Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבריק החישוקים האולטימטיבי


שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבנתי שהתוצאות של פור-בויס ברמת ה"פור" בלשון המעטה.

מישהו ניסה את הC5 ויכול להמליץ? זה לא עסק זול.

זה לא בדיוק נכון, אמת שהוא נופל מה C5 אבל עדיין מוצר טוב מהרבה דברים אחרים בשוק.

ממה שקראתי C5 מעולה

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

c5 חומר מצויין.למעשה זהה לכל ציפוי קראמי אחר.יש לי אותו קרוב לשנה על ג׳נטים בשילוב רפידות ברקסים ferodo 2500 שידועות כמאד אגרסיביות ולכן יש המון המון אבק בלמים.אם זאת הניקוי של ג׳נט מאד פשוט ותוצאה טובה כי האבק לא נדבק

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב צח,

בשישי אני הולך לבצע קצת פינוק לרכב,אבל החומר לגאנטים שלי לא יספיק,יש אפשרות להכין זמנית לבד משהו?

עירבוב מים עם סבון כלים פיירי?

יש לי ONR גם.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת העלתה כאן אופציה מעניינת .

השבוע רכשתי תכשיר של סונקס לג'אנטים , שהפסיק רק ל8 ג'אנטים (2 רכבים) , עם כל הכבוד , אני חושב שהמחיר של המוצר ביחס לכמות שלו לא ראלים .

אולי אני השתמשתי קצת יותר מידי , אבל גם אם הייתי משפריץ פחות אז הייתי מצליח לקבל ניקוי של עוד 3/4 ג'אנטים ועדיין זה לא נראה לי נורמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב,

את האמת שהיום ניקיתי את הטאסות ברכב עם סבון כלים רגיל עם מים בדלי, ועם כפפת מיקרופייבר פשוטה והרוסה, מנקה מאוד טוב.

מאמין שפיירי זה חזק יותר מבחינת יכולת הסרת שומנים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי כמה לכלוך יש לך בג'אנטים, אם לא ניקית אותם המון זמן (חודשים, שנים) תצטרך IRON X / SONAX מנסיון - אצלי זה הוריד חתיכות אחרי הרבה מעברים.

בשטיפות שבועיות מספיק ONR ומטלית מיקרופייבר.

ואתה יודע אפילו מה? גם רק מטלית מיקרופייבר ומים, כיוון שהאבק בלמים יחסית רך וחדש על הג'אנט אז קל מאוד להוריד אותו.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כמה שטחים קטנים של אבק בלמים שאפילו עם מנקה הגטאנטים הנוכחי לא מוריד,זה מה שיש לי כרגע:

http://www.detailedclean.co.uk/wheels-and-tyres/sonus-rim-bright-wheel-cleaner-16oz-186

אולי ננסה את המנקה הרב תכליתי,מעניין.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת העלתה כאן אופציה מעניינת .

השבוע רכשתי תכשיר של סונקס לג'אנטים , שהפסיק רק ל8 ג'אנטים (2 רכבים) , עם כל הכבוד , אני חושב שהמחיר של המוצר ביחס לכמות שלו לא ראלים .

אולי אני השתמשתי קצת יותר מידי , אבל גם אם הייתי משפריץ פחות אז הייתי מצליח לקבל ניקוי של עוד 3/4 ג'אנטים ועדיין זה לא נראה לי נורמלי.

 

בגלל זה משתמשים בו למקרים קשים במיוחד, לא כל שבוע או לשטיפות נורמליות כיוון שהוא מעבר ליחסית יקר, מסיר לכלוך קשה בעיקר.

 

אני אוהב לעשות כך: שטיפה של כל הרכב עם שמפו איכותי כגון הסיטרוס / מר פינק וכדומה, ולאחר שאני מסיים אני לוקח מטלית מיקרופייבר פשוטה ועובר לג'אנטים עם השאריות של הסבון.

נכון כולם אומרים "קודם כל תתחילו מהג'אנטים", אני פשוט מנקה בעדינות ודואג לא ללכלך את הרכב לאחר השטיפה.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פתאום להחיל מהג'אנטים.

מנקים רכב מלמעלה למטה, מה הטעם לנקות את הג'אנטים ואז לנקות למעלה ושכל הטינופת של הרכב תגיע לג'אנטים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי טינופת של רכב לא נדבקת לגאנטים ותמיד מתחילים מהגאנטים כי כשמכוונים כלפי מטה עם גרניק יש סיכון שיעוף לכלוך לרכב

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד מתחילים מהג'אנטים.

 

בכל מקרה, מי שמשתמש במנקה חישוקים של סונקס כהשפרץ/שטוף, ללא שיפשוף, סביר להניח שיסבול מבזבוז רציני של החומר.

לי בקבוק של הסונקס מחזיק לא מעט זמן, לא צריך להשפריץ הרבה, אולי חמישה ריסוסים בתצורת "כוכב", מעבר עם מברשת טובה, וזהו זה כל מה שצריך.

החומר המרוסס לא צריך לגעת בכל השטח החיצוני של הג'אנט, המעבר עם המברשת הספוגה בחומר לעומת זאת - כן.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי טוב ופשוט- יש לי ספוג (מחליף כל 2-3 שטיפות) פשוט מאוד, מרטיב את הג'אנט אחרי השטיפה של הרכב, מרסס קצת חומר פשוט ייעודי לג'אנטים, מחכה חצי שעה ועם הספוג עובר על הפרסות בג'אנטים ושוטף. הג'אנטים מלוקקים.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...