Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל, יום לאחר שקיבלתי את הרכב (מארס 2010), הג'נטים נמרחו בווקס, וכל חודשיים-שלושה מורח אותם מחדש.

הרכב נשטף פעם בשבוע, בד"כ ביום שישי, כולל ג'נטים. אני מנקה אותם עם ג'ילדה שמשמשת רק לג'נטים. ג'ילדה מלוכלכת לא נכנסת לדלי עם השמפו. נשטפת בדלי נפרד (מחליף מים פעמיים במהלך הניקוי), ורק אז חוזרת לקבל שמפו.

ביום שישי האחרון עשיתי פלסטלינה לפני טקס מריחת הווקס.

 

ירדתי עכשיו לחניה בעבודה לצלם:

[ATTACH=CONFIG]430001[/ATTACH]

 

מטורף, נראים כמו ג'אנטים חדשים!

העניין הוא שאין לי ווקס, אני משתמש באוטם צבע.

נראה לי מיותר לקנות ווקס במיוחד בשביל הג'אנטים, לא?

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין לך ווקס? לאיזה משפשף אין ווקס עבור הרכב? תעבור פורום...

 

זה לא היינו הך?

אחד נותן יותר הגנה, אחד נותן יותר ברק.

 

אוטם צבע גם טוב לג'אנטים.

 

אני משתמש באופטיסיל, אתה בטוח שהוא יעבוד גם על הג'אנטים?

פורסם
אני השקעתי פעם אחת בניקוי ייסודי מאוד (ריסוס בחומר ייעודי, שטיפה, מעבר עם מטלית ספוגה ב ONR). הלכתי לסופר ורכשתי מטליות מיקופייבר פשוטות לטובת העניין.

 

לאחר שהג'אנטים היו נקיים, מרחתי עליהם ווקס.

מאז כל תהליך הניקוי ממש ממש פשוט.

רוב הלכלוך יורד רק עם זרם מים ואת השאר ONR מצליח להוריד.

 

אז או שאתה לא לוחץ על הברקסים או שיש לך ג'אנטים עם קסמים :)

ה ONR ירכך את הלכלוך, צריך מטלית מיקרופייבר לצערי בכל ניקוי.

Opel Adam S 2017

פורסם
זה לא היינו הך?

אחד נותן יותר הגנה, אחד נותן יותר ברק.

 

 

 

אני משתמש באופטיסיל, אתה בטוח שהוא יעבוד גם על הג'אנטים?

אם זה טוב לפח של הרכב זה טוב גם לג'אנטים, נזק זה בטוח לא יגרום.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קניתי רבייעית גנטים עם צמיגים.

והם עם מלא פיח מצרף תמונות ניסיתי פריום בלו ,apc ,onr, נייר שיוף אפילו, מברשת של גנטים ,סקוץ סבון והפיח לא יורד בקלות יש דרך להבריק את הגנאט שיראה כמו חדש עם קצת פחות מאמץ.

כרגע הגעתי לתוצאה סבירה אבל ציפיתי שאני יצליח יותר.

המלצות לחומר כלשהו שיקל בניקוי .המליצו על חומצה סאנט מוריץ כדאי?uploadfromtaptalk1437054337465.jpguploadfromtaptalk1437054347400.jpguploadfromtaptalk1437054357346.jpguploadfromtaptalk1437054366143.jpguploadfromtaptalk1437054376949.jpguploadfromtaptalk1437054384910.jpguploadfromtaptalk1437054395699.jpg

פורסם

דבר ראשון לא מנקים שום דבר עם נייר שיוף.

דבר שני נראה כאילו הג'אנטים עברו צביעה, או שאתה שייפת יותר מידי והגעת למתכת או שפשוט הצבע ירד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא זה סתם בגלל האור נראה גוון אחר הגאנט לא נצבע הכל מקורי. השתמשתי בנייר 2000 ממש דקה רק על אחד הגנטים )הנקי יותר) ורק על שכבה גדולה של פיח וזה גם לא עזר .....

לא הבנתם את השאלה.

נשאר לי פיח כל שאר הגאנט סבבה הפיח שנשאר איך אני מוריד?

פורסם
נסה חומרים ייעודיים כמו הסונקס או איירון x

 

חיפאי אין איך להשיג....

ניסיתי פריום בלו/ onr כחול הם בקושי עוזרים צריך חומר ממש חזק חבר המליץ על חומצה כדאי?

פורסם

מחזק את אלי.

איפה ששאר המוצרים כושלים, הבלידרים למינהם מצליחים בקלות.

רק משהו קטן, למה כ"כ חשוב לך לנקות את החלק הפנימי של החישוק? למי איכפת?

החלק החיצוני נראה בסדר גמור.

"יאללה בירי".


×
×
  • תוכן חדש...