Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
הכוונה היא לא לדיסק, שם החלודה היא שטחית ואכן נעלמת אחרי מס' בלימות.

בתמונה שצורפה בעמוד הקודם אפשר לראות חלודה בין הדיסק לג'אנט.

 

f09550081bc8d3d03158d5757135a18e.jpg

 

גם אצלי אחרי שטיפה שהגאנט נקי והכל נקי באזור זה הדבר שמכער ניסתי הרבה חומרים גם חומרים חזקים יעודים לג'אנטים וזה לא ירד,

 

אבל יש חומר כימי שמוריד את זה אבל צריך לעבוד בזהירות קוראים לחומר WD-40 הוא מוריד אבל צריך לעבוד עם מברשת (החומר לא פוגע בג'אנט).

עריכה אחרונה על ידי יאיר_עזר
  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל המתקשים, הדיסק שמצבו אכן קשה נראה כך בשל החומרים האגרסיביים לניקוי ג'אנטים שמותזים עליו ולא משום סיבה אחרת.

 

לא פגם בייצור ולא שום דבר, פשוט עודף שטיפות עם חומרים קשים.

פורסם

אוקיי, מצאנו את כל הסיבות למה הדיסק במצב הזה. מה הלאה? איך פותרים את העניין?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
דורקי, בוקר טוב, אתה כותב כרגע בפורום אסתטיקה :-)

 

אתה צודק, אבל הבעיה נוצרה כי הבעלים של הרכב חבר בפורום אסתטיקה...

 

תראה, למיטב ידיעתי ההגנה של הדיסק היא ציפוי אבץ שככול הנראה לא עמד בחומרים החזקים שהותזו עליו. צבע לא יעזור כי הדיסק מייצר חום רב בזמן הבלימה.

לפיכך , או שחיים עם זה או שמחליפים בלמים.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

למרות שאני מקפיד לנקות אותם בכל שטיפה, ולמרות שמרחתי עליהם ווקס לפני כמה חודשים, נשארות נקודות שחורות (אבק בלמים?) על החישוקים הקדמיים בלבד. באופן כללי החישוקים הקדמיים מתלכלכים משמעותית יותר מהאחוריים. הרכב בן חצי שנה.

האם הסונקס אמור להוריד/להמיס לכלוך מהסוג הזה? אם לא הוא, מה כן?

 

dirt_on_rims.jpg

פורסם

סונקס bsd או קארפרו ironx צריכים יתמודדו עם אבק בלמים בצורה טובה. לא נראה לי שווקס יגן על ג׳נטים יותר מכמה דקות ראשונות של הנסיעה בגלל החום הגבוה שנוצר. עדיף ציפוי מאשר וקס. אני יישמתי C5 על החלק החיצוני ומורח מנזרנה pl על הפנימי. מאוד מרוצה מעמידות של C5. גם אין צורך בסונקס בכל שטיפה כי לא נדבק אליו שום דבר. פעם הבאה איישם אותו או ציפוי אחר על כל הג׳נט גם מבפנים.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

מחיפוש ברשת ראיתי שהסונקס (bsd) משמש לניקוי והברקה גם של חלקי פח צבועים. בשרשור הזה הבנתי שמדובר על תכשיר ייחודי לחישוקים? או שיש גם וגם?

פורסם (נערך)

הטעתי אותך, זה סונקס Wheel Cleaner. ה-BSD זה רק quick detailer. כנראה שעוד לא התעוררתי לגמרי :)

ה-IronX הוא גם וגם.

עריכה אחרונה על ידי Dada

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands


×
×
  • תוכן חדש...