Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

בשבוע שעבר קיבלתי את הסקודה יטי החדשה שהזמנתי.

הרכב כיפי ומפנק.

 

אבל...

הוא הגיע עם חלודה באגזוז ובגלגלים.

תגובת הסוכנות:

"זה נורמלי, כך מגיעים רכבים חדשים".

"אבא שלי הזמין מרצדס וגם היא הגיעה עם חלודה".

"אל תתמקד בדברים הקטנים..."

 

תקחו בחשבון אם אתם חושבים על סקודה...

:lol:
פורסם

יש את זה בכל רכב.

מדובר בחלקים בהם הבלאי הטבעי יביא אותך להחליפם הרבה לפני שהחלודה תצלח לפגוע בהם.

אפילו במרצדס זה ככה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
חלודה בצלחות הבילום ובמידה מועטה באגזוז היא בגדר הנורמלי.

ממש לא מסכים איתך אבל נניח שאתה צודק ,האם זה ראוי להעניק ככה רכב ללקוח ? למה לא לנקות עם חומר יעודי ולו כדי שהלקוח יצא מרוצה מהרכב החדש ולא יהיו דברים קטנים שמפריעים לו ? הרי עכשיו הלקוח לא מרוצה וזה הרי מהות השרות שהלקוח בסופו של תהליך כן יהיה מרוצה או שצמפיון מיוחדים ?

פורסם

העם רוצה תמונות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ממש לא מסכים איתך אבל נניח שאתה צודק ,האם זה ראוי להעניק ככה רכב ללקוח ? למה לא לנקות עם חומר יעודי ולו כדי שהלקוח יצא מרוצה מהרכב החדש ולא יהיו דברים קטנים שמפריעים לו ? הרי עכשיו הלקוח לא מרוצה וזה הרי מהות השרות שהלקוח בסופו של תהליך כן יהיה מרוצה או שצמפיון מיוחדים ?

 

עם איזה חומר אתה בדיוק רוצה להוריד את השכבת חלודה שתרד ממערכת הבלימה - בבלימה הראשונה? כנ"ל לגבי צנרת הפליטה.

 

תעשו לי טובה, לא רק צ'מפיון מוסרי ככה רכבים, גם שאר יבואני הרכב. חברתי קיבלתי את ה-328I החדשה שלה עם תסמינים זהים. אין דרך לברוח מזה, זאת שכבת חלודה שמופיעה לאחר שטיפת הרכב / הכנתו למסירה. ירד בבלימה הראשונה וישוב בשטיפה הבאה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה על התמיכה elibaba :)

 

דרך אגב, לא מדובר על חלודה בצלחת בלימה אלא על הגלגל עצמו.

אני מנסה להעלות את התמונות בשביל להראות לכם, אבל זה לא הולך...

 

אני חושב שזאת פשוט חוצפה לתת ככה רכב חדש ללקוח.

 

ועדיין לא סיפרתי איזה עוד הפתעות סקודה ארגנו לנו ליום המסירה:

1. בחוזה הקנייה היה כתוב מיכל דלק מלא - לא היה!

2. היה כתוב שטיחי גומי כתוספת - לא היה!

3. שבועיים לאחר הרכישה לא יצרו איתנו קשר. הודיעו לנו רק כמה שעות לפני שהרכב מגיע - קשה מאד להספיק לסדר את הביטוח.

 

נכון, זה דברים ממש קטנים, אבל ממש התאכזבנו מהשירות של סקודה...

 

שוב אני אציין, שמהרכב עצמו אני מרוצה

גלגל.pdf

אגזוז.pdf

:lol:
פורסם
דרך אגב, לא מדובר על חלודה בצלחת בלימה אלא על הגלגל עצמו.

 

זה בדיוק מה שחשבתי שהתכוונת (שמדובר בג'אנטים עצמם ולא בצלחות הבלימה), אבל משום מה התפתח פה דיון עליהן אז לא חשבתי להתערב ולתקן...

 

בכל אופן, על שני הדברים האחרונים שהזכרת לא הייתי מוותר, הייתי מבקש כרטיס תדלוק מלא מהיבואן וגם את השטיחים שהובטחו לך. רבאק, זה כתוב שחור על גבי לבן בחוזה, אפילו מזה מתעלמים? אני מקווה שתעמוד על שלך במקרה הזה ותדרוש את מה שמגיע לך (זה לא שמדובר פה בפיצוי אלא במשהו ששילמת עבורו).

 

בהצלחה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

צירפתי את התמונות של האגזוז והג'אנט.

מעניין לשמוע מה אנשים חושבים - מוצדק או לא?

 

אחרי שבוע של שיחות טלפון ומאבקים...

הצלחנו לקבל 300 ש"ח החזר עבור מיכל דלק שעלה 400 ש"ח...

נאלצתי לרדת לסוכנות ולקבל את השטיחים שהבטיחו לי - משפיל משהו....

גלגל.pdf

אגזוז.pdf

:lol:
פורסם

לא מזמן היה שירשור דומה בנושא צלחות הבלמים.

 

ונשמעו שם לא מעט סיפורים על האיכות הגרמנית, שהם מצפים\צובעים את הצלחות בלמים שלהם.

ושבמקרה של הגרמניות אין חלודה על צלחות מקוריות.

כמובן שלא מדובר על המשטח שבא במגע עם הרפידות.

כניראה שזה עוד סיפור מעשיה על התעשיה הגרמנית.

 

 

בכל מקרה, כמו שאתה מבין זה קיים בכל הרכבים, אין מה לחשוש מיזה.

אני לא היתי מתייחס לעניין.

 

אלו הדברים שגם אם היתי מקבל את הרכב ללא חלודה מהסוג הזה, אחרי חודש חודשיים זה היה צץ בכל מקרה.

אז חבל על האנרגיות.

 

תהנה מהרכב וסע בדרכים טובות.

לגבי התחושות שלך מהשרות...אני לא יכול לחוש אותם במקומך.

פורסם

אני קורא שאנשים כותבים שזה קיים בכל הרכבים. לא יודע. עד היום קיבלתי שלושה רכבים חדשים (אגב, מאותו יבואן אבל של מותג אחר) ובאף אחד מהם זה לא קיים. אני מוכן להתערב שגם ברכבים שיושבים בסוכנות זה לא קיים. אם שמת לב לזה במסירה - אולי היית צריך לסרב לקחת את הרכב. מבחינתך - אין ספק שהיבואן פישל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...