Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה לך שדגריזר כמו שהשתמשת יפגע בצבע של חשוקי ברזל?

הכין ניתן להשיג?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ציינתי שדגריזר היה רק ניסוי. (אני עושה הרבה ניסיונות כי אני סקרן ואוהב ללמוד באופן מעשי לא תיאורטי)

 

נדמה לי שנשאר לי רבע בקבוק -אם אתה רוצה? קח אותו.

 

אחזור שוב על הסיכום, APC יעשה את העבודה רק צריך לשחק במינון.

גם יותר בטוח - אבל מחייב עבודה קשה. מקווה שאני ברור?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היית ברור מההתחלה, אני פשוט מעדיף להימנע כמה שאפשר מעבודה קשה ושיפשופים עם מברשת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אז במקרה זה איירון X יהיה מתאים עבורך. שוב אם תרצה דגריזר? אני אחפש

בארון -נדמה לי שנשאר שם רבע בקבוק.

 

יחד עם זה הייתי מציע לך לעשות ניסוי עם APC

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מאיפה רוכשים איירון איקס?

דגריזר יכול להזיק לבלמים? כי אם מדובר בניקיון בלבד אני לא הולך לפרק את הגלגלים מהרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לבלמים כנראה שלא יזיק(איך מנקים צלחות?), אולי יוריד גריז מהרפידות(אם יש בכלל..) .

אני מהמר שאבק נטמע שנים בצבע גם על ידי חימום מאוד גבוה של הגאנט, כך שאני בספק שתצליח להסיר אותו בלי להסיר את הצבע בדרך זו או אחרת.

פורסם
מאיפה רוכשים איירון איקס?

דגריזר יכול להזיק לבלמים? כי אם מדובר בניקיון בלבד אני לא הולך לפרק את הגלגלים מהרכב.

 

Pdr plus בפתח תקווה

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה על התשובה.

בצפון הארץ אין?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כל מה שאיירון אקס במחירו הדיי מופקע יעשה לג'אנטים, יעשה גם נוזל החישוקים של סונקס.

שניהם תוקפים את אבק הרפידות באותה יעילות, לשימוש הנ"ל איירון אקס הוא אובר קיל מכל בחינה.

אם היית מעוניין לשחרר שאריות מתכת (ג'ינג'ים) משאר מרכב הרכב, כאן חוזקו של האיירון אקס מגיע לידי ביטוי.

"יאללה בירי".

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגלל שמדובר באבק בלמים בן 20 שנה חשבתי שכדאי להצטייד בחומר חזק יותר. כמו שכתבתי, סיימתי חצי בקבוק של מגווירס על גלגל אחד וגם לא ניקיתי אותו עד הסוף. את החומר של סונקס ניתן לקנות באזור הצפון?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

סורי פספסתי את עניין ה-20 שנים, ספציפית במקרה הנ"ל, הייתי משתמש בנוזל "אלים" יותר, על בסיס חומצה.

מוצר כמו meguires wheel brightner למשל , שים לב והזהר בשימוש, אלו חומרים חריפים, כפפות חובה.

זו עבודה שגדולה על בלידרים למינהם (מלשון בלידינג, הריקאציה של הסונקס/איירון עם מתכת גורמת להווצרות של נוזל אדמדם סגלגל).

לא יודע לגבי זמינות בצפון, אני מהמרכז.

"יאללה בירי".

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני אבדוק אם יש את זה באוטודיפו. הם מוכרים מוצרים של מגווירס.

כשתהיה התקדמות אעדכן.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש להם חומר שנקרא hot wheel/rims, הוא אמנם על בסיס חומצה, אך האחוז שלו מאוד קטן, לא יתאים לך.

רוב המוצרים לנקיון גאנטים שמבוססים על חומצה, מיועדים לשוק המקצועי, ככה שלא תמצא את מבוקשך באוטודיפו.

אוטוסטור עושים משלוחים, אם יש להם את ה-wheel brighter אז אולי ישתלם לך, החומר באופן יחסי זול (בערך שמונים שקלים לגלון, אין כמות נמוכה מזה).

שווה לשלוח הודעה למגווריס ישראל איפה ניתן למצוא בצפון.

"יאללה בירי".

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בסופו של דבר החלטתי להשתמש במגוירס hot rims, זה מה שמצאתי. קניתי גם 2 גלילים של סמרטוטים ממקס סטוק ב5 ש"ח וערימת כפפות. בעבודה קשה עם מברשת זיפים לג'אנטים הצלחתי להסיר את כל הפיח מהגלגלים אבל גיליתי שחלק מהצבע ירד בעיקר במקומות בהם הטאסה היתה מחוברת ובכל מיני נקודות רנדומליות קטנות אז זה לא שחור כמו שחשבתי שיהיה.

בגדול אני מרוצה מהתוצאה. זה נראה סביר ביותר ביחס למה שהיה קודם עם הטאסות ולא היה סיפור גדול לבצע ביחס לפירוק גלגלים וצביעה בספריי.

לפני:

IMG_20160418_104654.jpg

אחרי:

IMG_20160418_120031.jpg

והתוצאה הסופית:

IMG_20160419_123259.jpg

IMG_20160419_123309.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...