Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אוטוסטור בחולון, לדעתי זה הכי קרוב אלייך.

המחיר שלהם זה המחיר שתמצא בכל המקומות ד"א, חפש באינטרנט קופון של 6-8% ותיהיה לך הנחה של עוד כמה שקלים.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי,

 

הג'אנטים של האוטו שלי נהיו שחורים (כנראה מאבק, פחם, או מהבלמים).

 

קראתי מיליון הצעות לניקוי ג'אנטים, אשמח לקבל תשובה חד משמעית מה הכי טוב?

 

חומר ניקוי ברשתות כמו אוטודיפו/אייס/הום סנטר וכו'? או מים עם סבון וסמרטוט? או שיש רעיונות אחרים? לא מחפש לעשות משהו מטורף פשוט להוריד את השחור מהצמיגים כי זה ממש מציק בעין.

פורסם

סילית בנג - מסיר שומנים שתמצא בכל סופר שכונתי. טיפ מהחבר פיירברדC.

ביום שישי ניקית את הג'אנטים באוטו של אישתי - פשוט מדהים.

אתה מרסס, נותן לחור לעבוד שתי דקות, מנגב עם ספוג/ סמרטוט ושוטף עם מים. פשוט כמו חדש.

איזה מפגר הייתי כששנים ניקיתי עם כל מיני סבונים דביליים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני לא הייתי עובר על הג'אנטים שלי עם סילית בנג, אבל היי, זה רק אני. ממליץ לפותח השרשור לקנות בהשקעה לא גדולה (כ 50 ש"ח) חומר ייעודי לניקוי ג'אנטים כגון Sonax או IronX. אם אתה מאזור המרכז תתקשר לאוטוסטור ותברר פרטים.

 

פורסם

אני כמעט בטוח שאם נבדוק את מרכיב החומרים הפעילים, הם יהיו די זהים, רק שעל סילית בסופר מבקשים 20 שקל.

אין שום בעיה עם חומר ניקוי שכזה, ושטיפה עם הרבה מים. עשה עבודה נפלאה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חומר ייעודי לג'נטים לא מבוסס חומצה.סיליט בנג הוא האמממא של חומצה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
סילית בנג - מסיר שומנים שתמצא בכל סופר שכונתי. טיפ מהחבר פיירברדC.

ביום שישי ניקית את הג'אנטים באוטו של אישתי - פשוט מדהים.

אתה מרסס, נותן לחור לעבוד שתי דקות, מנגב עם ספוג/ סמרטוט ושוטף עם מים. פשוט כמו חדש.

איזה מפגר הייתי כששנים ניקיתי עם כל מיני סבונים דביליים.

 

ממליץ שלא, עדיף לקנות סונקס לג'נאטים שעולה בערך 50 ש"ח, כמה שפריצים על הג'נט + 5 דק' המתנה ולחץ מים והג'אנט יוצא כמו חדש והיופי שלא צריך להשתמש בזה בכל שטיפה אלא פעם בכמה חודשים.

מסיר שומנים בד"כ יכול לפגוע בציפוי של הג'נט, אני יודע שזה חד פעמי אבל עדיין עדיף שלא להשתמש בזה - כמו כן לא יודע אם זה יכול לגרום למשהו על הרפידות לדוגמא.

ואל תשכח את העניין שהוא מבוסס חומצתי ביותר..הסונקס הוא חומצי-פריינדלי.

Opel Adam S 2017

פורסם
אני לא הייתי עובר על הג'אנטים שלי עם סילית בנג, אבל היי, זה רק אני. ממליץ לפותח השרשור לקנות בהשקעה לא גדולה (כ 50 ש"ח) חומר ייעודי לניקוי ג'אנטים כגון Sonax או IronX. אם אתה מאזור המרכז תתקשר לאוטוסטור ותברר פרטים.

 

 

אני אלך על החומר ב-50 שקל, זה סכום צנוע ומקסימום אתן להורים או מישהו להשתמש בזה אם יצטרכו

 

תודה על הטיפ

פורסם

שים לב שאתה קורא את ההוראות טוב:

1. להשפריץ מהחומר על ג'אנט לא רטוב

2. בעזרת מברשת להחדיר את החומר לכל המקומות והחריצים בג'אנט

3. המתנה של כ 5 דקות (לא יותר!)

4. שטיפה בהרבה מים

5. חזרה שוב על צעדים 1-4 במידה ויש צורך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן,

אני רוצה לקנות את החומר Meguiar’s® Super Degreaser ,

החומר לא יכול להרוס את הגאנטים? ראיתי שרשום שיש חומרים פעילים עם חומצה שיכולים לפגוע בגאנט,

הגאנטים חדשים בצבע שחור, ואני מפחד לשרוט אותם עם מברשת,

איזה מברשת צריך לקנות שהיא לא תשרוט את הגאנטים ?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

יש מברשות עדינות, אני ממליץ לקנות SONAX WHEEL CLEANER, החומר הזה עולה בערך 50 ש"ח ומשתמשים בו פעם ב 2-3 חודשים כדי להוריד לכלוך כבד במידה ואתה לא מנקה בכל שטיפה את החישוקים.

תרכוש את החומר הנ"ל ותעשה לעצמך חיים קלים, הוא נטול חומצה אבל מפרק לכלוך בלמים כמו מרגרינה ומשאיר לך נטו עבודה קלה של שטיפה עם זרם מים חזק לאחר מכן את החישוקים (משפריצים 5 דק' ממתינים ושוטפים), לאחר מכן תעבור עם מטלית מיקרו כדי להוריד שאריות וסיימת.

Opel Adam S 2017

פורסם

ואם אני שוטף פעם בשבועיים את הרכב + גאנטים, אפשר להשתמש בו?

אחרי שבוע וחצי כבר יש שכבה של אבק על הגאנט אז אני מעדיף לשטוף כל שבועיים.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual


×
×
  • תוכן חדש...