Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום,

 

אני שוקל האם כדאי לבצע פוליש לג'אנטים.

 

אין לי שריטות עמוקות, כלומר אין צורך בצביעה מחדש אבל הברק נעלם וע"פ הסרטונים באינטרנט בדיוק בשביל זה יש לבצע פוליש.

מצד אחד יש ברשת המון סרטונים איך לעשות את זה עם או בלי שיוף עם נייר מיים אבל מצד שני לא מצאתי כאן בפורום שום שירשור שמתיחס לפוליש של החישוקים.

 

מצאתי רק את הפירסום של הקיט הזה: http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g3400-brilliant-solutions-wheel-polishing-kit/

 

 

השאלה שלי היא האם מישהו התנסה עם זה, כלומר פוליש החישוקים בתנאים ביתיים ואם כן מה עדיף: אחד הקיטים הנמכרים או המוצרים הנחוצים בתפזורת?

חשוב לציין שאני לא מעוניין לפנות לבעלי המקצוע אלא כל הקטע זה לבצע את העבודה באופן עצמאי.

פורסם

תתחיל מלהעלות תמונה.

מוזר שברק נעלם ככה סתם, בדרך כלל זה תוצאה של קילופים או שימוש בחומרים מאוד אגרסיביים על בסיס חומצה, ובאופן קבוע.

 

באיזה חומרים אתה משתמש? אך אתה נוהג לשטוף את הג'אנטים?

"יאללה בירי".

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לא הצלחתי למצוא מענה לכמה שאלות שיש לי בקשר לניקיון ג'נטים. השרשור הדביק גם לא ממש עזר, מלבד ההבנה שלא כדאי לנקות עם סנט מוריץ (לא שעלה בדעתי, אבל ניחא).

 

בקיצור לשאלות (צאו מנקודת הנחה שאני רוצה להשקיע כמה שפחות כסף):

 

1. כלים: מה עדיף לרכוש, מברשות או כפפה? אשמח ללינקים.

 

2. חומר ניקוי: אפשר להסתפק ב ONR או אולי שמפו לרכב או תרסיס ייעודי או בכלל נוזל כלים?

 

תודה

פורסם

יש על זה הרבה שירשורים אבל בקצרה איך אני מנקה את הגאנטים:

 

- פעם בחודש - חודשיים: ניקוי יסודי עם SONAX ומברשת יעודית:

 

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-SONAX.html

 

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-EZ-Detail-Little.html

 

לא משתמש בחומר הזה בכל שטיפה בגלל שזה חומר די אגרסיבי (אמנם לא מזיק) ויקר.

 

- בכל שטיפה: ניקוי עם כפפה נפרדת עם סבון/ONR

פורסם

בקשר למברשת, אני החלטתי שאני חוסך וקונה את המברשת היקרה של ARNOLD ב40 שקל עם הראש הכפול- למרות שמשה אמר לי לא לעשות את זה אמרתי לו שעל זה אני מעדיף לחסוך.

 

ואחרי 3-4 שימושים המברשת איבדה כבר מהצורה.

 

לא לחסוך במברשת ואם קונים אז רק EZ DETAIL

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

יכול להיות שנפלת על מברשת לימונית משהו, אצלי מברשת מעט זולה יותר של sm, מחזיקה למעלה משנה ומרגישה דיי חדשה.

למגיב מעליי, הסונקס הוא acid free, אחד הבטוחים לשימוש.

"יאללה בירי".

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני משתמש בחומר הסונקס הנ"ל, הוא מאוד מסריח.

האמת שאני מנגב את הג'אנטים עם מיקרופייבר :shock:.

 

למרות שלא פעם חשבתי לקנות מברשת.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני מתכוון לצבוע את הגאנטים בפלסטידיפ והבנתי שחייב שהם יהיו נקיים פיקס

 

עם איזה חומר לנקות אותם? הבנתי שמסיר שומנים זה גס מידי ויכול לפגוע, מישהו הציע לי לנקות עם טינר?

מישהו מכיר פה ספריי שאפשר לקנות באייס או בחנויות דומות?


×
×
  • תוכן חדש...