Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברצוני לבצע ניקוי מנוע חיצוני ל406, אם זאת אני חושש מבעיות אלקטרוניקה לאחר מכן

האם יש רעיונות?

חנן

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החשש שלך מוצדק.

למה אתה רוצה לבצע את הניקוי ? האם המנוע מלוכלך בצורה יצאת דופן עקב התפרצות שמן, או שמא מדובר בניקוי מנוע רגיל, שהוא מיותר ויכול לגרום נזק ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רז שלום,

תודה על התגובה

המנוע איננו מלוכלך באופן יוצא דופן אלא בעקבות אבק ושאריות שמן של 5 שנים.

הייתי רוצה שהמנוע יראה נקי כמו שהרכב נראה אבל לא במחיר של פגיעה במערכות אלקטרוניות רגישות.

מה דעתך?

תודה,

חנן

פורסם

מיותר ועלול להיות פתח לצרות. אם ממש מפריע לך, עבור על המנוע עם סמרטוט לח. אל תרסס בשמן, אל תשפוך חומרים ממיסי שומן, טינרים, נפט וכו' (שעלולים לגרום להתייבשות צנרת גומי), ואל תציף במיים בזרם חזק. סמרטוט לח יספיק.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לדעתי עדיף להמנע ממים, זה לא מועיל.

יש תרסיסים יעודיים לניקוי מנועים, אני השתמשתי בכזה של חברת 3M.

אתה מרסס קצת ואז עובר על כל החלקים שריססת עם מטלית יבשה.

 

3225tt8.png

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תודה.

 

אם יש שכבת אבק אז עדיף שקודם לכן תוריד אותה מכל החלקים בעזרת מטלית לחה.

לאחר מכן תשתמש בתרסיס הניקוי וההברקה ומטלית יבשה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

בשבוע שעבר יצא לי לנקות את תא המנוע של הרכב שלי(אאוטלנדר 2011) ושל הרכב של אבא שלי (מאזדה 3 2004).

שני תאי המנוע לא היו במצב נורא בכלל (המאזדה למרות שהיא מ2004 בעלת קילומטרז של 70,000 בלבד)

 

לא היה צורך בדיגריזר בכלל ולצורך הניקוי השתמשתי אך ורק בAPC מדולל 1 ל6 של מגווירס וכמובן בשלל מברשות.

לאחר הניקוי והייבוש חלקי הפלסטיק קיבלו שכבה עדינה של CG SILK SHINE.

חלקי הפח החשופים במכסה המנוע ובגשר הקדמי באאוטלנדר נאטמו באמצעות אופטיסיל.

 

מצורפות תמונות של לפני ואחרי ( לצערי במאזדה שכחתי לצלם לפני)

 

האאוטלנדר לפני:

keue.jpg

 

5h96.jpg

 

yjuf.jpg

 

האאוטלנדר אחרי:

dp79.jpg

 

ddjr.jpg

 

המאזדה אחרי:

 

jb29.jpg

 

ege4.jpg

פורסם

ואו, נראה ממש טוב....כל הכבוד!

האם במהלך הניקיון והשטיפה עם מים כיסית את חלקי החשמל עם מים או שפשוט עבדת ככה?

 

נ.ב. זה נקרא דיטיילינג!

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

וואו, פשוט נקי ברמת המפעל!

אשמח לשמוע יותר על תהליך העבודה, איך ניקית, אם שטפת עם מים או לא, האם השתמשת גם במיקרופייבר, כמה זמן לקחה העבודה?

מקווה שגם עברת על כל הנוזלים בתא המנוע ובדקת שכל המפלסים תקינים על הדרך

פורסם

נראה יפה מאוד, כמו חדש.

יפה זה יפה.

השאלה שלי אבל למה אנשים מתעקשים לנקות תא מנוע?

האם זה הכרחי או שזה רק עניין של אסתטיקה?

 

שואל בגלל עניינים טכניים ובגלל שזה נראה סיכון גדול לשטוף תא מנוע.

פורסם

ננסה לענות לכולכם ביחד על תהליך הניקוי:

1. חימום המנוע בנסיעה של 10 דקות

2. שטיפת המנוע באמצעות מכונה של קרצר כמובן שדי מרחוק ובזהירות על חלקים חשמליים. רוב האבק ירד בשלב הזה.

במאזדה הייתי ממליץ לכסות את האלטרנטור אצלי המנוע היה חם ולא היתה לי אפשרות לכסות בניילון.

3. התזת apc על חלקי המנוע.

4. שימוש במברשות דייטלינג על מנת להגיע לכל הפינות. במקומות צרים במיוחד עם ליכלוך עקשן השתמשתי גם במברשת שיניים ישנה.

4.5 שטיפה של כל הAPC בגרניק

5. ניגוב ראשוני באמצעות מיקרופייבר פשוט של סנו (באמת שאין צורך להשחית פה מייקרופייבר יקר)

6. הנעת הרכב ל5 דקות נוספות.

7. ניגוב יסודי והמתנה לייבוש מלא

8. מריחת silk shine ואופטיסיל על החלקים השונים.

9. לוקח כמה צעדים אחורה ונהנה מהתוצאה.

 

כל ניקוי מנוע לקח להערכתי כ40 דקות, שוב מעבר לאבק לא הייתי צריך להלחם עם שמן שנזל והתייבש או מקרים קשים אחרים.


×
×
  • תוכן חדש...