Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבנתי שהתוצאות של פור-בויס ברמת ה"פור" בלשון המעטה.

מישהו ניסה את הC5 ויכול להמליץ? זה לא עסק זול.

זה לא בדיוק נכון, אמת שהוא נופל מה C5 אבל עדיין מוצר טוב מהרבה דברים אחרים בשוק.

ממה שקראתי C5 מעולה

קובי

:-)

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

c5 חומר מצויין.למעשה זהה לכל ציפוי קראמי אחר.יש לי אותו קרוב לשנה על ג׳נטים בשילוב רפידות ברקסים ferodo 2500 שידועות כמאד אגרסיביות ולכן יש המון המון אבק בלמים.אם זאת הניקוי של ג׳נט מאד פשוט ותוצאה טובה כי האבק לא נדבק

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

ערב צח,

בשישי אני הולך לבצע קצת פינוק לרכב,אבל החומר לגאנטים שלי לא יספיק,יש אפשרות להכין זמנית לבד משהו?

עירבוב מים עם סבון כלים פיירי?

יש לי ONR גם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האמת העלתה כאן אופציה מעניינת .

השבוע רכשתי תכשיר של סונקס לג'אנטים , שהפסיק רק ל8 ג'אנטים (2 רכבים) , עם כל הכבוד , אני חושב שהמחיר של המוצר ביחס לכמות שלו לא ראלים .

אולי אני השתמשתי קצת יותר מידי , אבל גם אם הייתי משפריץ פחות אז הייתי מצליח לקבל ניקוי של עוד 3/4 ג'אנטים ועדיין זה לא נראה לי נורמלי.

פורסם

שבוע טוב,

את האמת שהיום ניקיתי את הטאסות ברכב עם סבון כלים רגיל עם מים בדלי, ועם כפפת מיקרופייבר פשוטה והרוסה, מנקה מאוד טוב.

מאמין שפיירי זה חזק יותר מבחינת יכולת הסרת שומנים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תלוי כמה לכלוך יש לך בג'אנטים, אם לא ניקית אותם המון זמן (חודשים, שנים) תצטרך IRON X / SONAX מנסיון - אצלי זה הוריד חתיכות אחרי הרבה מעברים.

בשטיפות שבועיות מספיק ONR ומטלית מיקרופייבר.

ואתה יודע אפילו מה? גם רק מטלית מיקרופייבר ומים, כיוון שהאבק בלמים יחסית רך וחדש על הג'אנט אז קל מאוד להוריד אותו.

Opel Adam S 2017

פורסם

יש לי כמה שטחים קטנים של אבק בלמים שאפילו עם מנקה הגטאנטים הנוכחי לא מוריד,זה מה שיש לי כרגע:

http://www.detailedclean.co.uk/wheels-and-tyres/sonus-rim-bright-wheel-cleaner-16oz-186

אולי ננסה את המנקה הרב תכליתי,מעניין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
האמת העלתה כאן אופציה מעניינת .

השבוע רכשתי תכשיר של סונקס לג'אנטים , שהפסיק רק ל8 ג'אנטים (2 רכבים) , עם כל הכבוד , אני חושב שהמחיר של המוצר ביחס לכמות שלו לא ראלים .

אולי אני השתמשתי קצת יותר מידי , אבל גם אם הייתי משפריץ פחות אז הייתי מצליח לקבל ניקוי של עוד 3/4 ג'אנטים ועדיין זה לא נראה לי נורמלי.

 

בגלל זה משתמשים בו למקרים קשים במיוחד, לא כל שבוע או לשטיפות נורמליות כיוון שהוא מעבר ליחסית יקר, מסיר לכלוך קשה בעיקר.

 

אני אוהב לעשות כך: שטיפה של כל הרכב עם שמפו איכותי כגון הסיטרוס / מר פינק וכדומה, ולאחר שאני מסיים אני לוקח מטלית מיקרופייבר פשוטה ועובר לג'אנטים עם השאריות של הסבון.

נכון כולם אומרים "קודם כל תתחילו מהג'אנטים", אני פשוט מנקה בעדינות ודואג לא ללכלך את הרכב לאחר השטיפה.

Opel Adam S 2017

פורסם

מה פתאום להחיל מהג'אנטים.

מנקים רכב מלמעלה למטה, מה הטעם לנקות את הג'אנטים ואז לנקות למעלה ושכל הטינופת של הרכב תגיע לג'אנטים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כי טינופת של רכב לא נדבקת לגאנטים ותמיד מתחילים מהגאנטים כי כשמכוונים כלפי מטה עם גרניק יש סיכון שיעוף לכלוך לרכב

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

תמיד מתחילים מהג'אנטים.

 

בכל מקרה, מי שמשתמש במנקה חישוקים של סונקס כהשפרץ/שטוף, ללא שיפשוף, סביר להניח שיסבול מבזבוז רציני של החומר.

לי בקבוק של הסונקס מחזיק לא מעט זמן, לא צריך להשפריץ הרבה, אולי חמישה ריסוסים בתצורת "כוכב", מעבר עם מברשת טובה, וזהו זה כל מה שצריך.

החומר המרוסס לא צריך לגעת בכל השטח החיצוני של הג'אנט, המעבר עם המברשת הספוגה בחומר לעומת זאת - כן.

"יאללה בירי".

פורסם

הכי טוב ופשוט- יש לי ספוג (מחליף כל 2-3 שטיפות) פשוט מאוד, מרטיב את הג'אנט אחרי השטיפה של הרכב, מרסס קצת חומר פשוט ייעודי לג'אנטים, מחכה חצי שעה ועם הספוג עובר על הפרסות בג'אנטים ושוטף. הג'אנטים מלוקקים.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...