלחה.

פורסם
מה זה חומר חזק שגם לא יפגע בחישוקים? אם הוא חזק

בטווח ארוך הוא כן יפגע.

 

נסה את CG

יש להם את הכחול סגול שלדעתי חלש אבל יעיל.

יש לי רבע בקבוק אתה יכול לקחת אותו במחיר מגוחך.

 

אם תוכל להשיג את איירון X? זהו חומר משובח שלא פוגע בחישוקים.

 

לדעתי לא קיים שום חומר על פני היקום שינקה את החישוקים על על ידי "זבנג וגמרנו"

הדבר תלוי באופן שמירת החישוקים לאורך זמן, שכולל ניקיון שוטף של כלל הרכב.

זהו הדבר היחיד שיבטיח לך חישוקים\טסות\רכב נקי ושמור תמיד.

 

קח בחשבון שגם אחרי ציפוי אפילו הטוב ביות - חייבים לשמור על ניקיון באופן קבוע.

כי פיח וחום גבוה זה מתכון בטוח לאפיית עוגה שרופה שקשה לגרד אותה מהתבנית.

 

אם פות"ש "פוחד" מהסונקס, שלא ינסה את האיירון אקס.

מדוע?

כי האיירון אקס הרבה, אבל הרבה יותר חזק מהסונקס, החומר מרוכז בטירוף.

נכון שהחומרים מבוססים על אותו העיקרון, אבל האפקט של האיירון הרבה יותר אגרסיבי.

(ועם זאת, בטוח לשימוש).

"יאללה בירי".

פורסם
מה זה חומר חזק שגם לא יפגע בחישוקים? אם הוא חזק

בטווח ארוך הוא כן יפגע.

אם תוכל להשיג את איירון X? זהו חומר משובח שלא פוגע בחישוקים.

.

 

IRION X הוא מעולה זה נכון :)

אבל !!! גם הוא אם החישוק לא מקורי יאכל לך את הלכה של הציפוי

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-SONAX.html

מעולה גם ואני לא יודע למה אתה לא משתמש בו.

 

בלי קשר אחרי הציפוי תשתמש בחומר הזה

Poorboys Wheel Sealent

http://www.cleanyourcar.co.uk/wheels-and-tyres/poorboys-wheel-sealant/prod_9.html

הוא בין הבודדים שמתמודד מעולה עם חלקיקי בלמים לוהטים ודוחה אותם

קובי

:-)

פורסם (נערך)
IRION X הוא מעולה זה נכון :)

אבל !!! גם הוא אם החישוק לא מקורי יאכל לך את הלכה של הציפוי

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-SONAX.html

מעולה גם ואני לא יודע למה אתה לא משתמש בו.

 

 

 

מניסיוני הצנוע אני אומר לך שחישוק לא מקורי/איכותי/זול - ייהרס/יתקלף/יתבלה

הרבה לפני סונקס/איירון X וכד' -גם אם תשטוף אותו רק עם מים. יש?

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

אז יש מסקנה? גם אני מעוניין בחומר לנקיון שבועי/דו-שבועי שלא ירצח את הג'נטים.

 

קיבלתי המלצות לבילברי אבל אז שמעתי אחרים שטוענים שהוא חזק מדי.... so which is which?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מאוד אוהב את הסילנט של פור בוייז.

היום כבר משתמש בפוסו גם לג'אנטים.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...