Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת, אני שמח, שאני לא מעריץ של מכוניות vag, וכך מונע מעצמי את ההתעסקות עם צ׳מפיון.

ואני אמנע מלספר על התלאות שצ'מפיון העבירו אותי על מנת לקבל בחזרה את המקדמה ששילמתי, לאחר שביטלתי את ההזמנה.

פורסם

בחלק שמתחבר לג׳נט אכן יש חלודה ברמה בלתי סבירה לדעתי. בתוף האגזוז זה לא נראה כמו חלודה אלא כמו שאריות של גריז שהתייבש עקב החום, שמורחים בו את הרכב בהובלה באוניה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לגבי האגזוז לא היתי מתרגש, האיכות של גלגלי הסגסוגת קצת לא עומדת ברמה לדעתי, אבל שוב זה לא משהו שצריך להתרגש לגביו יותר מידי, אחרי כמה חודשים או חורף זה יקרה בכל אופן... לא סוף העולם.

 

אני היתי עושה רעש ומנסה לקבל פיצוי מהיבואן, רק בגלל העובדה שזה לא נעים.

פורסם

בר, כנראה שלא התבוננת מספיק טוב במסירה, גם אצלך זה היה ככה - חותם וערב לך על כך.

 

לגבי השטיחים והדלק, יש בהחלט על מה להתלונן ולדרוש פיצוי - אם נכתב לך מיכל מלא / שטיחי גומי והרכב הגיע בלי, מישהו פישל וצריך לשאת בתוצאות. דרוש את שטיחי הגומי שהובטחו, בנוסף אליהם, תנסה לדרוש טיפול או שניים כפיצוי על מיכל הדלק.

 

בכל הנגוע לחיבור החישוק עם הבלמים ומה שנראה כמו שאריות שעווה (ולאו דווקא גריז) על הצנרת, אין לך דבר מה לעשות. ככה נמסרו רכביי והרכבים של החברים / קרובים לי. באם זה דרך צ'מפיון / סמל"ת / מכשירי תנועה ודלק מוטורס.

 

מי שקשקש לגבי טיב איכותו של החישוק, תחסוך מאיתנו. VAG עובדים עם RONAL / BBS / OZ / ARTEC - שהן יצרניות גרמניות (למעט OZ האיטלקיה) מוכרות (חלקן יותר, חלקן פחות), הידועות בתחום - ולא מאתמול.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

זה לא רלוונטי אם מי VAG עובדת, עובדתי שהחישוק מעלה קורוזיה קלה, אולי זו פאשלה חד פעמית? אולי ציפוי שלא עומד בתקן? אולי 1001 סיבות חד פעמיות... אבל זה מה יש...

 

אגב זה לא החישוק, זה חלק מהספייסר עצמו שעליו הוא מוברג לדעתי.

 

זה לא שהוא יחליד ויתפורר לך, זה נזק קוסמטי נטו.

פורסם
אבל זה בכלל לא על הג'אנט - זה על הדיסק.

 

יבגני, אלעד אומר וצודק - זה טבור הגלגל (החיבור של הדיסק עם החישוק, לא החישוק עצמו).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
זה לא רלוונטי אם מי VAG עובדת, עובדתי שהחישוק מעלה קורוזיה קלה, אולי זו פאשלה חד פעמית? אולי ציפוי שלא עומד בתקן? אולי 1001 סיבות חד פעמיות... אבל זה מה יש...

 

אגב זה לא החישוק, זה חלק מהספייסר עצמו שעליו הוא מוברג לדעתי.

 

זה לא שהוא יחליד ויתפורר לך, זה נזק קוסמטי נטו.

 

כמו שאמרתי...

פורסם

גם כשאני רכשתי את הפולו tsi שלי חדש מהחברה קיבלתי אותה עם חלודה באגזוז פס של חלודה ולא הפריע לי עכשיו אני רואה שגם עוד רכבים חדשים מגיעים ככה .

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

×
×
  • תוכן חדש...