Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

והנה אתמול הטלויזיה שלי בחדר שבקה חיים לאחר 4.5 שנים

לפני כ-3 חודשים שבקה חיים טלויזיה אחרת בת 3.5 שנים

ולפני שנה שבקה חיים הטלויזיה בסלון כשהייתה בת 2.10 שנים והוחלפה במסגרת האחריות.

 

שלושת הטלויזיות נקנו דרך משווק מורשה וכולן הגיעו מהיבואן הרשמי.

 

מישהו יכול להסביר איך זה יכול להיות? (או שמה שחשבתי על המותג מוטעה-זאת גם אפשרות כמובן)

פורסם

או צירוף מקרים נדיר, או שנשמע לי שמשהו אחר "הורג" את הטלויזיות שלך. לא שמעתי על בעיות רבות. לי יש מסך 19' של סמסונג שעובד יופי כבר כמה שנים.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

לא מותג בעייתי בכלל, דווקא טלוויזיות איכותיות.

אולי יש קשר לרשת החשמל בבית?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הייתי בודק אפשרות שיש גורם סביבתי אצלך, כי מסכי טלוויזיה זה דבר מאוד אמין, יחסית.

מה התקלקל במכשירים?

 

וסמסונג זה לא רק מותג, זה יצרן של מסכים (כלומר הפאנל עצמו).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מותג בעייתי בריבוע

החלפתי 3-4 נגני BR שלהם עד שהתיאשתי (קניתי פיוניר)

הפנל של ה 46" שלי הלך לפני שבוע (הוחלף באחריות) - אחרי שנתיים

אחלה מוצרים, אמינות גרועה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

יש לי בבית 2 טלוויזיות של סמסונג שעובדות מצוין אבל מצד שני המסך מחשב שלי מצייר לי פסי אורך אדומים והמסך יחסית חדש

בעבודה המסכי סמסונג (מחשב) לא מושלמים אבל סה"כ בסדר

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

תבדוק שאין לך אטיופים מאחורי הטלוויזיות שלך..

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

ya_pl, הרגע ראיתי שאני מופיע אצלך בחתימה - כבוד!!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

בית חדש בן שנתיים, גם הבית הקודם היה חדש.

אם אכן הייתה בעיה ברשת החשמל, הייתי רואה את זה גם במוצרי חשמל אחרים.

 

טלויזיה אחת (זו שהייתה בסלון) הראתה צבעים סגולים על המסך

טלויזיה שניה, הכרטיס מסך הלך

והטלויזיה האחרונה (זו שבחדר) לא נדלקת, נראה לי שמשהו שקשור לספק כח.

פורסם

היכה בך ברק סטטיסטי, טלויזיות LCD מאוד אמינות גם במותגים נחותים (יש לנו בבית שתי טלויזיות של מרנץ שמחזיקות כבר קרוב ל-10 שנים בלי להתעייף)

ייתכן וזה בדיוק מה שנקרא "השבתה מכוונת", הרי אם הטלוזיות של כולם יחזיקו 15 שנים, יאלצו בסמסונג לפטר כמה עובדים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

צירוף מקרים רע ביותר, אלא אם באמת יש לך בבית משהו שגורם לזה.

 

גם אם אלו היו טלוויזיות סיניות מעודפי הייצור של מפעל עלום שם עם מדבקת יבואן ישראלי שהודבקה עקום, הם היו אמורות להחזיק הרבה יותר זמן מזה.

פורסם

יש תופעה מוזרה בטלויזיות/מסכים של סמסונג שהן לא מה סדרה הכי טובה/מובילה שלהם דוגמאות:

 

LCD 40" - ספק כח שבק חיים לאחר שנתיים (אמנם לאחר החלפה עובדת מצויין כבר 3 שנים נוספות) - לדברי נציגי האחריות בעיה ידועה מהשנים האלו.

 

זוג מסכי מחשב LCD 26" - שוב בעיות של ספק כח ששבק חיים לאחר שנה וחצי(אחרי שהמסכים עשו בעיות כמה חודשים לפני כן ולא טיפלתי במסגרת אחריות מעצלנות) - באחד המסכים החלפת הספק במעבדה פרטית פתרה את הבעיה , בשני היה כבר מאוחר מידי. בחיפוש קצר אחרי הדגם באינטרנט התופעה מוכרת בכל העולם.

 

לא אומר שיש קשר או שכל המסכים של סמסונג דפוקים , רק יודע שכשקניתי את המסכים אף אחד מהם לא היה מהסדרה המובילה, בעוד שבסלון כן יש מסך של סמסונג כבר 3 וחצי שנים ללא שום בעיה (הוא כן מהסדרה המובילה בזמנו).

פורסם

סמסונג מותג בסיסי עד סביר בכל ליין המוצרים שלהם.

זה שהגלקסי הפך לפופולארי בעולם בגלל שילוב של מחיר/תוכנה לא אומר כלום.

וגם בטלפונים שלהם אפשר לראות את איכות החומרים הזולה.

פורסם

כבעל ניסיון לשעבר (טכנאי טלוויזיות ) אני יכול להבטיח לך שזה קורה בכל המותגים בפרקי זמן קצרים יחסית ,ואפילו בתחום האחריות.

רמת האמינות של המכשירים אינה כשל טלוויזיות CRT .

מה ש"מעניין" ואפילו נכון הוא שהדור ה"ישן" של מכשירי פלאזמה / lcd , החזיק מעמד זמן רב יותר (יחסית) ,עד לתקלה הראשונה.

כל האמור לעיל לא מתייחס לדגמים ספציפיים עם מחלות "מוכרות".

גם היום כששואלים אותי על מכשיר מומלץ ,אני ממליץ לרכוש את המכשיר עם האחריות המלאה הארוכה ביותר שניתנת ע"י היבואן ,ללא שום המלצה על דגם כזה או אחר .

 

 

 

 

 

בברכה

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...