Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחרונה התחלתי לשמוע סוג של חבטות של ברזל בברזל מתחתית הרכב (כאמור פיג'ו 206XS שנת 2001, עברה טיפול + טסט בפברואר) כשאני נוסע בכביש מע"צ טיפוסי - כלומר בורות וסלילה גרועה (כל בית שמש). בד"כ אני מטפל בגבע אבל אין לי יכולת להגיע לת"א עם רכב בתקופה הקרובה ובבית שמש המוסכים לא משהו.

ביום שישי הייתי במוסך כלשהו, הם נסעו, הרימו על ליפט ולא מצאו כלום.

 

למישהו יש רעיונות?

 

תודה מראש

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

תנסה לאבחן קודם כל, במידה ואתה יכול, האם הרעש מגיע מהחלק הקדמי או האחורי של הרכב.

האם נבדקו תושבות האגזוז ? (לפעמים תושבת שקרועה גורמת לזה, או הוו שאוחז אותה בצד הרכב התעקם).

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי ואורן, קודם כל תודה על הייעוץ

האם יש לי דרך לבדוק בעצמי את תושבות האגזוז ואת המוטות קישור?

מוסך סטנדרטי היה אמור למצוא משהו כזה? או שצריך מוסך שמתמחה בפיג׳ו?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

האם נבדקו תושבות האגזוז ? (לפעמים תושבת שקרועה גורמת לזה, או הוו שאוחז אותה בצד הרכב התעקם).

מחזק, לא מזמן נכנסתי לבור והאגזוז קיבל מכה,הגומייה שממוקמת אחרי הדוד פשוט התפוררה,

אז עד שסידרתי את זה היו דפיקות של ברזל בברזל,הכי פשוט לשלול את זה זה פשוט לבדוק אם האגזוז חופשי מידי.

פורסם
מחזק, לא מזמן נכנסתי לבור והאגזוז קיבל מכה,הגומייה שממוקמת אחרי הדוד פשוט התפוררה,

אז עד שסידרתי את זה היו דפיקות של ברזל בברזל,הכי פשוט לשלול את זה זה פשוט לבדוק אם האגזוז חופשי מידי.

 

 

150 שח ריתוך פחיות מגן לאגזוז. ופתרת את הבעיה.

פורסם

תודה על המידע!

 

בהנחה שזה משהו ממה שהועלה כאן, האם אפשר לנסוע ככה תקופה קצרה?

חודש של נסיעות מהבית לרכבת בלבד

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

תסדר את זה בהקדם, לפחות לך למישהו שיראה ממה זה נובע.

הן לא תרצה שהאגזוז יאמר 'שלום' לרכב בשלב מסויים (במידה וזו הבעייה כמובן, או כל דבר אחר שיחמיר, אם הבנת מה הכוונה).

alfa 156 2.5.

פורסם

ככל הנראה לפי איך שאתה מתאר את התופעה מדובר או במוטות המייצב שמקשרים בין מוט הפיתול לבולם וניתן לבדוק אותם בקלות לאחר הרמה על ליפט ע"י משחק ודחיפה שלהם מעלה ומטה - אם יש חופש ונקישה הם אינם תקינים, או שמדובר בגומיות מוט פיתול אשר אוחזות את מוט הפיתול לגשר התחתון, אותן אפשר לבדוק ע"י הרמה על הליפט לקחת מברג ארוך או לום קצר ודק ולחיצה בין מוט הפיתול והגשר בצורה שתרים אותן מעט, אין צורך להשתמש בכוח רב, אם הן אינן תקינות תישמע נקישה בודדת מכיוונן, קח בחשבון שבחלק מהדגמים יש צורך לשחרר מעט את הגשר על מנת להחליף את הגומיות ולכן יש צורך לבדוק כיוון פרונט לאחר מכן !!!

×
×
  • תוכן חדש...