Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה מעולה, מדהים שחומר עם אחוז כל כך קטן של חומצה יכול לעשות שינוי כל כך גדול על חישוק ש"אפה" בלמים עשרים שנה.

עבודה יפה.

"יאללה בירי".

פורסם

היי חברים

ברשותי הסונקס לחישוקים. האם החומר מתאים לשמוש על חישוקי אלומיניום ?

הרכב הוא קיה ספוראטז החדשה.

פורסם

תודה על התשובה.

דרך אגב רכשתי באותה הזדמנות גם את הסונקס QD. קראתי שהרבה לא אהבו את השפריצר שלו. השתמשתי בו היום פעם ראשונה ונראה לי ששינו את המתז מכיוון שהוא מוציא מיסט מצויין.

פורסם

ממה שיצאה לי לראות כל השפריצרים של סונקס הכי טובים (בשוואה לגייז, אופטימום, מגס והזולים מאיקאה וכד'). מה גם שמנקה חלונות וה-qd שלהם יצאו בשפריצרים שקופים, אז בכלל נפתרה הבעיה :)

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

בקשר לשפריצרים של סונקס (השקופים), איך לעזאזאל פותחים את הפייה? זה מסרב להיפתח בקלות ואני מפחד לשבור את זה

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

שלום לכולם מי שמכיר אותי ומי שלא לי קוראמן סתיו אני נוסע על איביזה קופרה בת חודש בצבע לבן אז ככה ברצוני היום לתת לכם חוות דעת בנוגע למוצר של החברה הנ"ל

המוצר הינו : apollo 16-wheel clean

ראיתי פרסומים של החברה פה בפורום וראיתי דוכן שלהם באוטומוטור כמו ישראלי מתעניין נכנסתי ושאלתי מה הם יכולים להציע הסיברה לי בחורה על המוצרים ובחרתי לנסות את המוצר של ניקוי הגאנטים שילמתי והלכתי(בלי לבקש הנחה אפילו) המחיר 50 שקלים למרות שהבטיחו מחיר עלות אם זכרוני אינו מטעה אבל זה לא העיינין

בקיצור הגעתי הביתה וכבר על האיביזה שלי היה המון גריז שמן וכו' כמו ילד מתלהב לוקח תבקבוקון ומתחיל להשפריץ על הגאנט (חשוב להגיד שהנציגה שמכרה לי את המוצר אמרה לי לרסס 10 שניות ולשטוף פשוט) משפריץ מים ואני רואה את זה נמרח אך לא יורד מיד שלפתי חולצה והתחלתי לשפשף התוצאה מדהימה הכל ירד בקלות הגאנט נראה מבריק מאי פעם כל הכבוד לחברת cleansters כנראה אשוב לקנות את המוצר שיגמר

(רק לציין שאין לי קשר לחברה מצידי שיפשטו רגל אבל ימשיכו לספק את המוצרים)

תודה לכל מי שקרא

עכשיו לתמונות

לפני

5656312.jpg

 

אחרי

8259212.jpg

7953476.jpg

 

 

ולואיס שרק רצה לעזור

9031444.jpg

עריכה אחרונה על ידי stav123

×
×
  • תוכן חדש...