Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שאלה מצוינת:

פשוט כדי לדעת ולהבין, מה הסכנות (האמתיות !!!) שישנן בשטיפה עם סנט-מוריץ וסבון כלים, לעשות חושבים - מתוך ידע ולא מתוך בורות - ואז להחליט אם לקנות את חומרי הניקוי ממשה מאוטו-סטור או מרמי לוי.

 

היי

שימוש בסנט מוריץ גם משנה את הסטטיסטיקות של שימוש בחומרים יעודיים ...

ולמישהו זה ישבש את התוכניות כשירצה לייצר מוצר חדש :cry:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום.

מה שלומכם?

הבטחתי שטיפה כל חודש והעלאת תמונות?

אז בבקשה.

האמת שיצא לי כבר עוד פעמיים אבל עכשיו צילמתי.

 

אז בבקשה.

סנט מוריץ מדולל.

בינתיים הכל מחזיק מעמד יפה מאד מאד.

הסתכלתי היום מקרוב מאד על הצמיגים ועל החישוקים. אין סימן לפגיעה בלכה ולא בכלום.

 

אז למען הסדר הטוב:

אלו תמונות מהיום, לאחר שטיפה וניקוי חישוקים עם סנט מוריץ בפעם השלישית.

gal.jpg

gal2.jpg

פורסם

לא יודע איך יראה בעוד שנה, אבל תרשו לי להמר:

 

רכשתי גלון מחומר הניקוי של מגס' (WHEEL BRIGHTENER), דיללתי אותו ביחס הנדרש של 1/4 התזתי על החישוקים והוא אפילו עשה את הפעולה שלו וניקה אותם.

אלא מה, בעת ההתזה הגיע לאפי ניחוח מוכר מאוד של חומר ניקוי פופולרי שהוא להיט בהרבה בתים - מנקה אסלות 00 של סנו.

מבלי להיות כימאי - או אפילו בעל הבנה בתחום - תחושת בטן עמומה אומרת לי שהרכב שני החומרים האלה דומה עד זהה.

האחד עולה 8 ₪ לליטר ועבור השני שילמתי 130 ₪ לגלון (מאז עלה המחיר).

 

נחזור ברשותכם אל הסנט מוריץ, גם תנורים צבועים במידה כזו או אחרת, גם תנורים מצוידים באטמי גומי, לכן החומר אמור להסיר שומנים בלי לפגוע בצבע או ברכיבי גומי.

אילו הייתי נדרש להמר הייתי שם את כספי על כך שהחומר לא גורם לשום נזק לחישוק או לצמיג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כבר כתבתי פה שברכב הקודם שלי ניקיתי חישוקי סגסוגת של rota עם זה, בלי דילול! התזה, ניגוב ושטיפה במים 3 פעמים במשך שנה ולא קרה כלום. כנראה שאם אין לזה שם מפוצץ ותג מחיר גבוה זה לא מקובל.

יכול להיות שזה קשור גם לאיכות הציפוי של הג'אנט עצמו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני שטפתי לפני שנים, אותו רכב במשך 10 שנים עם סבון כלים, לא קרה לרכב כ-ל-ו-ם! פשוט כלום, הדבר היחיד שהיה קורה, זה שבדיעבד אני מבין שכול פעם הסבון כלים היה מוריד את שכבת הווקס מהרכב.

 

לאחר 10 שנים על אותו רכב אני יכול להגיד שלפחות אצלי לא נוצר שום נזק כזה או אחר משימוש עם סבון כלים.

 

ההודעה שלך גורמת לי לתהות למה אני מתאמץ למצוא את המוצרים המומלצים בשוק...

m7kj.jpg
פורסם
ההודעה שלך גורמת לי לתהות למה אני מתאמץ למצוא את המוצרים המומלצים בשוק...

 

קצת לא הבנתי את כוונתך, אבל רשמתי משהו אמיתי לחלוטין.

אותה יאריס, מ2001 עד 2012 הייתה אצלנו, סבון כלים בלבד וספוג, ולא קרה לרכב כלום, פשוט כלום, הייתי מיישם ווקס בקביעות, ולאחר שנים רק הבנתי שהסבון כלים ממיס הכול, רק לאחר שכבר ממש נכנסתי לתחום.

 

אני יכול להגיד מהניסיון שלי שבוודאות לא קרה לרכב שלי שום נזק כזה או אחר משטיפה עם סבון כלים.

 

היום אני משתמש בחומרים אחרים כבר...

פורסם

בגלל זה צריך לקחת דברים בפרופורציה, ולא ללכת שבי אחרי מה שהיצרנים והמשווקים מוכרים

לנו. בואו ואגלה לכם משהו, באיקס חמש שהיה לי, הייתי מנקה קבוע את הג׳אנטים עם מסיר שומנים

שגיסי הביא לי גלון ממנו, בזמן שעבד בחברה לשיווק חומרי ניקוי. אני אפילו לא יודע איזה יצרן זה היה,

והגלגלים היו נקיים, מבריקים ונוצצים. אפילו שהרכב הגיע לאחד הדיטיילרים, הוא ציין כמה הצבע של

הרכב וגם הג׳אנטים שמורים. זה היה אחרי יותר משלוש שנים שהרכב נוקה ככה.

אז תפסיקו לקפוץ מכל דבר ולהתרגש ממישהו שלא מנגב רחמנא לצלן עם מגבת ייעודית סופר מיקרופייבר,

או משתמש בחומר כזה או אחר, שלא נקרא חומר ייעודי לניקוי ג׳אנטים עם אבקת יהלומים או כל שטות

אחרת.

פורסם

לג'אנטים מקוריים מהחברה יש ציפוי clear coat עמיד במיוחד וסביר להניח שהם יעמדו בהתעללות ממושכת.

לא לחינם רשום על כמעט כל אריזה של חומר לניקוי ג'אנטים, שהוא מיועד לשימוש על חישוקים מקוריים.

ג'אנטים סיניים ורפליקות למינהם זה סיפור אחר.

 

לי יש ג'אנטים מקוריים, ועדיין, תמיד אעדיף לנקות אותם אחת לכמה שטיפות רגילות עם מברשת וסבון, בחומר ייעודי לג'אנטים.

"יאללה בירי".

פורסם

אני חושב שדבר בסיסי אחד שכחתם. את הרמה היחסית שכל אחד שואף להגיע אליה. קחו לדוג' את פורום אודיו ופורום שיפורים. יש את ההוא שרוצה מערכת בלי ההגברה, כי זה מספיק מפרום או את ההוא מפורום שיפורים שרוצה לשים פילטר וסופית ודוד פתוח כי אין לו כסף להשקיע. בצד השני של הספקטרום יש את ההוא שהשקיע 25 אלף שקל במערכת עם מעבד צליל, בידוד לכל הרכב, סט שלושה חלקים מחלקים שהזמין בנפרד ומגבר לכל ערוץ או את ההוא שעשה סטייג' 3 לרכב שלו, צמגים דביקים בטירוף והוריד משקל כשהוציא את כל הומשבים כדי להרוויח עוד חצי שנייה במיאוץ.

 

זה קורה גם בפרום דיטיילינג.

 

אני אישית? לא שטפתי את הרכב כמעט שנה ומבסוט על זה רצח 8)

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
לג'אנטים מקוריים מהחברה יש ציפוי clear coat עמיד במיוחד וסביר להניח שהם יעמדו בהתעללות ממושכת.

לא לחינם רשום על כמעט כל אריזה של חומר לניקוי ג'אנטים, שהוא מיועד לשימוש על חישוקים מקוריים.

ג'אנטים סיניים ורפליקות למינהם זה סיפור אחר.

 

לי יש ג'אנטים מקוריים, ועדיין, תמיד אעדיף לנקות אותם אחת לכמה שטיפות רגילות עם מברשת וסבון, בחומר ייעודי לג'אנטים.

 

בוא נחליט שאתה קודם בודק מה אתה אומר. clear coat הוא המושג המקצועי בעולם למה שאנחנו קוראים פשוט לכה. הוא לא עמיד יותר מלכה איכותית לרכב. יש מספר סוגים לקליר קוטים, כאשר יש שעמידים יותר ויש שפחות.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
בוא נחליט שאתה קודם בודק מה אתה אומר. clear coat הוא המושג המקצועי בעולם למה שאנחנו קוראים פשוט לכה. הוא לא עמיד יותר מלכה איכותית לרכב. יש מספר סוגים לקליר קוטים, כאשר יש שעמידים יותר ויש שפחות.

 

חזרת בערך על מה שהוא אמר

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 


×
×
  • תוכן חדש...