Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך נשטף באופן קבוע אם הוא בן חודש? אתה מתכוון לזה שהוא נשטף פעמיים בבונדד לפני מסירה?

גם ג'אנט בן חודש צובר מספיק לכלוך ורואים את זה בתמונות.

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הוא לא טען שאין לכלוך, גם רכב שנשטף מתלכלך אחרי שעה, הכוונה שלו כנראה היא שהלכלוך לא כזה קריטי ו'ישן' שמצריך חומר חזק, ואני מסכים, גם סבון שטיפה רגיל יכול להוריד לכלוך של רכב בן חודש (מהניסיון שלי לפחות). סה"כ נראה טוב.

פורסם
צר לי אריק אבל הסונקס פשוט לא מנקה משהו מניסיון, החומר ניקוי גאנטים של שולס וiron x לוקחים אותו בהליכה...

 

אז כנראה שלא השתמשת בסונקס, החומר הזה הוציא חתיכות רפידות בגודל 1 ס"מ שנדבקו על הג'אנט והושארו להתבשל שם אצל הבעלים הקודם כמה עשרות אלפי ק"מ, הוא לא חסכוני אמנם אבל משתמשים בו למקרים קשים, אם אתה מנקה את הג'נט שלך כל שבוע שבועיים לא תצטרך להשתמש בו ואפשר חומר ייעודי פשוט יותר (ואולי גם זול יותר)

 

החומר לג'אנטים של קלינרס נראה שעושה את העבודה טוב מאוד, החוו"ד הצחיקה אותי לגמרי :lol: לואיס חתיך אגב *

 

YAKI - חודש שלם של נהיגה שהיא שוות ערך לבין 1000-2000 ק"מ לישראלי הממוצע בהחלט משאירים לכלוך יפה על הגלגלים, אחרי יום אחד של נהיגה בלבד הג'נט תופס (לפחות אצלי) לכלוך במעבר עם האצבע, אני שוטף כל שבוע שבועיים את הרכב ועם הסבון שנשאר מוריד כמות נכבדה של אבק רפידות - כמו כן זה גם תלוי בסוג הרפידות שיש ברכב.

Opel Adam S 2017

פורסם
אני שוטף כל שבוע שבועיים את הרכב ועם הסבון שנשאר מוריד כמות נכבדה של אבק רפידות - כמו כן זה גם תלוי בסוג הרפידות שיש ברכב.

 

זה מאוד נכון. כשהחלפתי לרפידות קרמיות כמות האבק נחתכה בחצי.

פורסם

אדם, בדיוק מה שrg1 כתב לך. בנוסף אם תרצה לראות ניקיון של גאנט מטונף אחרי שלושה שבועות נסיעה בפסח רק בעזרת מים, אפילו בלי גרניק, למצב חדש אז בכיף.

אני לא יודע אם רק הקונצרן ככה אבל על הגאנט יש ציפוי שקוף, סוג של לכה, מאוד עבה וחלקה, גם אם לא שטפתי חודש האבק פשוט לא נתפס כמו במכונית הישנה שלי לדוגמה

 

וגבריאל, כשיצאו הערכות התנסות, אני הראשון להזמין!, תעדכן אותי בבקשה, אני באמת מחכה בקוצר רוח לנסות דברים חדשים.

בקשר לימי שישי זה מבורך ובמקרה שלכם גם מתבקש, הזדמנות מצוינת להראות לכל הספקנים, כולל אותי, מה החומרים שלכם שווים!. וכמובן תצלמו את הכל ליוטיוב שיהיה תיעוד לא רק בתמונות

פורסם

אני מציע דבר כזה, אני מוכן לתרום את הרכב שלי על מנת לבדוק איזה חומר באמת מנקה הכי טוב. הרכב שלי לא נשטף כבר כמה חודשים והוא מועמד מעולה למשימה.

פורסם

מביקורות שראיתי בחו"ל, גם הwonder wheels מוצלח, ואפילו עבר את הסונקס במבחן.

גם הlescot שקניתי אמור להיות לא רע בכלל, השאלה איך הם בטווח הארוך, והאם הם בטוחים לשימוש.

המבחן מבחינתי הוא לא רק לא רק שימוש חד פעמי, והחזק ביותר ניצח.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם
אדם, בדיוק מה שrg1 כתב לך. בנוסף אם תרצה לראות ניקיון של גאנט מטונף אחרי שלושה שבועות נסיעה בפסח רק בעזרת מים, אפילו בלי גרניק, למצב חדש אז בכיף.

אני לא יודע אם רק הקונצרן ככה אבל על הגאנט יש ציפוי שקוף, סוג של לכה, מאוד עבה וחלקה, גם אם לא שטפתי חודש האבק פשוט לא נתפס כמו במכונית הישנה שלי לדוגמה

 

וגבריאל, כשיצאו הערכות התנסות, אני הראשון להזמין!, תעדכן אותי בבקשה, אני באמת מחכה בקוצר רוח לנסות דברים חדשים.

בקשר לימי שישי זה מבורך ובמקרה שלכם גם מתבקש, הזדמנות מצוינת להראות לכל הספקנים, כולל אותי, מה החומרים שלכם שווים!. וכמובן תצלמו את הכל ליוטיוב שיהיה תיעוד לא רק בתמונות

 

עכשיו שאתה אומר שיש ציפוי הגנה כלשהו אז זה מובן, גם ברכבי סוזוקי החדשים זה ככה.

פורסם

רק רוצה להוסיף שאכן ציפוי משנה לגמרי את התמונה.

 

לפני חצי שנה שמתי את C5 של GTECHNIQ. מאז לא נוגע בסונקס או כל תכשיר אחר. סבון + מיים + כפפה (נפרדת) עושים את העבודה גם אחרי חודש-חודשיים ללא שטיפה.

פורסם

יישמת C5 גם בחלקים הפנימיים של הג'נטים?

אני שואל, כי לי הספיק ל-4 ג'נטים רק מבחוץ ובתוך אני מישם מנזרנה, אז לפני האוטם אני משתמש בסונקס.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
יישמת C5 גם בחלקים הפנימיים של הג'נטים?

אני שואל, כי לי הספיק ל-4 ג'נטים רק מבחוץ ובתוך אני מישם מנזרנה, אז לפני האוטם אני משתמש בסונקס.

 

גם לי זה לא הספיק. אבל יש לי 5 גנטים.

 

זה לא יצא כל כך יקר, כולל משלוח ביחד עם מוצרים נוספים. הערכה גסה בסביבות 120 ש"ח

פורסם

יש לי נסיון עם הcarpro deluxe החומר הזה פשוט מפגר ברמות.

ג'אנט שלא ניקו חודש עם גרניק 80 אחוז מהלכלוך יורד,עם שפשוף קל יורד הכול ובמיוחד שמיישמים על פנים הג'אנט זה פשוט אחרת לגמרי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...